22. Bölüm Ev

2 1 0
                                    

Yavaştan Kuzeyin evine doğru yürürken biyandanda bişeyler atıştırıyorduk. 10 dakika boyunca buşekilde yürüdük ve sonra Kuzey geldiğimizi söyledi. Binanın içine girdik. Asansöre binecektik ama tehlikeli olucağını düşünüp merdivenlerden çıkmaya karar verdik.
Açelya: kaçıncı katta oturuyorsun?
Kuzey: 7. Katta oturuyorum.
Açelyanın içinden of dediği yüzünden bile anlaşılıyordu.
Yorgun olduğumuz için merdivenleri yavaş birşekilde çıktık. Her katta 2 daire vardı. Sonunda 7. Kata vardığımızda sol taraftaki daireye yöneldik. Kuzey kapıyı açtı ve ayakkabınızı çıkarıp içeriye girdik. Evi gözden geçirdim. Ev gerçekten çok ferah ve büyüktü. Yüzumde küçük bir gülümseme oldu. Açelya yanıma gelip kulağıma ev mükemel. Dedi. Bende ona evet dedim fısıldayarak. Rüzgarın buraya daha önceden geldi belliydi.
Açelya: acaba lavabo nerede?
Kuzey: şurdaki merdivenlerden yukarı çık. Sağ tarafta dedi.
İçimden burda merdivendemi varmış yok artık dedim. Açelya lavaboya gitmiştim. Bende pencereden baktım. Bir kaç saat sonra hava kararıcaktı.
Kuzey: annem ve babamın çoktan eve gelmesi gerekiyodu.
Rüzgar: seni üzmek istemem ama annen ve baban sanırım o adamın elerinde.
Kuzey yıkılmış bir şekilde yanındaki koltuğa oturdu.
Alisa: üzülme onları ve bizim ailemizi bulucaz. Dedim gurulu bir şekilde.
Sonra aklıma elektirığin çalışıp çalışmadığı aklıma geldi. Işıkları açmayı denedim ama açılmadı.
Alisa: sanırım bize mum veya fener gerekicek.
Kuzey: yukarıdaki katta ihtiyacımız olan her şey var. Diyip yukarıya çıktı. Bende koltuğa oturdum. Rüzgar ise mutgakta birşeyler atıştırıyor du. Bir kaç dakka sonra Açelya aşmaya indi ve Rüzgarın yanına gitti. Oda birşeyler yemeye başladı. Bende onları izliyodum mutfak burdan kolayca gözüküyordu. Kuzeyin merdivenlerden indiğinu duydum ve hemen kafamı Kuzey e çevirdim. Elinde birkactane mum çakmak ve fener duruyordu. Bu süre boyunca hava kararmıştı. Kuzeyin elinden 2 fener aldım birini Açelya ya verdim ve diğerini kendim için kullandım.

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin