Niciun sunet nu iese cand incerc sa ghicesc.
"Harry?"
Cum ai ghicit?-intreaba el morocanos.
~Nu-ti mai amintesti? Tu esti singurul care face asta.Si nu e prima data.-ii raspund eu sarcastica.
~Mergem?...
Stau oftez putin si ma uit la el.
~Ce?Te-ai razgandit?Nu mai vrei sa luam pranzul?
~Hai sa mergem ca mi-e foame de acum …
~Tie ti-e foame?
~Da!!Ce spun eu acum?Hai odata Edward!
~Edward ,de cand nu mi-a mai spus cineva asa.
~Da stiu doar de asta sunt aici nu?
~Da ,haide!-si o strange aproape de pieptul ei.
Cand tot bratul lui cald si degetele sale moi si mari mi-au infasurat spatele si mana cu o singura atingere m-am simtit ocrotita iar strangerea la pieptul lui a fost finalul.Punctul maxim care mi-a dat putere.Auzind cum bate inima lui totul era foarte melodios si dragut in acelasi timp.Nu vroiam sa-mi mai dea drumu din acea stare de plutire printre nori dar tot trebuie sa cadem o data si o data,asa ca mi-a dat drumul.Mi-a deschis usa ca un adevarat gentleman si am mers la destinatie,aceasta fiind un mic fast food.Ajungem acolo imi deschide din nou usa .
~Stam afara?-intreaba el.
~Dar afara no sa te vada tot felul de fane genius?
~Nu,hai sa stam afara te rog eu.-facand fata de catelus care intodeauna castiga.
~Fie,mancam afara.
El se duce inainte.
~Stai,sa vin si eu sa comand,nu?-spun eu indreptandu-ma spre el.
Atunci se opreste in fata cu sapca aia a lui intoarsa uitandu-se la mine dar imi spune schitand un ranjet.
~Voi comanda eu pentru tine.
Eu ,ne mai avand ce sa spun am dat din cap afirmand sa vad cat de bine ma cunoaste ,sa vedem ce-mi ia.
Astept la masa cand deodata vad niste fete cu tricou 1D .Imi pun ochelarii si stau cu spatele .Vine si Harry pana la urma ca sa nu mai stau singura.
~Heeey,ce s-a intamplat?
~Fane la orizont!-ii spun eu.
~Serios?De asta porti ochelari?
~Mdaaa,si imi sta si bine.-spun eu zambind.
~Tie iti sta bine cu orice!
~Daca spui tu.Vrei ochelarii mei?
~Ia sa vad cum imi sta.
~Iti sta bine zi-ii zic foarte fericita pe inauntru.
Ma prinde mana lui mare cu multa tandrete mana si ma trage de pe mica banca unde stateam la masa.
~Unde ma duci?-il intreb eu parca fermecata.
~Ai sa vezi!-imi raspunde el nu destul cat sa inteleg.
Deodata vad o mica incapere unde imi spune sa intru.
~Haide cu mine-ma indeamna el tot tinandu-ma de mana.
~Ce e aici?
~Nu-ti mai amintesti?Am fost aici in ziua in care ne-am cunoscut!-imi spune el ,Iti amintesti?
~Acum daa,imi amintesc totul!Ma mir ca tu iti amintesti!-ii raspunde Laura venindu-I putin sa planga.
~Cum sa nu-mi amintesc?A fost cea mai frumoasa zi din viata mea.- ii raspunde Harry.
CITEȘTI
Best friends or love?
Fanfiction<<"Harry..."spune Laura incet catre el uitandu-se atenta la privirea dragastoasa ce i-o oferea. "Ssssht,acesta va fii secretul nostru!"ii spune el uitanduse in ochii ei"Sa nu uiti asta niciodata!"si o saruta inca...