***
“Buna Harry cand vei citii aceasta scrisoare eu voi fii plecata deja.Sper ca nu am stricat prietenia noastra spunandu-ti toate acele lucruri.Nu stiu ce m-a apucat.Dar te rog sa uiti tot ce ti-am spus.Iti las aceasta scrisoare in mijloc de ramas bun.Imi pare rau ca nu am facut asta in persoana dar nu te puteam sa te las sa ma opresti.Deci acum sper ca esti fericit cu Kimberly si sa ma poti uita…
Adio Harry,Cu drag
O prietena !”
Imediat cum am citit buna harry mi-am dat seama ca e ea ,scrisul ei imediat il recunosc ,dar pe parcurs ce am citit m-am intristat din ce in ce mai tare iar la partea cu Kimberly deja m-a apucat plansul,adio-ul a fost cel mai dureros.Nu pot sa cred ca a plecat.
“Harry?...ce scrie acolo?”ma intreaba Louis putin speriat de reactia mea.
“A plecat boo…a plecat”ii spun eu cu lacrimi in ochi.
“Cine a plecat?”ma intreaba venind mai aproape de mine.
“Ea…”i-am spus punandu-mi fata in mainile mele.Ce am facut?
“Harry…”incearca Boo sa ma imbratiseze dar ma ridid imediat din pat venindu-mi sa dau cu pumnul in pereti.
“Am fost un idiot,am stricat totul si cand ea mi-a spus ca ma iubeste …Ce am facut?Acum totul este distrus!!”spun eu nervos cum am putut fii atat de prost?Din cauza mea pleaca…
“Despre cine vorbesti Hazz?”ma intreaba din nou Louis.
“De Laura …Vorbesc de Laura m-am comportat cu ea ca un tampit si ea chiar ma iubea…”nu ma mai puteam abtine sa tin totul imi mine asa ca incep sa-I povestesc lui Louis ce s-a intamplat,poate ma putea ajuta intr-un fel sa o recuperez.
“Laura?”nu-I venea sa creada ca vorbesc de Laura nu se astepta la asa ceva.
“Da ea!Ea a fost singura fata de care am fost indragosti cu adevarat si inca este!”spun eu foarte dezamagit pentru ca n-am putut sa vad ca si ea simtea acelasi lucru pentru mine.
“Ce spui?Si ce s-a intamplat povesteste-I fratelui tau…”imi spune el ,chiar aveam incredere in Louis si ii pasa foarte mult de mine si mie de el ,eram ca doi frati.
“Pai stii aseara vorbeam cu Kimberly………………” si i-am povestit cearta de aseara.
“De ce ai tipat asa la ea?”incepea sa inteleaga acum ce simt.
“Nu stiu am fost doar gelos pentru ca …stii cand am plecat cu ea dupa interviu am condus-o pana acasa si cand am ajuns in fata casei ei am sarutato”incepeam sa fiu timid de acum dar cui altcuiva sa-I spun?
“Ai sarutato?Si dupa?”observam ca i-am captat atentia lui Louis si imi parea bine asa ca am continuat.
“Da,era asa de adorabila cu parul ei in ochi si haina mea pe ea ,avea niste ochisori cu care se uita la mine incat nu puteam sa ma abtin sa nu fac asta,dar a fost atat de dulce si sincer.Am simtit cum m-a sarutat cu aceasi pasiune cu care am facuto si eu.”
CITEȘTI
Best friends or love?
Fanfiction<<"Harry..."spune Laura incet catre el uitandu-se atenta la privirea dragastoasa ce i-o oferea. "Ssssht,acesta va fii secretul nostru!"ii spune el uitanduse in ochii ei"Sa nu uiti asta niciodata!"si o saruta inca...