24. Bölüm Sabah

1 1 0
                                    

Sabah uyandığımda Açelya yanımda yoktu ve çok susamıştım. Telefonumu alıp saate baktım öğlen olmuştu. Hızlıca yataktan kalkıp aşağıya indim. Hepsi bana bakıyordu.
Kuzey: iyi uyudunmu bari dedi. Çok utanmıştım.
Açelya,Rüzgar: günaydın. Dedi
Çok utansamda aşağıya doğru indim. Mutfağa girdim ve su içtim. Karnında çok açtı. Etrafa bakındım. Onlar çoktan bir şeyler atıştımıştı.
Sonra kuzey bana reçelli ekmek uzattı bende elined anıp yemeye başladım.
Ymeyim nerdeyse biterken dışarıdan çok yüksek bir patlama sesi geldi.
Herkez şok olmuştu pencereye koşup ne olduğuna baktık. Ama dumandan dolayı pek birşey gözükmüyordu.
Alisa: sanırım burdan gitmemiz lazım. Dedim.
Diğerleri onayladı. Kuzey 4 tane sırt camtasi getirdi. Birtanesini kaptım ve küçük sırt cantamin içindekileri ona koydum ve feneride yanıma aldım.
Diğerlerinde çantalarına saçma sapan eşyalar koyuyordu. Kuzey odasına gitmişti sanırım bir kaç kıyafet alıcak.
Sonra telefonum aklıma geldi telefonumu uskatta unutmuştum. Hızlıca üst kata çıktım ve odaya girdim. Telefonum yatağın üstündeydi ve kuzeyde ordaydı. Hemen telefonumu alıp odadan çıkacakken bana dur dedi. Bana doğru bir tişört fırlattı ve belki lazım olur dedi. Hiçbirsey soylemeden aşağı kata indim ve elimdekileri hıza çantanın içine koydum. Çantayı eldim ve bağırdım.
Alisa: hadi biraz acele edin!
Kuzey aşağı kata indi ve dışkapıya doğru koştu. Bende kuzeyin peşinden gittim. Merdivenlerden çok hızlı iniyordum. Sonra yukardan Açelyanın çığlık sesini duydum.

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin