Capitolul 1 Toti avem a doua sansa.

1.1K 48 3
                                    

                        Intr-un mic oras din Anglia se aflau doi copii care erau cei mai buni prieteni ,Laura si Harry.Acestia s-au cunoscut la gradinita la varsta de patru ani , cand Harry i-a cerut lui Laura sa se joace cu el cu mingea.De atunci au inceput sa se imprieteneasca ,sa se joace impreuna ,sa mearga la aceleasi scoli impreuna chiar daca Harry era cu un an mai mare decat ea.Mamele lor erau prietene din inainte ca ei sa se nasca asa ca putem spune ca prietenia lor era o noua generatie.Ei aveau si voce dar doar unul a avut curajul sa si-l arate.Harry s-a dus la convingerile prietenei lui la un concurs difuzat la tv , la care si-a facut noi prieteni.
Zayn-era cel care intodeauna voia sa arate bine,Louis-cel care manca sanatos si ii placeau mult dungile,Liam-cel mai linistit din toti si cel mai cuminte,Niall-cel mai mancacios si cel cu care intodeauna poti vorbii.Si cu toti acesti 5 s-a format o noua trupa care s-a numit One Direction.Laura a fost foarte bucuroasa cand i-a cunoscut si pe ceilanti baietii si au inceput sa se inteleaga foarte bine si cu ei.Aceasta nu avuse niciodata un prieten dar nu pentru ca nu putea ci pentru ca nu vroia.Ea avea doar un ales in inima ei care intodeauna avea sa-l iubeasca.La primele concerte ,la primele chemari la emisiuni ,la primele interviuri au luat-o cu ei.Era ca un membru care nu era prea mult publicat .Dar dupa tot acest timp cu toata faima relatia dintre Laura si Harry incepuse sa se departeze.De acum aveau hairstylist,prieteni vedete,designer si multe alte ocupatii pe care o dadeau inafara pe Laura.Dar ea nu se lasa batuta , isi mai faceau si o zi numai pentru ei ,ziua libera cu prietenii dar in timp si aceasta a disparut din cauza paparazzi-lor si tot felurilor de emisiuni si interviuri.Aceasta mai are o buna prietena pe nume Raluca si o sora mai mare cu care vorbeste foarte rar pentru ca sta foarte departe de ea, in California.

***

Era luni.
Laura se trezeste la 07:30 pentru a merge la scoala.Isi ia micul dejun singura pentru ca mama ei lucreaza de la 07:00.Sta si isi mananca salata de fructe cu un pahar de lapte cand deschide televizorul sa vada ce mai e la tv.Si atunci vede 
"Harry Styles a fost vazut in dimineata asta iesind dintr-o cafenea cu o fata mult mai mare decat el.Oare acestia doi vor forma o relatie?...".(si  inchide televizorul)
-Acum nu mai poti manca cu mine sau sa mergem impreuna la scoala,spune ea rasufland si ne mai mancand nimic.
Isi i-a ghiozdanul si iese pe usa.Iese inchide usa si se uita la casa lui care era exact peste drum.Atunci o vede pe Gemma ,sora lui mai mare care o saluta.
-Buna Laura,spune ea cu un zambet pe fata
-Heey!incercand sa schiteze un zambet.
-Ce s-a intamplat?De ce esti trista?intreaba ea imbratisand-o.
-Ghici ce-am vazut la Tv!-ii spune mergand incet si uitandu-se cu fata de catelus.
-Tot de fratele meu ...Ce se mai zicea la Tv?oftand.
-A fost vazut iesind dintr-o cafenea cu o alta fata, ii raspunde aceasta.
Doar stii ca nu tot ce se spune la Tv e adevarat.De cand nu ai mai vb cu el?intreaba ea incercand s-o inveseleasca.
-De 5 zile.Trebuia se ne vedem sambata dar a fost nu stiu ce interviu de la o revista si ... nu mi-a mai spus nimic si nu vreau sa-l preocup cu mine,destul ca oriunde merge e urmarit si tot felul de chestii...,spune ea incercand sa-I spuna lui Gemma ca nu mai vrea sa vb despre el.
-Dar voi vorbeati in fiecare zi,tin minte ca si dimineata mergeati amandoi la scoala.-spunand ea razand.
-Da,multe lucruri faceam ...stii eu trebuie sa merg la scoala,ii spune departandu-se de ea.
-Bine,stiu ca tu tii la el dar mai vorbeste si tu cu el sigur ii e dor si lui de vremurile bune.
Paa,Gemma!Mersi...
-Cu placere micuto!-si a pupato pe frunte!
Dupa pe drum ,merge cat merge cand deodata se simte parca e urmarita.Incearca sa mareasca viteza cand deodata se opreste si spune:
-Te-am vazut da-te de sub copac,Edward!, intorcandu-se cu fata inapoi.
-Cum ti-ai dat seama?Tot timpul ma vezi ,niciodata nu reusesc sa te sperii,zambind.
-Sapca aia?Te rog,se vede de la o posta.Daca ti-am dat-o acum 5 ani nu inseamna ca am uitat.
-Si ce faci?, mergand odata cu ea.
-Ce crezi ca fac?Merg la scoala ,asa cum fac cei normali.Avem scoala.
-Dar eu nu sunt normal?spune el mirat.
-Nu prea cred ...spune ea continandu-si drumul.
-Gata !Am inteles ,esti suparata,nu-I asa?se opreste in fata ei si o intreaba.
-Wow!Cum ti-ai dat seama?
-E pentru ca nu am mai venit?-intreaba el.
-Te-am asteptat o ora!Nu ,10 min nu 20 min o ora.Puteai sa-mi spui ca nu mai vii macar faceam altceva.
-Scuze ,nu am mai putut sa vin,dar promit sa ma revansez,maine pranzul dupa ce ies de la interviu?intreaba el cu o fata de nerefuzat.
-Nu stiu...ii spui tu lasata rugata.
-Haide!Promit ca am sa vin si nu mai intarzii,promit!
-Promiti?
-Promit!Vin ,te iau mergem la interviu si dupa mergem doar noi doi ! face o fata de catelus.
-Bine ,maine pranzul dar e ultima data cand amani,ai inteles?
-Bine!Am sa fiu acolo ,la 3?
-Da!spune ea oftand greu.Acum trebuie sa plec la scoala paa,am un test.
-Bine, paa,esti cea mai buna!-ii spune el pupando pe frunte.
-Stiu ca sunt...spune ea plecand la scoala.
Orele la scoala au trecut foarte repede si se duce acasa.Deodata ii suna telefonul era Raluca.
-Heeeey!Ce faci?intreaba ea vesela.
~Bine ,teme tu?
~Ai mai vorbit cu...-spune ea lasand-o pe ea sa continue?
~Daca vrei sa spui cu Harry ,da!-vorbind cam plictisita.
~Sii...-spune ea incantata.
~Pai ,azi stii ca e luni ,
~Lunea speriturilor-spun ele amandoua.
~Si sa ghicesc a incercat sa te sperie.
~Da!Dar nu a reusit ca de obicei.Si a spus ca ne vedem maine sa luam pranzul.
~Si esti sigura ca nu o sa te mai lase sa-l astepti singura?
~Daaa,asa mi-a spus i-am zis ca-l iert pentru cealanta data doar de cate ori s-a intamplat?
~Asta a fost a 3 oara,iti urez success atunci...
~Dar i-am zis ca de data asta daca ma mai abandoneaza nu-l mai iert.
~Tot o sa-l ierti pentru ca tu...
~Eu si Harry suntem doar prieteni ,prieteni...
~Cum spui tu...Eu trebuie sa inchid paa!Vorbim maine
~Ok!!Pa Ralucik ,mai vorbim maine!
M-am culcat dupa ce mi-am terminat temele.
Marti
A doua zi aceeasi rutina dimineata ,merg la scoala ,orele plictisitoare ca de obicei dar cand sa ies din scoala da peste mine un baiat.
~Uitate pe unde mergi!-spune Laura nervoasa.
~Scuze nu te-am vazut!-spune el ajuntand-o sa-si stranga cartile.
~Cum te cheama?
~Laura !Si acum trebuie sa plec ,ma grabesc scuze paaa! !
Ea pleaca prea repede ca sa-I spuna si el cum il cheama.
~Paaa-spune el zarindo din priviri cum pleaca.
Acasa ajunge repede se schimba.Deodata se auzi usa.Nu se poate sa fie Harry e prea devreme –isi spune ea in gand mergand spre usa.
~Heeey!!
~Heeey!!Ce cauti aici?
~Pai..
~Pai?
~Am venit sa te ajut nu ai zis ca iesi cu Harry?Trebuie sa te imbraci cu ceva frumos !!-spune Raluca zambareata.
~Bine!Intra...
~Deci cu ce te gandesti sa mergi?
~Ma gandeam cu un tricou pantalonii astia si tenisi.
~Interesant sa vedem...
~Azi sa vezi...m-am lovit de un baiat!
~Ce baiat?
~Nu stiu avea sapca si ma grabeam prea tare.
~Cum il cheama?
~Nu auzi ca nu stiu?Si oricum trebuie sa ma grabesc...
~I-auzi telefonul!!
~Da-l incoace sa vad –spune Laura 
~E Harry!!-spune Raluca.

Best friends  or love?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum