Cei mai buni prieteni

2.9K 25 8
                                    

M-am ciocnit din neatenție cu Selly .
Eu:Scuze îmi pare rău , sunt neatenta .
Selly: Stai lunistita , e vina mea , trebuie sa fiu mai atent pe unde merg . Selly:Hey voi nu sunteți fetele cu care sunt in clasa ?
Eu:Ba da noi suntem
Selly:Ok . Ne vedem mâine la școala trebuie sa plec .
Eu&Iza:Ok papa

Perspectiva Izei
Selly mi se pare drăguț . Dar nu s-ar uita la mine niciodată.
Eu:Hey . Selly e drăguț sau mi se pare
Shelby:Ți se pare
Noi ne-am întreptat spre casa

Perspectiva lui Shelby
Iza m-a intrebat dacă Selly e drăguț și i-am zis ca nu e . Cel puțin mie nu mi se pare drăguț .

Dimineața
Aud usa deschizându-se
Mama:Shelby trezirea e 7 , zise mama
Eu:Acum mama
Eu m-a trezesc îmi  fac rutina , mănânc și după aceea îmi iau un tricou , o pereche de blugi și o pereche de teniși apoi m-a îndrept spre școala . Acolo m-a întâlnesc cu Iza și intram in școala acolo îl vedem pe Selly .
Selly:Buna fetelor
Eu&Iza:Buna Selly
Selly:Veniți in clasa ?
Eu:Da , haideți
Noi intram in clasa și nula noi intra profesoara.


Prânzul
La prânz Selly a stat cu noi . Eu , Iza și Selly am devenit cei mai buni prieteni .

După școala
După școala am mers fiecare la casele noastre și spre seara am mers toți trei pe afara

Perspectiva lui Selly
Am început sa o plac pe Shelby , dar i.a nu s.ar uita la unul ca mine niciodată .
Este ora 4:30 și noi ne-am gândit sa mergem la o plimbare . Eu m-a duc sa le iau pe fete te acasă .
Eu:Buna Selby , buna Izabela
Iza:Selly spune-mi Iza ca și Shelby
Eu:Bine
Shelby:Buna Selly
Eu:Mergem?
Shelby&Iza:Sigur

Perspectiva lui Shelby
Nu știu de ce dar Selly a stat aleospe de mine toată seara . Cred ca ii place de mine , naaaa cu iar plăcea de una ca mine . Eu ajunsă acasă m-am dus la cina . După ce amterminat de mâncat am mers in camera mea . Stau puțin pe telefon și primesc un mesaj de la ..............



Hey și acest capitol este scruta dar sper sa va placa . Am sa scriu cât de des pot eu . Am scriu aproximativ 390 de cuvinte .

SellyWhere stories live. Discover now