3.rész

52 5 5
                                    


Ma reggel Kaiba hívott, hogy találkozni akar velem, amit furcsállok, még is mit akarhat tőlem? Mondjuk egy dolog miatt akarhat velem találkozni.

Komolyan párbajozni akar ellenem?

Kicsit el van telve attól, hogy ő a világ bajnok, de Amerikában viszont én vagyok a legjobb. Kíváncsi vagyok, hogy milyen arcot fog vágni mikor meglátja a legerősebb kártyámat. 

Össze készültem, a paklimat elraktam az övemen lévő tartóba, majd az ágyon ülő húgomhoz mentem, hogy megkérdezem tőle, hogy akar-e velem jönni. Nem lepődtem meg mikor csillogó szemekkel igent mondott. Az egyszer biztos, hogy szeret kimozdulni, a nevelő apánk nem igen enged el minket sehova. Cross nem volt a hotelban, így csak a ránk vigyázó testőrnek szóltam, hogy elmegyünk.

- Miss Skylar! Magukkal megyek! - jelentette ki Alan, a testőrünk. Mindig ő vigyáz ránk, ha egyedül vagyunk.
- Felesleges, csak jövünk és megyünk. - azzal megindultam az ajtó felé miközben a bal kezemmel Lia kezét fogtam. Viszont Alan, mint mindig a munkáját végezve az utamba állt, így kénytelen voltam beadni a derekamat.
- Jó legyen! - fújtattam. A harmincas éveiben lévő férfi kinyitotta nekünk az ajtót, majd mögöttünk sétálva a hotel elé mentünk, ahol már vártak ránk.

- Skylar-sama. Kaiba-sama küldött minket önért. - mondta egy alacsony kopasz férfi, aki kis kör alakú szemüveget viselt. Észre vettem, hogy Alan-nek nem tetszik a helyzet. Nem beszél japánul így mit várjak.
- Seto emberei. - néztem fel a testőrre, majd vissza fordultam az Eggman-re hasonlító férfihoz.
- Rendben van! - azzal a limuzinhoz indultam magam után húzva a húgomat.

Mikor már bent voltunk Alan is akart beszállni mikor megállították Kaiba emberei. A legközelebb lévő férfinek meg böktem a vállát, mire ő rám nézet, én csak unottan elmagyaráztam, hogy az a férfi, akit nem engednek beszállni a testőröm. Miután megértették, hogy velem van utat engedtek neki és beszállt mellém. Az unokatesóm emberei pedig szembe leültek. Milyen díszes fogadtatás. Most vagy azért küldte az embereit értem Seto, mert azt gondolta, hogy nem megyek el, vagy csak szimplán megakarta tenni. Őszintén nem tudok rajta kiigazodni mióta Gozaboru megváltoztatta.

Az oda vezető út csöndben telt, mikor megérkeztünk a Kaiba Corp. elé, először Alan szállt ki, utána segített nekem és Liának kiszállnia. Seto emberei türelmesen vártak ránk az ajtó előtt, megfogtam a húgom kezét és bementünk az épületbe. Mint tegnap most is a legfelső emeletre mentünk, ahol Kaiba irodája van, az emberei kinyitották nekünk az ajtó és miután beléptünk becsukták. Seto-t ismét a gépe fölött görnyedve találtam, ha dolgozik akkor minek hívott?

- Itt vagyok Kaiba! Mit szeretnél tőlem? - szólaltam meg. Seto felnézett a gépéből, majd felállt.
- Remélem nem bánod, ha játszunk egy párbajt? - mosolygott rám, de abban a mosolyban csak az önteltségét láttam.
- Nem. De remélem nem lesz ellenedre a vereség. - azzal egy fél mosolyra húztam a számat.

Az unokatestvérem megkerülte az asztalát és a fejével jelezte, hogy kövessem. Vissza mentünk a lifthez és egy lejjebbi szinten léptünk ki. Egy ajtó volt velünk szemben, amin Kaiba vezetésével bementünk. Eddig csak bajnokságokon láttam ezeket a kivetítőket, de Seto találta fel ezt a rendszert így nem lepődtem meg, hogy van egy ilyenje. Az unokatestvérem a baloldalra ment, én pedig a jobbhoz miután elköszöntem a húgomtól, aki sokszerencsét kívánt és, hogy nekem fog szurkolni. Mikor felértem, elővettem a tartómból a paklimat és a helyére raktam. 

- Hallottam, hogy a drága unokahúgom az amerikai bajnok. - kezdte Kaiba. Érzelemmentesen rá néztem és összefontam a karjaimat magam előtt és vártam, hogy folytassa.
- Az a szóbeszéd, hogy van egy ritka sárkány kártyád, ami erősebb a Kékszemű Hó Sárkányomnál. - nézet a szemembe.
- Mi van akkor, ha van ilyen lapom? - vontam fel az egyik szemöldökömet.
- Ha, én nyerek akkor oda adod azt a lapot nekem.
- És, ha én nyerek? - kérdeztem.
- Akkor nem fog kiderülni, hogy párbajoztunk. - mosolygott rám.

Ó, hogy mindenről tudnod kell égímeszelő! Cross kinyírna, ha megtudná, hogy itt jártam.

- Rendben. Kezdhetjük? - azzal felhúztam öt lapot a paklimból.

Nem voltam meglepődve mikor Kaiba kezdet a Küklopsz-al, ami 1200 támadó ponttal rendelkezik. Lenéztem a kártyáimra, két varázslapom van, egy csapda lapom és egy Sötét Varázsló Lányom és egy Tűz Sárkanyom van. Ezek jó lapok, de ismerem annyira Seto-t, hogy mindenre fel van készülve.

Még, ha erősebb szörnyet is teszek le az övénél tuti lerak valamit, ami miatt ő lesz előnyben. De, ha így is lesz kitalálok valamit. Nem hagyom, hogy nyerjen, akkor oda kéne neki adnom azt a lapomat, ami erősebb a Kékszemű Hó Sárkányainál.

- Lerakom a Tűz Sárkányt (1500), amivel megtámadóm a Küklopszot (1200). - raktam le a mezőre a kártyámat. Kaiba szörnye elpusztult és le ment az életpontja 1700-ra. Az unokatestvérem mosolyogva nézet rám, miután befejeztem a körömet. Gondolom számított erre.

- Nem lenne érdekes ez a játék, ha nem tudnánk használni külön féle szörnyeket. - azzal le rakta Sagi-t a Sötét Bohócót (600). Na ez nem jó, ha a kezében van az a varázslap, ami feltudja erősíteni, akkor 300 ponttal erősebb lesz a sárkányomnál.

Balszerencsémre Kaiba-nak a kézében volt az a lap és azonnal is használta és legyőzte a sárkányomat, így mindkettőnk életpontja 1700. Még szerencse, hogy van a bohócánál erősebb lapom, de nem tudom mikor húzza fel az adu ászát. Lehet, hogy kockáztattok vele, de bízom a lapjaimban. Felhúztam egy lapot és elmosolyodtam.

- Megidézem a Sötét Varázsló Lányt (2000) és le fordítok két lapot aztán meg támadom a Sötét bohócót. - azzal végeztem a körömmel. Kaiba életpontjai 1500-ra csökkent, már csak egy lap kéne, hogy teljesen legyőzzem, addig remélhetőleg ki tartanak a lapjaim. Mikor Seto felhúzta a lapját akkor elmosolyodott és akkor tudtam, hogy az egyik Kékszemű Hó Sárkány a kezében van. Remélem meg lepem az egoját.

- Kár, hogy ilyen rövid volt a párbajunk Skylar. Többet vártam az Amerikai bajnoktól. - azzal megidézte az adu ászát.

Komolyan, hogy lehet valaki ennyire elszállva magától. Nem vagyok kezdő felkészültem a sárkányodra Kaiba. Mikor az unokatestvérem támadást indított a lapom ellen aktíváltam a csapda lapomat, a Tükör falat. Seto arcára rá volt írva az értetlenség.

- Nem vagyok kezdő még mindig és nem véletlenül vagyok az Amerikai bajnok. Kaiba nézd meg a Sárkányod támadó pontjait. - fontam össze magam előtt a karjaimat.
- 1500-as támadó pont?! - kiáltotta döbbenten 
- Aktiváltam a csapdámat a Tükör Falat, ami egy állandó csapda lap és megfelezi a szörnyed támadó pontjait. - mondtam.

A rokonom önelégült mosolya eltűnt és dühösen nézet rám. Ideje lenne megtanulnia, hogy vannak nála jobb játékosok is. Ismét húztam a paklimból és a legjobb lapomat húztam fel, a Szivárvány Sárkányt.

- Megidézem a Szivárvány Sárkányt (4000). - azzal Kaiba Kékszeműjénél is nagyobb fehér sárkány jelent meg. Az unokatestvérem döbbenten nézet a sárkányomra, ami az egyik legritkább lap, csak egy van belőle és én vagyok a tulajdonosa, még az egyik bajnokságon kaptam Pegazustól.
- Én győztem Kaiba. Szivárvány Sárkány pusztítsd el a Szivárványon Túlal. - adtam ki a parancsot. 

Seto életpontjai lenullázódtak, az emelvények, amiken álltunk leereszkedtek és én leugrottam róla. A húgom Lia oda szaladt hozzám és megölelte a derekamat. Annyira a párbajon járt az eszem, hogy el is felejtettem, hogy itt van. Hirtelen meghallottam Mokuba hangját és felé fordultam. Kaiba a földön térdelt és a földet nézte, az öccse pedig aggódva szólítgata, de nem reagált. Megfogtam Lia a kezét és oda sétáltunk az unokatestvéreinkhez.

- Remélem ebből tanulsz Kaiba. Lehet, hogy más is legyőz. - azzal kimentem a teremből Liát magam után húzva. Kaiba emberei vissza vittek minket a szállódába, szerencsére Cross még nem ért vissza így nyugodtan betudtunk menni a szobánkba.

Seto-val évekkel ezelelőtt párbajoztam, mikor még nem ez az öntelt énje volt. Emlékszek, hogy csak a játékörömért játszottunk, a mai párbajunk inkább arról szólt, hogy ki a jobb és erősebb. Bár valamilyen csoda álltal vissza térne az a Seto, akit ismertem, de ez lehetetlen.



Remélem tetszett a rész! Amint tudom hozom az új részt. Ezt is kb 1 hónapig írtam a párbaj rész miatt. Akik mennek érettségizni azoknak sok szerencsét kívánok. Nem mintha én nem mennék, de szerencsére csak előre hozott angol érettségit teszek le.🐺💫🌙🖤

Lost soulmatesWhere stories live. Discover now