Afla de Ema ( cap. 19 )

17 1 0
                                    

Pers. Razvan

R: O cheamă Ema Morgăn.
T: Daca a fost in stare sa iti fure inima înseamnă că este o fata exceptionala, cand o sa neo prezinți?
R: Nu stiu tata, neam cam certat.
T: Deja?
R: Da tata, tu cum ai putut să o ti de parte de lumea asta pe mama la inceput?
T: Nu am putut, șa bagt nasul de la inceput.😅
R: Asa este si Ema răutăcioasă si curioasă.
T: Ce o vrut sa stie si nu iai spus?
R: Atunci când mai sunat sa îmi spui că cineva a redirectionat transportul de arme, le-am spus băieților sa vada daca pot afla ceva. Eram toți agitație și nu am văzut-o pe Ema care ne asculta, si nea intrebat de ce anume vorbim. Eu ne gândindu la o scuza iam spus jumatate de adevăr, ca Sâmbătă o sa fac o cursă cu Deilar si o sa ma răzbun, da ea nu ma crezut.
T: Cand aveai sa îmi spui de acest plan? Sti ca orice pas facut pentru mafie trebuie consultat cu mine! Si daca Sorin tatăl lui Deilar ar fi venit sa se răzbune, si eu nu as fi știute de planul tau?
R: Mas fii descurcat. Si cei doi nu ar mai fi avut curajul sa sa apropiat.
T: Ba da ar fi avut, Remus n
nu te mai recunosc, unde este acel Remus răbdător și calm?

Intrebarea lui tata ma blocat, as fi vrut sa stiu sa îi răspund dar nici eu nu il stiu.
Vreau sa fiu din nou omul spontan, vesel, răbdător, calm si cel înconjurat de oameni, finca am început să prefer singurătatea in locul oamenilor. Încercând să mă regăsesc în liniște absolută. Dar de cand sunt cu Ema parca am început să fiu eu cel de dinainte.

R: Scuze tata, nu m-am gândit!
M: Eu cred ca ar trebui să te axezi pe Ema si pe firmă de avocatură, ai idee cate contracte ai de semnat? Nu cred ca vei avea vacanță de primăvară.
R: Ai dreptate mama. Dar Ema tot supărată este. Si cred că o sa împac doar daca îi spun adevarul.
T: Chiar crezi ca este aleasa ta?
R: Da!
T: Atunci te las sa îi spui cu o conditie.
R: Care ar fi acea conditie?
T: O aduci Sâmbătă la noi la cina sa o cunoaștem si renunți la planul tau prostesc. De acord?
R: Da! Multumesc ca ma lasi sa îi spun. Chiar o iubesc pe fata asta, mia furat inima de tot.
Mama, tata eu ma duc să mă culc este foarte târziu. Noapte bună!
Ei: Noapte bună!

M-am dus in camera mea si m-am dus la duș, am facut susul si m-am bazat la somn.

Personajele noi

Deilar Door
19 ani
1.90 înăltime
31 Octombrie data nasteri

90 înăltime31 Octombrie data nasteri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sorin Door
45 de ani
1,93 înăltime

Sorin Door45 de ani1,93 înăltime

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
O sa ma iubesti după ce afli?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum