0.9 ✔

381 44 14
                                    

Chan elindeki baklava kutusunu uzattı Chaewon ve Chaeyoung'un önüne. Chaeyoung gülümsedi. "Bizi çağırmanın nedeni bu muydu?"
Chan kafa salladı ve "Çok beğendiğiniz için aldım size." dedi Chaewon'a göz kırparak. Chaewon gülümseyerek içinden bir dilim alıp ağzına attı. Chaeyoung kutuyu Chan'e uzattı. "Sen de al."

Chan başını iki yana salladı. "Karnımda bir dilimi alacak kadar bile yer yok, gerçekten öğle yemeğini çok yedim. Size afiyet olsun."

"Felix neden yok?" Chaewon'un sorusu üzerine Chan omuz silkti. "O, Ryujin ile tiyatroya gitti." Chaewon gülümsedi. "En iyi çift resmen, onları bir araya getirdiğim için çok mutluyum!"
Chan güldü yalnızca, Chaeyoung'da. Chaewon omuzlarını düşürdü. "Benim ne zaman sevgilim olacak?"
Chaeyoung gözlerini kıstı. "Bana bak!"

Daha önce Felix ile birlikte dördünün geldiği parktı burası. Üçünün de derslerinin erken bitmesi nedeniyle Chan ikisini tutup getirmişti parka. Masalı bir dinlenme yerinde oturuyorlardı şu anda. Chaewon ayağa kalkıp telefonunu kulağına tuttu ve sanki telefonla konuşuyormuş gibi uzaklaştı oradan.

Anlaştıkları gibi ikerliyordu her şey. Chan ayağa kalktı, plana sadık kalarak.

Chaeyoung'un elini tutup onu da ayağa davet etti ve Chae bu durumu anlayıp ayağa kalktı. Chan sımsıkı tuttu Chaeyoung'un ellerini. "Gerçekten yıllar sonra seni bulduğum için mutluyum Chaeyoung. Cevabından her ne kadar korksam da sanırım artık bu cesareti göstermenin vakti geldi. Benimle çıkar mısın?"

Chaeyoung'un elleri titremeye başlamıştı bile.

Chaeyoung fazla duygusal olan yapısından ötürü dolan gözleriyle bakmaya başladı Chan'e. Kafa salladı anında. Dışarıdan bakan biri yüzüksüz evlenme teklifi ediyor sanırdı, Chaeyoung o kadar duygusal yaklaşmıştı olaya. Chan sımsıkı sarıldı Chaeyoung'a. Chaeyoung gülerek konuştu. "Yıllar sonra bir araya gelmemiz çok güzel."

Chan kafa salladı. "Evet, bir parfüm şişesinin bizi getirdiği hâle bak Chaeyoung. Hayat bazen, gerçekten garip."

Parfume 💢 rosé + bang chan ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin