“Da?”raspunde ea tragand aer in piept.
“Laura?Sunt Niall”o voce vesela ce de mult n-o auzisem
“Da,Buna Niall”continuam incercand sa nu-mi tremure vocea.
“Buna!Vroiam sa te intreb daca ai planuri pe diseara?”
“Planuri?Nuu…”
“Te-am mai sunat dar nu mi-ai raspuns”aveam telefonul inchis nu mai vroiam sa aud pe nimeni.
“Am fost plecata scuze!”scuza potrivita ,eram plecata…
“Deci ,ai putea venii diseara la concertul nostru?ma intreaba foarte dragut dar nu stiam ce sa-i raspund.
“Niall,nu stiu…”ideea ca l-as vedea din nou pe Harry cu aia imi zdrobea inima si mintea in acelasi timp.
“Te roog,o sa-ti placa ,te asigur!!”incerca sa ma convinga dar chiar nu stiam ce sa-i raspund asa ca i-am spus.
“Niall…bine am sa vin!”i-am spus ,macar atat sa fac si eu dupa ce ca a stat cu mine toata ziua aia.
“Mersii!Am sa-ti trimit un mesaj cu detaliile!”imi raspunde el fericit de raspunsul meu.
Si inchid.
Ce am facut?De ce am spus da?Ce a fost in capul meu?Daca am sa ma intalnesc cu Harry?Ce o sa-I spun? Pff ,Laura ai dat-o in bara de data asta!
Dar timpul trece foarte repede si vine seara si trebuie sa ma pregatesc pentru “spectacol”.Mi-am luat o rochie nici prea scurta dar nici lunga.Nu prea vroiam sa ies in evidenta ,niste pantofi,accesorii , o gentuta mica si uite ca trebuie sa plec.
Am coborat in fata casei si o masina ma astepta.Cred ca Niall a trimis-o pentru mine.E asa de dragut cu mine si chiar nu stiu de ce.Ajung in fata arenei si cobor lent, totul era asa frumos,luminile aprinse iar peste o jumatate de ora trebuiau sa apara si fanii.Niall mi-a spus sa vin mai devrema ca sa nu fie vreo problema.Intru si ma minunez de marimea saliii.Era imensa!!Pasesc incet treptele salii si ajung in fata scenei, era minunata,admiram privelistea cand il aud pe Niall care vorbea cu Josh.
“Uite-o pe Laura”ii arata Josh lui Niall acesta rosind.
“Ai venit!”imi spune el admirandu-ma din cap pana in picioare.
“Ti-am promis!Si eu ma tin de promisiuni.”ii spun eu lui ,arata incredibil imbracat si el.
“Mai am putin nevoie de machiaj revin imediat,vin-o si tu inauntru.”ma trage el de mana spre un hol care ducea la cabinele lor .Fiecare avea una personalizata.
“Te astept aici”ii spun eu lui asezandu-ma pe o boxa de acolo.Stateam cand o vad pe Kimberly facandu-si mersul ei de diva pe holul acesta dar deodata intra intr-o cabina si inchide usa iar acea cabina era a lui … HARRY!Pff , nu inteleg ce cauta cu una ca ea ,are 27 de ani.Deodata se aud niste voci nervoase din cabina lui.
“Haide ca am aratat super pe prima pagina ,Harold!”se auzea vocea pitigaiata a lui Kimberly vorbind cu el.
“Ce nu intelegi ca nu vroiam sa fiu pe toate revistele ,nu vroiam sa ne vada paparaziile? “ii raspunde pe acelasi ton rastit.Faptul ca aparuse peste tot ,ca el ar fii avut o relatie cu ea nu-i facuse placere.
“Maine vin niste ziaristi sa ne puna niste intrebari pentru un interviu!”ii zicea ca si cum n-ar fi auzit ce i-a spus mai devreme.
CITEȘTI
Best friends or love?
Fanfiction<<"Harry..."spune Laura incet catre el uitandu-se atenta la privirea dragastoasa ce i-o oferea. "Ssssht,acesta va fii secretul nostru!"ii spune el uitanduse in ochii ei"Sa nu uiti asta niciodata!"si o saruta inca...