O veste buna

763 23 11
                                    

Perspectiva lui Selly
Nu pot sa cred . Shelby a aceptat sa fie soția mea . Și cel mai bun lucru este ca o sa am o fetita sănătoasă . Se făcuse deja seara se o conduceam pe Shelby acasă . Într-un timp ra sparge liniștea:
Shelby:Selly . Pot sa te intreb ceva ?
Eu:Normal ca poți . E ceva grav ?
Shelby:Nu . Mai sti ca ți-am zis ca o sa întârzii puțin ?
Eu:Da
Shelby:Atuci șeful Organizației era la mine . A cerut sa stea puțin de vorba cu mine . Și a spus ca organizatia este praf fără mine .
Eu:Sper ca nu te gândești sa te întorci !
Shelby:Nu stai liniștit . I.am spus șefului ca nu pot sa ma întorc pentru ca am in pântec un copil . Atunci el m.a intrebat dacă nu ar vrea cineva sa meargă in locul meu .
Eu:Serios ? Eu ?
Shelby:Da . Tu ai fost prima persana pe care mi-o amintesc spunând ca vrea sa facă parte din organizație . Deci vrei ?
Eu:Normal ca da . Cine o sa ma antreneze ?
Shelby:Soția ta !😊😁
Eu:Serios ? Tu nu ma minți ?
Shelby:Te-am mințit eu vreodată ?
Eu:Nu
Shelby:Atinci ? Nu te-am mințit niciodată .
Eu:Deci se pare ca acum tu ești șefa mea !
Shelby:Da sunt !
Am ajuns in fata blocului și am urcat cu ea pana in fata uși sale . Noi ne-am sărutat apoi am plecat acasă . Nu pot sa cred ca o sa fac parte din orbagizatie , este blana bomba . Dar , cu GANG.ul ce se va întâmpla . Trebuie sa vorbesc cu ei . Ii voi suna poimâine . Acum ca ajung acasă ma pun la somn pentru ca de mâine voi începe antrenamentul .



Buna minionilor . Stiu am lipsit mult . Nu aveam in plac sa scriu azi un capitol , dar uite ca am făcut-o pentru voi . Acum ma simpt puțin mai bine și sper sa fiu din ce in ce mai bine . Am scrie acest capitol pentru voi . Va mulțumesc mult pentru sprijinul vostru . Am ajuns la 2.000 de ochișori , e doar meritul vostru . Îmi cer scuze pentru greșeli . Nu uitati sa apăsător steluță aceea pentru ca ma ajuta foarte mult .
Va pup ❤️❤️❤️😘😘😘

SellyWhere stories live. Discover now