Rüyamda gördüm evet Renjun rüyamda bu kelebektim. Kaçıyordum kelebek koleksiyonu yapan avcılar vardı peşimde onlardan kaçıyordum. Kanatlarımı çırpmaktan yanmış delikler oluşmuştu tüm kanatlarımda. Renjun, neden bu çizim. Neden?
Renjun hâlâ şaşkınlıkla bana bakarken sorduğum soru ile o da çizimine uzunca bakmaya başlamıştı. Derin bir iç çekerek yere oturmuş ve anlatmaya başlamıştı.
Hâlâ heyecandan tüm vücudumda tuhaf bir titreme varken ben de yanına oturmuşum.
Kelebeklerin özgürlüklerini, yaşamlarının kısa olmasını kıskandığım için sanırım her zaman sevmişimdir onları çizmeyi. Şimdi soracaksın kısa ömür neye yeter diye. Her şeye. Yarın ne olacağımız belli değilken özgür olmalıyız, cesur olmalıyız, hayallerimize koşmalıyız, yarınımız yokmuş gibi yaşamalıyız, kanadımızın son çırpış darbesine kadar pes etmeden uçmalıyız. Vaktimiz yokmuşçasına vaktimizi her şeye yetirmeliyiz. Aklımızdan geçeni yapmalıyız. Kusursuz gibi görünen kanat kısmı bunu anlatıyor aslında. Diğer taraf, deliklerle kaplı, kanayan taraf... Çevrenin etkisini, hayal kırıklıklarını, umutsuzlukları, vazgeçmişlikleri anlatıyor. Bir insan ne kadar çevresine bakarsa o kadar umutsuzluğa kapılıp hayallerinden uzaklaşır. Gerçeklik. Aslında gerçeklik demek istediğim. Bir taraf hayaller iken diğer taraf gerçeklik. Tıpkı senin rüyan gibi avcı ve av misali bir dünyada yaşıyoruz. Anlatmak istediklerim bunlardan ibaretti.
Dövmesini yaptırmak istiyorum. Renjun, birden sorduğum için özür dilerim ama yaptırmama izin verir misin? Hayır diyebilirsin ki çok doğal, bana delinin biri bile diyebilirsin. Ama anlamı, senin yapman, çiziminin güzelliği, rüyamda görmem bilmiyorum her şey benim için değerli. Lütfen.
İzin veririm ancak bir sorum var. Ömür boyu benimle aynı dövmeyi taşımak istediğine emin misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
butterfly effect ° noren
FanfictionOkulun bahçesinde oturmuş çoğu kişinin yaptığı gibi bir saat sonraki sınavıma son kez hazırlanıyordum. Ta ki yanıma nefes nefese gelen çocuğu farkedene kadar.