Azi este joi și este timpul sa îmi fac o noua programare la doctor . Împreuna cu soțul meu voi merge la ginecolog la ora 12 . Acum este ora 8 și bineînțeles ca Selly încă doarme , iau eu stau și ma uit la cât de frumos doarme . După un timp oma plictisesc și decid sa ma dau jos din pat . Ajung lângă pat dar nu pot sa înaintez pentru ca ceva ma oprește . Ma întorc , ma uit in jos și văd ca este Selly .
Selly:Unde vrei sa pleci fără mine ?
Eu:Vroiam sa merg la bucatarie ca sa nu te trezesc .
Selly:Puteai sa ma trezești pa sa mergem împreuna . Dar se pare ca m-am trezit când am simțit ca nu ești lângă mine .
Eu:Iubire ?
Selly:Da pui !
Eu:Când ne mutam in casa cea noua ?
Selly:Imediat după ce mergem la ginecolog . Acum hai sa mergem împreuna sa păpam .
Din fericire am câteva haine aici la Selly .
Eu:Pui ? Poți sa ieși puțin ? Vreau sa ma schimb !
Selly:Și îți este rușine de MINE ?
Eu:Puțin .
Selly:Bine ies *inainte sa iasă ma săruta*
M-am îmbrăcat in hainele asta :Selly:Ești gata ?
Eu:Cred ca da .
Apoi intram in sala .
Ginecologa:Copiii sunt sănătoși .
Eu:Copiii ?
Ginecologa:Da . Am uitat sa va spun data trecură . O sa aveți gemeni . O fetita și un beietel .
Eu:Nu pot sa cred . O sa avem gemeni . Mulțumim doamna ginecolog .
Ginecologa:Asta îmi e meseria . Și va rog sa nu uitati ca peste 2 luni sa venit din nou la control . Asta va fi in 16 Februarie .
Selly:Nu o sa uitam *spune el ieșind pe usa
Persectiva lui Selly
Nu pot sa cred . Vom avea gemeni .
Shelb:putem sa mergem la casa noastră ?
Eu:Sigur......................................................
Ajungem in casa și ne instalam . O sa fim o familie frumoasa .
Hey dragilor . Am lipsit destul de mult . Acum ca e vara și avem vacanța o sa încerc sa postez de 2-3 ori pe săptămână . M-am uitat și peste capitol dacă am greșit ceva îmi cer scuze . Nu uitati de vot . Dacă o sa strângem 9-10 voturi o sa fiu cea mai fericita. Va pup ❤️❤️😘😱
YOU ARE READING
Selly
RastgeleFata din aceasta poveste se numește Shelby Mai mult nu zic va las sa citiți cu ochi vosti