"Uraz hiçbirimize söylememişti. Kerim amca eşcinsel olduğunu öğrenmişti, onu adam etmek için düzenli dövüyordu. İşte yine böyle bir günde..."
Sesi kırıldı Akın'ın, yaşlar gözlerinde birikmişti. Uraz'ın hastanedeki hali aklına geliyordu sürekli. Hareketsiz, ölü gibi yatan bedeni...
Titreyen bir sesle konuşmaya devam etti "Uraz'ın başında bir şey kırmış... ondan sonra beyin kanaması geçirdi, komaya girdi... Çok zor günlerdi. Kendine gelmesi tam iki ayını aldı ve sonra... Sonra depresyona girdi. Nuray teyze ve Kerim amca boşandı ama mahkeme velayeti ikisine de vermedi... Nurcan anneannem velayeti aldı ve Suna teyzemle üniversite başlayana kadar İstanbul'da yaşadılar sonra Suna teyzemin Amsterdam'a taşınması gerekti ama Uraz istemedi, onlar da zorlamadılar. Çok iyiye gidiyordu, yeni arkadaşlar edinmişti, yüksek notlar alıyordu.. "
Akın keskin bir şekilde kendisi gibi ağlayan Mete'ye acımasız bir şekilde gözlerini dikti ve bu sefer sert sözlerle devam etti .
"ta ki sen sevgili yapana kadar... "
Akın dayandığı duvardan ayrıldı, gözyaşlarını sildi ve patlamış dudağına rağmen dimdik bir duruşla Mete'nin üstüne doğru yürüdü.
"Onu rahat bırak, Mete. Bir kez öldürdün zaten, yeter."
Akın bunları söyledikten sonra sarışın çocuğu tek başına bırakmıştı. İstediğini elde etmişti, arkasında kalan şey bir enkazdı ve bundan zevk almıştı. Mete'nin yüz ifadesine görmesine rağmen beddualar etmeye devam ediyordu.
Umarım sen daha kötülerini yaşarsın, Mete Sakiner.
Mete Sakiner'in ise tüm nefesi alınmış gibiydi. Bir ana oksijenle bağlantısı kesilmişti, gözlerinden yaşlar akıyor, hıçkırmayı durduramıyordu. Ölecekti diyordu Uraz ölecekti ve haberi bile yoktu. Acısı bir anda damlayan bir mürekkep gibi tüm kalbine yayılmıştı bir anda. Şu anda görmek istediği tek bir surat, duymak istediği tek bir ses vardı.
Hiçbir şeyi düşünmeden sadece hareket ederken sadece saniyeleri sayıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex lover [boyxboy texting]
Short Story0535....: İyi ki doğdun. 0531....: Kimsin? 0535....: Numaramı silmen kalp kırıcı ama Ben Eski sevgilin