10. Bölüm Resim bölümü

16 3 0
                                    

Bu olaylardan sonra karnımın acıktığını fark ettim. Yemek haneye gitmemiz gerekiyordu. Resim bölümünde işe yarar pek bişey yoktu.
Kuzey dolapları karıştırmaya başladı.
Alisa: Neden dolap ları karıştırıyorsun?
Kuzey: Sence. Kendimizi korumak için  ser bir cisime yada keskin bir cismime ihtiyocımız var.
Mal mla etrefa bakıniyordum.
Kuzey: Mal mal nereye bakıyosun öyle? Gelde biraz bana yardımet.
Alisa: Tamam. Geliyorum.
Gerçekten çok açıkmıştım.
Sonra sırtımdaki küçük çamtam aklıma geldi. İçinde annemin verdiği elma vardı. O elmayı görünce annem ve abimin neyap tını düşünmeye başladım. Osırada elmamıda yiyiyodum. Acaba annemle abim napıyolar onların başına negeldi diye derin bir düşünceye dalmıştım.
Kuzey: Banada biraz elma verirmisin. Bende acıktımda. Dedi.
Alisa:  Tabiki.
Çantamdan annemin verdiği bıçakı çıkartıp elmanın ısırılmamamış tarafını kesip ona verdim. O azı açık bir şekilde bana bakıyordu.
Ben ne oldunu anlamaya çalışıyordum.
Sonra elimdeki meyve bıçakına baktığını fark ettim.
Kuzey: Sabahtan beri bunun gibi bişey bulmak istiyorum ve bulmak istediğim şey senin çantanın içindeymiş. Elmayı ve elimdeki bıçağı aldı. Bıçağı cebine batmicak bir şekilde yerleştirdi ve elmayı azına attı.
Kuzey: Hadi gidiyoruz.
Alisa: Nereye?
Kuzey: Tabikide Rüzgar ve Açelyayı bulmaya gidiyoruz.
Alisa: Tamam.

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin