Pers. Remus
După ce iam prezuntat pe băieți lui Ema, a trebuit să mă aliniez la linia de start.
R: Esti sigura ca nu vrei sa vii cu mine?
E: Sunt sigura!
R: Bine!
E: Ai grija! Te iubesc!
R: Ok! Si eu te iubesc!Pers. Ema
Dupa ce am terminat de vorbit cu Remus, o fata mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată, sa dus sa dea startul, a început numărătoarea inversă.
F1 ( Fata 1 ): 3, 2, 1 Start!
După ce a spus spus băieți au plecat cu viteza.
După ce pleacă o altă față, mult mai dezbrăcată vine spre mine.F2 : Deci esti iubita lui Remus, sa sti ca e cel mai bun!
E: Normal iubeste mașinile, e si normal sa calduca cel mai bine!
F2: Eu nu vorbesc de masini!
E: Atunci de ce anume vorbesti?
F2: Dacă nu ți-ai dat seama, inseamna ca nu ati făcut-o!
E: Nu ti se pare ca e un pic ciudat sa vi la mine sa imi spui ca iubitul meu e cel mai bun la pat?
F2: Nu!
E: Mie da, deci te rog sa pleci!După ce a plecat acea fata, mam dus sa vad ce fac baieti, finca au o drona care ii urmaresti.
Două mașini sunt aproape de linia de finis dar nu imi dau seama ca este masina lui Remus finca ambele sunt albe. Mai sunt 300 de metri și deja trebuie sa se vada concurenți.
Se vad două mașini și felele încep să strige " Remus " si " Fabian ".Iar câștigătorul este Remus!
Cand Remus iese din masina toate felele se duc sa il, felicite și unele in " pipăie ". Dar el vine spre mine si ma ia in brate.
R: Am condus așa repede ca sa nu ajunga altcineva primul la tine!
E: Si mie imi era frica ca o sa ajunga altcineva primul la mine!
F ( Fabian ): Felicitări, se pare ca Ema tia purtat noroc!
R: Mersi!
F: Anunțam focul de tabără?
R: Da, fac eu cinste!
F: Esti sigur?
R: Da!
CITEȘTI
O sa ma iubesti după ce afli?
AventuraCARTE NU ESTE TEMINA SI NICI NU VA MAI FII! Ema o fata de 18 ani il întâlnește pe Remus un băiat de bani gata care ascunde un secret. Părinti lui conduc o mafie si o firmă de avocatură. Remus conduce mai nou firmă de a...