R: Aaaammm... nu știu.
E: Im poți da un tricou?
R: Da acum.Mam dus sa iau un tricou, am ales unul si ... cum îl dau?
R: Ema cum îți dau tricoul?
E: Intri si mil dai.
R: BineIntu dar îmi țin mana la ochi ( 😑 ), da am făcut ceva la un momentan
dar parca încă nu vreau sa o vad asa, vreau sa ii demonstrez ca o iubesc cu adevărat nu doar corpul ei,nu vrea sa fiu pervers ( rău ) cu ea.E: Mersi !
R: Cu placere!Am iesit si am auzit ca îmi suna telefonul, raspund fără sa ma uit cine este era ... tata
C. Telefonică
T: Alo Remus?
R: Da, tata. Ce este?
T: Va trebui sa plecam în Turcia, pentru un transport important. Si daca la încheierea misiune îmi vei demonstra ca te descurci vei trece la conducerea mafiei, nu numai a firmei.
R: Aaaaammmm ... nu știu ce sa zic... adică abia mam împăcat cu Ema.
T: Stiu e greu, dar dacă nu vei veni va trebui sa găsesc alt ,, moștenitor,, al mafiei. Si nu prea vreau sa fac asta.
R: Cand va trebui sa plecam?
T: Maine la 2 PM
R: Maine?
R: Trebuie sa ii spun ca plec Emei în seara ( Noaptea ) asta. Si sa si imi iau rămas bun de la fata care mia dat lumea peste cap, în seara asta?
R: Tata trebuie sa închid sa vad cum ii spun Emei. Paaa!
T: Paa, fiule!C. T. IN.
R: Ema trebuie sa iti spun ca... maine... va trebui...sa plec în Turcia.
E: Cum ? Cat ? De ce?
R: Tata are niște afaceri. Nu știu cât voi sta. Dacă nu voi pleca tata nu o sa imi mai lase mafia, după ce se pensionează.
E: Poți sa ma duci acasă?
R: Ema, te rog, ramai nu te voi ma vede câteva luni. Te rog, te voi duce maine acasa.
E: Bine.
R: Mulțumesc ca ma lași sa ma bucur de tine.Dimineata
Dimineata a venit repede și din păcate momentul în care a trebuit sa imi las frumoasa satena acasa la ea și am vazuto cum plângea mia rupt inima în totalitate. Dar voi rămâne cu cele mai oribile cuvinte din lume și ochi ei în lacrimi mult timp de aici în colo. Cuvinte ei tot imi baituie mintea ,, Ai grija! Debian aștept ziua în care te voi revedea si voi fi din nou ata, dacă voi putea. Te iubesc mult! Imi va fii dor de tine. ,, Cele mai oribile cuvinte.
Dragilor tocmai sa sfarsit volumul 1. 😥
Voi lua o pauza de la ,, O sa ma iubești dupa ce afli ,,. Dar voi continua cel ma probabil după paste. Când va apărea și volumul 2.Acest prim volum a fosta superb, mai ales ca este și prima mea carte.
Vam pupat! Va urez în avans, un Paște fericit alături de cei dragi vouă.
CITEȘTI
O sa ma iubesti după ce afli?
ПриключенияCARTE NU ESTE TEMINA SI NICI NU VA MAI FII! Ema o fata de 18 ani il întâlnește pe Remus un băiat de bani gata care ascunde un secret. Părinti lui conduc o mafie si o firmă de avocatură. Remus conduce mai nou firmă de a...