Capitolul 7 O noua melodie.

276 20 12
                                    

-Da.Ce s-a intamplat?uitandu-se atent la el.

-Nimic.raspunse foarte dezamagit.

Gemma intinse farfuriile pe masa si incepuse sa manance impreuna.Dupa vreo cateva minunte incepu sa si vorbeasca din cauza linistii care ii inconjurau.

-Te gandesti la ea , nu-i asa?incepu ea.

Acesta inclina din cap.

-O sa se intoarca,punandu-i mana pe umar.Acesta se intoarse catre ea foarte mirat.

-Sunt sigura ca o va face, doar asteapta putin.Atunci el se rezema pe ea si ramase ganditor.

***

Se auzi un ciocanit in usa ,apoi dupa ea aparu Anna.Vroia sa stie daca vrem sa vedem caii.Aceasta avea vreo cativa.Amandurora ne placea sa calarim , de cand era mica isi dorea sa aiba ferma ei si uite ca acum o avea.Eu eram putin obosita dar pe Niall l-am vazut curios asa ca l-am sfatuit sa se duca fara mine.

-Esti sigura?se asigura el inainte sa iasa pe usa.

-Da.

Iesi impreuna cu ea si asteptam ceva dar nu stiam exact ce.Poate un telefon sau un mesaj de la o persoana dar ma pacaleam singura pentru ca uitasem ca imi inchisesem telefonul  din acest motiv.

De ce inca vroiam sa-l aud si sa-i vad fata cu gropitele acele minunate chiar daca o parte de mine era ranita din cauza lui  dar cealanta parte il dorea nebuneste.Zaceam in camera cand deodata mi se facuse dor sa fac ceea ce iubeam eu sa fac odata.Sa cant.Bessie era acolo si ma astepta.Niall si Anna erau plecati asa ca ma puteam simti in largul meu.Puteam fi singura...

Incepusem sa-mi misc degetele pe corzile prafuite pana cand mi-am amintit de vechile partituri care le aveam in sertarul din mijlocul dulapului,al treilea de la fereastra.Mai scriesem versuri dar doar pentru mine,le mai auzise Anna din cand in cand si i se pareau minunate dar pentru mine erau doar niste sentimente scrise pe hartie cu ajutorul unor note pentru a fi redate cu glas..Intr-un final imi amintisem de o melodie care era perfecta pentru felul in care ma simteam acum.Coborasem in spatele casei pe veranda in care se vedea o priveliste superba.Ma asezasem si incepusem a da frau liber lucrurilor care ma tineau in piept.Toate amintirile se derulau in capul meu ca o banda de evenimente.Incercam sa analizez totul in profunzime.Ce sa fac  sau ce ar trebui sa fac acum?Nici nu puteam gandi.Imi venise si niste lacrimi dar le-am sters rapid incat incepusem sa misc degetele din in ce mai rapid cu cat ma durea mai tare.Era un mecanism simplu si util.[melodia-if this was a movie ]

Ma oprisem din cantat cand il vazusem pe Niall rezemat de stalpul care tinea casa ,admirandu-ma.

-Frumos cantec,privindu-ma atent.Nu-mi placea.Imi indrept privirea spre jos si incerc sa trec de el fara sa-mi vada ochii putin rosii.Tineam chitara in mana dreapta iar el ma prinse incet de ea oprindu-ma.

-Poti sa-mi lasi putin chitara?

Am lasat-o rezemata de perete si am plecat sus .Cred ca a fost urat sa fiu asa nepoliticoasa dar nu trebuia sa ma vada din nou plangand ,nu vroiam.El ramase acolo, asezandu-se in locul unde statusem eu.Am auzit chitara imediat cum am urcat scarile.M-am spalat putin pe fata m-am schimbat si apoi am mers jos inapoi la el.Am pasit incet sa nu-l deranjez dar el tot ma zarise imedat cum dadusem de partea cealanta a coltului.Imi facuse semn sa ma asez si m-am pus in dreptul lui.

-Continua,te descurcai foarte bine.

-Era...erau doar niste ... ,balbaindu-se putin.

Best friends  or love?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum