Sonra kuzey konuşmaya başladı. Alisa ve Açelya benim odamda ben ve rüzgar burda yatarız dedi.
Rüzgar: bana uyar.
Alisa: saçmalama sen kendi odanda yat biz burda yatarız.
Kuzey: Rüzgar ve ben benim odamdaki yatağa sığamayız. Büyuzden siz ikiniz benim odamda yatıcaksınız.
İstemeyerekde olsa tamam demek zorunda kaldım.
Kuzey: Rüzgar sen şurdaki dolaptan yer yatağını çıkar bende Açelya ve Alisayi odama götüriyim.
Rüzgar: tamam
Açelya ve ben kuzeyi takip ettik. Odası üst kattaydı ve büyüktü.
Kuzey: odayı istediğiniz gibi kullana birizsiniz sadece şurdaki büyük dolabı açmayın. Dedi. Bize onayladik.
Odanın kapısını kapatıp gitti. Açelya ile odayı bira gözden geçirdik. Oda beyaz ve koyu mavi renklerindeydi. Manzarası güzeldi. Açelya yatağa oturdu. Mutsuz gözüküyordu. Bende ona derdini sordum.
Alisa: Açelya iymisin? çok mutsuz gözüküyorsun.
Açelya: ailemi özledim ya onlara bişey olduysa diye ağlamaya başladı.
Ağliyınca biraz panik oldum. Yanına oturup ona sıkıca sarıldım.
Alisa: onları bulucaz. Hem en azından birbirimize sahibiz. Sen olmasan ben burda ne yapardım. Oda bana sarıldı.
Bbir saat filan dertlestikyen sonra Açelyanın biraz uykusu gelmişti ama benim hiç uykum yoktu.
Açelya: ben yatıyorum.
Alisa: tamam bende yatarım birazdan.
Açelya yattı ben odadaki pencereden dışarı bakıyordum ve evlerin ışıklarının hiç yanmadigini fark ettim. Bu beni biraz ürpertti. Bu yüzden uyumayı deneye karar verdim. Yarım saat boyunca yatakta dönüp durdum ama uyuyamadım. Telefonumu alıp saatin kaç olduğuna baktım. 00:27
Yataktan kalktım. Odadan kapısını açtım ve merdivenlerden aşşağıya doğru inmeye başladım. Aşağı indiğimde Rüzgar uyuyordu ama Kuzey yanında yoktu. Umursamadan mutfağa girdim. Sonra kuzeyi orda gördüm Kuzey beni çoktan fark etmişti. Yine umursamadan bardaklıktan bir bardak aldım. Sürahiden su koyuyordum ki kuzey bana soru sordu.
Kuzey: uyuyamadım mı?
Alisa: evet.
Kuzey: bende uyuyamadım. Dedi
Sonra suyumu yavaşça içmeye başladım. Su genzime kaçmıştı. Öksurmemek için kendimi zor tutum ama işey yaramadı.
Kuzey: İyimisin.
Açelya: evet öhö öhö... Sadece genzime su kaçtı.
Kuzey: tamam ben yatıyorum.
Açelya: iyi geceler.
Kuzey: tatlı rüyalar.
Bende suyumu bitirip odaya gittim. Yatağa yattım. Ve düşüncelerle uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık
Mistero / ThrillerAlisa arkadaşı Açelya ile okulda otururken koridordan öğretmen gelir. Aşağıya inmelerini söyler ve gider. Ama işler çığırından çıkar.