Chaewon koşarak Felix'in söylediği yere gitti. Ders bittiği gibi çıkan profesör ardından sınıfa girip Chan'e sarıldı. Sımsıkı. "Çok teşekkürler Chan abi! Sen var ya bir numarasın!"
Chan gülümsedi. "Ne oldu?"
Sınıftakilerin çoğunluğu takmadan giderken azınlığı Chaewon'a 'ne yapıyor bu' der gibi bakıyordu. Chaewon kocaman gülümsedi. "Tam puan almışız Felix ile birlikte!"Chan gözlerini büyüttü. "Ciddi misin? Bu çok iyi!"
Chaewon kafa salladı. "Evet, çok iyi!"
Chaewon konuşmaya devam etti. "Felix ve sana yemek ısmarlayacağım." Chan başını iki yana salladı. "Gerçekten gerek yok Chaewon, finalleriniz başlıyormuş Felix söyledi dersten önce. Onlara çalışman önemli."Chaewon başını iki yana salladı. "Ya hayır bunu kutlamak istiyorum!"
Chan güldü. "Pekâlâ, ama alman hesabı ödeyeceğiz." Chaewon göz devirdi. "Çok inatçısın Chan abi!"
...Chan çantasından çıkardığı tatlıyı koydu masanın üzerine. Yemeği yemiş ve bir parka gelmişlerdi, dördü birlikte. Felix gözlerini büyüttü, gülümseyerek imâlı bakışlar attı Chan'e. "Düşündüğüm tatlı mı?"
Chan kafa sallayarak kapağını açtı. Felix açılan tatlı kutusu içinden bir dilimi alıp ağzına attı çoktan. Chaeyoung ve Chaewon kaşlarını çattı. "Bu nedir Chan abi?" Chan son derece neşeli bir şekilde konuştu. "Bu 'baklava'. Ben küçükken bir komşumuz yedirmişti bu tatlıdan, Türk'tü."Chan kaşlarını çattı. "Bizim tatlılarımıza nazaran biraz şekerli ama çok güzel. Tadı çok güzel, deneyin siz de."
Chaeyoung başını iki yana salladı. "Çok şekerliyse almayayım, kilo alırım sonra."
Chan gözlerini kıstı. "Yapma lütfen, birkaç dilimden bir şey olmaz."
Chaewon kafa salladı. "Evet! Evde kalırım diye korkuyorsan korkma, çok güzel senin suratın."
Chan güldü. "Yüzüyle evde kalmayacaksa, kalsa da olur. Hem Chaeyoung'un kişiliği de güzel, Tanrı onu seviyor olmalı. Kilo alsan da sorun yok."Felix kafa salladı. "Evet Chae abla! Sen de ye birkaç dilim."
Chaeyoung gülerek bir dilimi eline alıp ağzına attı. Anında gözlerini büyüttü. "Bu tatlı süpermiş!" Felix güldü. "Bu Türkler işini biliyor."
Chan kafa salladı. "Kesinlikle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parfume 💢 rosé + bang chan ✔
FanfictionFarklı bir ülkede tek bir koku bıraktılar zihinlerinde. Ve bu koku, onları başka bir ülkede buluşturdu. Chaeyoung'un parfümü, kısmetinin kapılarını açmıştı. 2021 | duestrade© 「@monoita」 ↪ Wattpad'de ki ilk BangSé kitabıdır.