Capitol special de Craciun x
Heeey! Buna !Scuze ca postez asa de greu dar m-am decis sa fac un capitol special de Craciun .Daca am destui cititori si pareri la acest capitol voi incerca sa postez in fiecare saptamana cate un capitol x Deci acest capitol deviaza putin de la povestea principal dar are aceleasi personaje.(Laura si Harry)E doar un capitol special cu ocazia sarbatorilor .Sper ca o sa va placa .
Au trecut 2 ani.Totul ramase neschimbat in locul unde au copilarit cei doi.Nu se mai vazuse deloc in tot acest timp.Nici macar un telefon ,nici macar o privire…Erau sarbatorile de iarna.Craciunul.Cea mai frumoasa sarbatoare in care totul e ca intr-un basm si milioane de fulgi de zapada ce impodobesc toate casele.Era atat de frumos incat Laura nu putea sa refuze sa vina de sarbatori acasa.Ea acum era o cantareata celebra ,indeplinindu-si visul ei de o viata.Din cauza acestui lucru nu fusese deloc acasa in acesti 2 ani.
Din perspectiva lui Laura.
Ajunsesem in aeroport din orasul meu.Debia asteptam sa-I vad pe mama si pe tata.Imi era asa dor de ei.Nu-I mai vazusem de mult timp.2 ani era o perioada foarte mare.Mama venise inaintea mea si era destul de tarziu .Cand am ajuns in casa am stat putin cu parintii si apoi m-am dus pentru ca imi era foarte somn si-mi era dor de camera mea.Am intrat inauntru iar totul era neschimbat.Bine ,poate era mai mici dar ma bucurasem ca mama nu daduse nimic fara sa ma intrebe,m-am asezat pe pat iar in partea dreapta se afla pe noptiera 2 poze.Una cu raluca si una cu mine si Harry.Poza era facuta cand aveam 14 ani.Atunci o gramada de amintiri imi inunda capul,in acesti 2 ani nu-l mai vazusem decat pe la televizor sau prin reviste.Ce am ajuns acum?De la cei mai buni prieteni am ajuns ca doi necunoscuti,as vrea sa-l mai vad ,sa mai vorbesc cu el ,sa mai stam sa povestim pana tarziu cum faceam de obicei.Totul era asa de frumos si de simplu cand eram mai mici.Sigur o avea si prietena ,pfff si eu in tot timpul asta tot nu l-am putut uita.Trebuie sa te uit Harry…
A doua zi
-Domnule treziti-va ,spuse femeia care se plimba prin avion .
-Ce s-a intamplat?,se trezeste somnorosul.
-Am ajuns la destinatie,continua aceasta.
-Aaaa multumesc ,ii raspunde el.
Coboara jos punandu-si ochelarii inchisi la culoare pe ochi cu caciula groasa pe cap .Intr-o mana tinandu-si haina iar in a doua bagajul ce-l avea.Iese din avion si se indreapta spre iesirea din aeroport.De ce a venit aici ?Nici el nu stia dar ceea ce stia era ca trebuia sa fie aici de Craciun.Ajungand afara din aeroport vede o masina neagra ,aceea il astepta pe el.Se urca in ea si nu se opreste pana cand intra pe poarta unei case destul de mari.Zapada de pe jos era neatinsa stralucind la ajutorul razelor mici de soare.Paseste afara din masina uitandu-se la casa care n-a fost vizitata de multa vreme.Se baga imediat in casa si o vazu pustie.Isi lasa bagajul la intrare si pasii spre sufragerie.Era un brad intr-un colt ,rezemat ,gol asteptand sa fie impodobit dar isi amintii ca nu avea cu ce sa-l impodobeasca.Urca sus in camera lui ca sa-si lase bagajul si apoi cobora inapoi .Cand sa coboare vazu tot felul de poze ,cu prietenii,fratii , prietena ,cu familia.Isi daduse caciula putin jos aranjandu-si parul cret putin apoi iesi din casa.
Se urca din nou in masina si porni spre oras.Peste tot era o gramada de luminite si decoratii de Craciun.
***
-Laura!striga mama acesteia.
-Da mama?raspunde aceasta coborand jos din camera ei.
-Te poti duce sa iei o instalatie?S-a ars a noastra.
-Sigur mama.!
CITEȘTI
Best friends or love?
Fanfiction<<"Harry..."spune Laura incet catre el uitandu-se atenta la privirea dragastoasa ce i-o oferea. "Ssssht,acesta va fii secretul nostru!"ii spune el uitanduse in ochii ei"Sa nu uiti asta niciodata!"si o saruta inca...