Mete ile arasında sadece bir kapı vardı. Yıllar sonra kendisine gelmişti. Mete'si, onun sarışın oğlanı....Gelmesinin sebebini biliyordu ve bu sebep oldukça Mete ile asla olamayacağını biliyordu. Kapıya dayanarak yere çömeldi. Başını dizlerinin üstüne kapatırken aklında hastanede geçirdiği ve onun arkasından gelen korkunç aylar vardı. Sanki başından akan sıcak kanı bugün bile hissedebiliyordu.
Bir kere bıkan insan bir daha bıkmaz mıydı?
Üstelik şimdi Mete popülerdi, az çok biliniyordu, kendisi ile uğraşacak zamanı bile olduğunu düşünmüyordu.
Mert'in sessiz adımları evin içinde duyuldu, arkadaşı tam yanı başında durdu. Uraz gibi yere çöken Mert hiçbir kelime etmemişti.
"Ben... ona güvenmiyorum Mert."
Komada geçen ayların sonunda gözlerinin açtığında Uraz unut etmişti. Mete belki biraz da onu merak etmiştir diye mesajlarını kontrol etmişti, arkadaşına sormuştu, posta kutusuna bakmıştı.
Sonuç kocaman bir hiçti.
Mete onu gram merak etmemiş gibiydi, aylar sonra okula uzaktan ona bakmaya gittiğinde anlamıştı. Kolunun altına aldığı sarışın kızla ve bir grup arkadaşıyla konuşurken halinden, hayatından çok memnun gözüküyordu.
Göğsü acıyordu, nefes alamıyor gibi hissediyordu Uraz.
Bu yüzden kendisini en azından iyiliğini isteyen insanların kollarına bırakmış ve Mete defterini sonsuza kadar kapatmaya çalışmıştı.
"Biliyor musun o en çok çikolata yemeği severdi.. Ben bir kez bile hayata geri döndükten sonra çikolata yiyemedim, Mert." Dedi gözyaşları akarken Uraz. Kendisine, merakına ve belki de içinde Mete'ye acı çektirmeyen isteyen bilinçaltından nefret ediyordu. Şu an en büyük dileği ona hiç o mesajları atmamaktı.
"Uraz... Mete-"
"Mete benim için yok bundan sonra."
Elinde aslında avucunda tuttuğu küçük sim kartı ellerinde tutarken mırıldandı "acaba ne zaman vardı ki?"Uraz gözünü bile kırpmadan sim kartı elleriyle kırarken Mert bir akev olup çoktan yanmış arkadaşını seyretmişti.
Y.N: arkadaşımda kaldığım için geçen hafta planladığımdan geç atıyorum ama yarın iki bölüm gelecek 😍 ve hikaye güncel anladığınız üzere 😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex lover [boyxboy texting]
Short Story0535....: İyi ki doğdun. 0531....: Kimsin? 0535....: Numaramı silmen kalp kırıcı ama Ben Eski sevgilin