Asyraf, Hayden dan Hairrin masing-masing berjalan dengan penuh gaya. Pegawai yang berada di pintu yang terdapat di sebelah balai berlepas itu menundukkan sedikit badan mereka tanda hormat. Hormat kepada ahli The Mikael's dan ahli keluarga besar Mikael, Sebastian dan Arriyan.
Muka Asyraf yang ketat itu dipandang Hayden dan Hairrin sekilas. Kepala mereka tergeleng perlahan.
Tiba-tiba sahaja lelaki itu ingin mengikuti Hairrin dan Hayden yang ingin balik ke US hari ini.
Logik kalau Hairrin ingin balik ke US kerana US memang tempat dia membesar dan Hayden pulak terpaksa fly ke US hari ini kerana Syarikat milik keluarganya, Sebastian Legacy mempunyai masalah di cawangan US. Namun Tengku Amir Asyraf?
"Suka hati aku lah nak pergi mana pun. Ada masalah dengan korang ke?"
Hanya itu jawapan yang diberikan Asyraf.
"Mama kau tak risau ke kau ikut kita orang balik US ni?"soal Hairrin setelah agak lama mereka tidak bersuara.
Asyraf mendecit. "Aku bukan budak 2 tahun, Iam 25 years old and I'am a mafia. So shut the fuck up"jawab Asyraf dingin dan sinis.
Hayden menggeleng. Sejak kejadian semalam Asyraf terus berubah dingin.
Cemburu?
Mungkin.
Setelah kapal terbang itu berlepas, Hairrin terus melelapkan mata dan tidur. Manakala Hayden menyiapkan kerja nya melalui i-pad.
Hayden memandang Asyraf disebelah Hairrin.
"Are you jealous about yesterday?"soal Hayden. Ipad yang berada di tangan dimatikan lalu diletakkan di tepi. Tumpuan nya sekarang pada Tengku Amir Asyraf.
"I fucking love her, Hay"jawab Asyraf sambil mengeluh. Pelipis nya diurut perlahan. Sakit hati nya bila teringatkan hal semalam.
Isteri? Sejak bila Luth dan Darwia berkahwin? Kenapa dia tidak tahu apa-apa langsung? Namun tidak logik kerana dia tahu Darwia hanya cinta dan sayangkan dia sahaja.
Mungkin mereka kahwin tapi bukan atas dasar cinta. Itu yang dia pasti, kerana dia tahu cinta mati Tuan Darwia Mikayla hanya untuk dirinya.
Namun itu hanya mungkin.
"I know you love her. Tapi apa yang aku nampak sekarang ni, cinta Luth lagi besar daripada cinta kau. Kalau betul kau sayangkan Darwia kau tak kan ada dalam ni. Mesti sekarang kau tengah jaga Darwia dekat hospital tu bukan Luth, Achap"
"Aku --"
"Lupakan Darwia Asyraf. Buka mata kau. Ada yang lebih ikhlas terima kau. Aku tahu kau sayangkan Wia, tapi cinta dan sayang kau tak boleh kalahkan usaha Syed Luth Zulfaqar."usai berkata demikian, Hayden Kyro Sebastian terus membuka ipad nya dan menyambung kerja nya kembali. Asyraf mengeluh panjang.
'Should I back off?'
(ˢᵏⁱᵖ)
Darwia mencelik mata nya. Kepala terasa sakit dipegang dengan jari runcingnya.
"Ugh..."
Suara erangan perlahan Darwia itu berjaya mengejutkan lena Syed Luth Zulfaqar yang tertidur di sebelah Tuan Darwia Mikayla itu.
"Kau dah bangun... nak air tak?"soal Luth dengan suara serak nya. Huhu baru bangun tidur kan. Can you imagine how sexy is he? Omo omo!!
"Syirah mana?"soal Darwia kalut. Jarum yang berada di tangannya ditarik kasar. Cuba menggagahkan diri namun pergerakan nya terbatas apabila bahagian private nya terasa begitu sakit. "Auch...".
"Jangan banyak gerak. Doktor baru lepas jahit ehem kau tu. Nanti jahitan terbuka aku jugak yang susah"bebel Luth. Lengan Darwia dipegang lalu ditarik dan dibaringkan semula dikatil nya. Rambut panjang Darwia yang sedikit kusut itu diluruskan kembali lalu diikat messy bun.
"Darwia dah selamat. Kau jangan risau. Now aku nak kau rehat secukupnya. Pussy kau tu luka teruk, sebab tu doktor jahit"tambah Luth lagi.
Muka Darwia bertukar merah. Pergh direct siak !
"Luka kau okey? Nak aku check tak?"soal Luth lagi.
Mata Darwia terbeliak.
"Agak-agak la. Kau bukan suami aku gila"bidas Darwia laju. Muka nya usah dikata. Merah!
"Soon sayang."Luth mengukir senyuman sinis.
"Mama papa mana? Mikael? Darwisy?"
"Mama papa kau baru je balik 2 jam yang lalu. Mikael jaga Syirah. Darwisy ada kes dekat court."
Darwia hanya meng-oh-kan sahaja. Tekak yang terasa pasir dipegang.
"Luth..."panggil Darwia perlahan.
"Kau jangan goda aku boleh tak? Bawah luka atas aku still boleh makan"terukir senyuman nakal dibibir Syed Luth Zulfaqar.
"Eish! Bila masa aku goda kau mangkuk! Aku nak air la. Jauh! Tak sampai"Darwia cuba memukul kepala Luth tapi lain pula jadinya apabila dia tergerakkan punggungnya.
"Auwwww!"Darwia mendesis sakit. Bahagian celah kelangkang nya ditekan sedikit. Kepala menunduk menahan sakit yang mencengkam.
"Ya allah aku dah kata la jangan gerak! Meh sini aku tengok jahitan kau!"
"No Luth!!"
#tbc.
YOU ARE READING
TM | | BabyGurl Mr.Mafia - C -
Action1th Masterpiece Under The Mafia series Tuan Danish Mikael || Nur Syahirah Nabila Status || COMPLETE Start || 15 SEPTEMBER 2020 End || 6 MARCH 2021 Pretty cover from this lovely girll ! - @nurflwr