🎲1.Bölüm (Alışma Sancıları) 🎲

1.5K 185 108
                                    

Merhaba arkadaşlar,

Yeni kurgumuz Pas Tutan Nisan isimli kitabımıza ilk bölümü atıyorum.

Dönüşüm kitabı final olmadan buna bölüm atmayı düşünmüyorum. Ama eğer isterseniz yine arada atmaya çalışırız. Bildiğiniz gibi Dönüşüm Kitabımızda Kalkan timi üyelerinden Demir Bilgin'in hikayesi olacak. Kurgu benim kendi köyüm olan Soğucak köyünde geçecek. Umarım beğenirsiniz.

Kitaba başlama tarihinizi buraya yorum bırakabilirsiniz. 🔽

Keyifli okumalar...

***

Genç kız, evinin bulunduğu mahallenin bayırından ağır adımlarla ilerliyordu. Kasım ayının soğukluğu fazla kalın olmayan montundan içeri sızıp teninde uyuşmuş bir his bırakmıştı. Soğuk olmasından dolayı hızla ilerlerken yüzü ve boynu nemlendi. Soğuk havada bu kadar üşürken terlemenin ne kadar tezat bir durum olduğu geçti aklından. Aslında şehir merkezinden minibüse binerek evinin bulunduğu mahalleye gelmişti. Ancak biraz olsun yürüyüş yapmak istediğinden mahallenin başındaki bayırda inmişti. Soğuk içine işlemeye devam ederken şimdi bunun ne kadar saçma bir fikir olduğunu düşündü.

Evinin bulunduğu mahalleye henüz yeni taşınmıştı. Birkaç sene öncesine kadar Soğucak Köyü olarak anılan bu mahalle, belediye tarafından Soğucak merkez ilçe mahallesi statüsü kazanmıştı. Aslında bu kararın ne kadar doğru olduğu mahalleye girildiği andan itibaren anlaşılabiliyordu. Zira bulundukları yerde tatil köyüne yarışır biçimde bahçeli müstakil iki katlı evler köyevinden çok villayı andırıyordu. Kafkasyadan göçerek önce Romanya'ya yerleşen Çerkes halkı Yugoslavya ve Bulgaristan üzerinden Türkiye'ye gelmiş ve Yalova'nın Bursa yolu üzerindeki dağlık bir arazisi olan bu alana yerleşmişlerdi. Etrafı dağlarla çevrili bu doğa harikası köyü Kafkasyadaki kendi köylerine benzettikleri için ismini de eski köylerinin adı olarak belirlemişlerdi. İnsanı sıcak kanlı ve saygılı olan bu mahalle yalnız yaşayan bir genç kız için oldukça güvenliydi.

Zeynep Nisan kafasını kaldırarak soğuk havadan içine derin bir nefes çekti. Bayır alanın solunda kalan ve mahallelilerin Aşıklar Tepesi olarak adlandırdığı yere çevirdi bakışlarını... Köyde sevgilisi-çerkesler arasındaki adıyla kaşeni- olan gençler bu tepede buluşup görüşüyorlardı. Geniş gövdeli ağacın arkasındaki kıpırtıya bakılırsa soğuk havaya rağmen sevgilisine kavuşmak isteyen gençler Aşıklar Tepesini yine mesken edinmişti.

Başını iki yana gülümseyerek sallayan genç kız, kahverengi uzun saçlarının yüzünde yumuşak bir hisle sürtünmesine neden oldu. Aslında dışarıdan bakıldığında sıradan bir renk olan saçları ve gözleri vardı. Küçük burnu, kiraz kırmızısı dolgun dudakları ve kahverengi saçlarına inat bembeyaz olan ten rengi ile birleşince genç kıza doğal ama sade bir güzellik katıyordu.

Zeynep Nisan, gerçek ailesini bilmeyen bir kızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeynep Nisan, gerçek ailesini bilmeyen bir kızdı. Doğduktan bir süre sonra altı yaşına kadar kaldığı yetimhanenin kapısına üzerinde hiçbir notun bulunmadığı bir sepet ile bırakılmıştı. Onu bırakanlar ismini yazma lütfunda bile bulunmamıştı. İnsanın ailesini bilmemesi çok tuhaf bir duyguydu. Kimdi onu yetimhane kapısına bırakan?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pas Tutan NİSANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin