35

4K 206 31
                                    

Mete tüm o güzel anıları hatırlıyordu. Neden işleri yokuşa sürdüğünü bilmiyordu, belki alışkanlıktı belki her zaman Uraz'ın orada olacağına inanmasından dolayıydı yine de o zaman tüm o kötü davranışları yapmıştı. En çok hak etmeyen ve en çok kendisini sevene bunları yapmıştı. 

Aslında Uraz'ın yüzüne bakacak cesareti yoktu.

En başından beri ona geri dönecek cesareti yoktu çünkü her şeyi hak etmişti. Derya ile tanıştığı ilk günden beri onunla işlerin böyle gideceğini biliyordu bu yüzden suçluluk ve Uraz'la yaşadıkları bir saniye bile aklından çıkmamıştı.

Uraz gülünce onunla dünyası aydınlanıyordu.

"Senin muhtemelen İstanbul'a gittiğin ilk zamanlar evine gittim. Annen.... annen hiçbir şey bahsetmedi ama anneannen de evdeydi ve bana... Bana seninle birlikte olursam sadece sana yük getireceğimi söyledi. Nerede olduğumu sordu, niye aylardır yanında olmadığımı... Cevabım yoktu, Uraz. Onsuz da mutlu olmayı öğrenmelisin dedi. 

Haklıydı, Uraz bu yüzden bende sensiz mutlu olmayı denedim. İlk başlarda çok iyi değildim, bilirsin o zamanlar dergilerde, şovlarda yeni yeni çıkmaya başlamıştım ve... ve şöhret beni sensizlikle bambaşka bir insan yaptı." 

Mete yüzünde hüzünlü bir gülümseme ile devam etti.

"Sana yalan söylemeyeceğim. Derya ile tanışana kadar ölümüne pişmandım, gelip seni bulmamak için kendimi öyle zor tuttum ki... Ama sonra aynı sen gibi bir anda hayatıma Derya girdi. Aslında sana benziyordu ve beni büyüledi.

Onun sarhoşu oldukça seni aramamaya başladım. İlk buluştuğumuz yere gittiğimde artık seni hatırlamıyordum mesela artık seni...

Sonra bir gün sen tekrardan bana yazdın. Adım attın tekrardan, yeniden.  Ve o anda oluşturduğum o kristal küre bir kez daha kırıldı. Derya ile birlikte oynadığımız mükemmel çift oyunu çatlamaya başladı, kendimi sorguladım. Mesela senin için kendimi öne atabilirken onun için atar mıydım?

Hayır... 

Bunları düşüneceksin biliyorum, sadece tek bir şeyi unutmamanı istiyorum, cesur olan hep sendin."

Mete başka bir şey demeden masada hazırlanmış yemekleri yemeğe koyulurken Uraz kendisine sırtını dönmüş sarışın, iri yapılı çocuğu izlemişti. Düşünecekti, ve ne seçeceğini bilmiyordu.



ex lover [boyxboy texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin