Capitolul 9 Promit ca voi incerca

136 10 3
                                    

Totul se petrecuse foarte repede.I s-a administrat sangele   si acum eram  pe hol asteptand vreo veste buna dar doctorul nu mai iesea din sala.Ceasul de pe hol parca ramasese intepenit cand deodata se auzi o usa.Era doctorul.

-Domnul Horan e stabil.Datorita donarii sangelui surorii dumneavoastra acum este mai bine,spuse el cu o masca pe fata.

-As putea sa-l vad?intreb eu .

-Inca nu , mai trebuie sa asteptam.Cred ca cel mai indicabil e sa reveniti maine.

-Maine?Dar ati spus ca e stabil.

-Da , numai ca trebuie sa mai stea sub observatie ,sa fim siguri ca nu mai apare nici o complicatie.

-Atunci unde o pot gasii pe sora mea?

-Elissa!striga el o asistenta.Arata-i domnisoarei unde este salonul 102 ,te rog.

-Urmati-ma, va rog,spuse ea uitandu-se la mine.

Am urcat in lift pana la etajul 3.Niall se afla la etajul 1.Intrasem pe un hol foarte ingust si de o parte si de alta erau diferite camere cu pacienti cu perfuzii,familii care plangeau dupa cei care erau inauntru.Deodata ne oprim.Eram in fata salonului 102.

-Aici se afla sora ta.Eu am sa plec , sper ca te descurci de acum,adauga ea si-si indrepta pasii inapoi spre lift.

Apas pe clanta incet si pasesc inauntru.O vad pe ea pe un pat cu o vata pe bratul ei oprind sangele sa mai curga.

-Apropie-te Laura,e in regula.Cum este Niall?Ai vorbit cu doctorul?ma intreaba ea ridicandu-se de pe pat.

-Ce faci?De ce te ridici?o intreb eu surprinsa.

-Gata , pot pleca acasa de acum.Credeai ca am sa stau toata seara aici?Ia-mi te rog geanta si hai sa mergem sa vedem ce face Niall.

-Doctorul a zis ca e stabil numai ca nu poate avea vizite inca,de abia maine.

-De ce?intreaba ea suprinsa.Nici una nu a fost compatibila?

-Ba da.Tu ai fost cea compatibila.Niall are sangele tau acum.ii raspund lasand capul in jos.

Era numai vina mea iar Anna a rezolvat din nou ea totul.Eu fac problemele iar ea le rezolva.Cand am sa incetez sa mai fiu asa neindemanatica?

-Anna..As vrea sa-l vad pe Niall.

-O sa-l vezi maine, haide!imi spune ea indreptandu-ne spre lift.

-Nu..Vreau sa-l vad acum.

-Dar Laura,

-Te rog.Uite,imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat,Niall s-a comportat atat de dragut cu mine si nu pot sa plec pur si simplu.Nu merita acest lucru.Ma simt foarte prost cu toata situatia si tot ce vreau e sa-l vad putin inainte sa plecam ca sa fiu sigura ca e bine.Te rog, vorbeste cu doctorul  inca o data.

-Bine..Haide sa-l cautam.

- Buna seara!Unde este sala 21?intreaba Anna.

-Stati putin sa ma uit..Am gasit.Nu puteti intra in sala decat de maine.Imi pare rau.

-Va rugam,vrem sa-l vedem doar cateva minute.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 07, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Best friends  or love?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum