Chan, Felix'in getirdiği kahveden bir yudum aldı. "Çok garip değil miydi, sizin Chaeyoung abla ile tanıdık çıkmanız?"
Chan kafa salladı. "Öyle tabii. Neyse boşver onu da. Ödevi ne zaman yapacaksın?"
Felix iç çekti. "Şöyle, ödevi Chaewon ile ortak yapacağımız için o bize gelecek. Tabii tek başına ailesi izin verdiği için ablasıyla gelecek. Sen de yardım için bana geleceksin. Olur mu?"Chan kafa salladı. "Olur da, ben sana ne zaman yapacaksınız diye sormuştum."
Felix gülümsedi. "Kusura bakma kafam çok karışık, bu akşam olacak."
Chan gülümsedi. "Sorun değil, bugünse iyi. Yarın tüm günüm dolu."Felix gülümsedi. "İyi o zaman."
..."Hoşgeldiniz!" dedi Chan gülümseyerek. Chaeyoung ve Chaewon aynı anda konuştu. "Hoşbulduk!"
Felix güldü. "Selam Gowon!" Chaewon gözlerini kısarak bakarken Felix yumuşatmak adına dil çıkardı. Chaeyoung gülümsedi. "Böyle bir arkadaşım olsun isterdim."Felix omuz silkti. "İstersen seninle de bu şekilde konuşabilirim."
Chaeyoung gülümsedi. "Olur tabii, Yongbok."
Chaeyoung göz kırptı, kızmaması için. Felix gülümsedi. "Benim acilen bir lakap bulmam lazım sanırım."
Chan kapıyı itti. "Ayakta kaldınız, içeri geçin lütfen."
Üçü birlikte salona geçtiler, Chan de arkalarından takip etti onları. Felix masayı işaret etti. Çoktan makaleleri araştırmak için dizüstüsünü, yararlanmak için ders kitaplarını dizmişti masaya.Chaewon direkt olarak masaya oturdu. Chaeyoung koltuğa oturdu, Chan de aynı şekilde. "Yardıma ihtiyacınız olduğunda beni çağırabilirsiniz."
Chan ve Chaeyoung telefonları ile oynamaya başladılar. Chaewon ve Felix çoktan ödeve dalmışlardı.Herkesin dikkati bir yerdeydi ve kimse sıkılmıyordu şu an.
...Chaeyoung, Chaewon ve Chan birlikte yola çıkmışlardı. Öğlen başlayan ödev gece geç saatlerde bittiği için Chan ikisini eve bırakıyordu şimdi. Arabasına bindi Chan. Ön koltuğa Chaewon, arka koltuğa da Chaeyoung geçti. Chaeyoung gözlerini kıstı. "Zahmet ettin boşuna Chan, otobüsle dönebilirdik."
Chan başını iki yana salladı. "Bu saatlerde dışarısı öldürülmelik adamlarla dolu, bırakamam sizi. Zahmet değil hem."Chaeyoung anlayışla kafa salladı. Chaewon kaşlarını kaldırdı. "Kız ayarlama konusunda çok iyiyimdir. Felix ve Ryujin'i de ben tanıştırmıştım. Sen de istersen sana da birini bulabilirim Chan abi."
Chan güldü, çoktan arabayı kullanmaya başladığı için bakmamıştı yoldan başka bir yere. "Gerek yok, ben böyle iyiyim."Chaeyoung gözlerini kıstı. "Millete çöpçatanlık yapacağım diye derslerini düşürürsen sana randevu ayarlarım!"
Chaewon gözlerini kıstı. "Cani! Biliyorsun tanımadığım insanlarla yemeğe çıkmayı sevmediğimi, bile bile tehdit ediyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parfume 💢 rosé + bang chan ✔
FanfictionFarklı bir ülkede tek bir koku bıraktılar zihinlerinde. Ve bu koku, onları başka bir ülkede buluşturdu. Chaeyoung'un parfümü, kısmetinin kapılarını açmıştı. 2021 | duestrade© 「@monoita」 ↪ Wattpad'de ki ilk BangSé kitabıdır.