Majd nem egy hónapja párbajoztam Kaiba-val, de valami történt vele, mert a vállalata a csőd szélére került, ami miatt Cross túlságosan is jó kedvű. Én és a húgom nagy részben a hotel szobánkban vagyunk és játszunk, vagyis inkább párbajszörnyezni tanítom Lia-t, aki lassan kezd bele jönni a játékba.A szoba szőnyegén feküdtem miközben vártam az előttem ülő húgomra, aki a következő lépésén gondolkodott aztán lerakta a Hamupipőkét támadó állásba, aminek a képességével az életpontjaimra tudott támadni, annak ellenére is, hogy vannak szörnyek a pályámon.
Megakartam dicsérni mikor kopogtak az ajtón és Alan jött be egy levelet hozva. Kíváncsian felálltam, a testőrünk megállt előttem és át adta nekem a borítékot. Felbontottam a levelet és jeleztem Alan-nak, hogy elmehet. Az össze hajtott papírt kinyitottam és elkezdtem olvasni.
Kedves Skylar-girl. Ezennel hivatalosan meghívlak a Nemzeti Bajnokság döntőjére, ami holnap este lesz. Remélem eljössz és újra tudunk beszélgetni. Óh majd nem elfelejtettem. Nem sokára kezdődik a Bajnokság, amit szervezek. Holnap megkapod postán a szükséges dolgokat, hogy részt vegyél rajta.
Üdvözlettel
Pegazus J. CrawfordAz Amerikai Bajnokság óta nem láttam Pegazus-t, legalább feltudom neki tenni a kérdéseimet, amik bökik már a csőrömet. Miért adta nekem oda a Szivárvány Sárkányt és mire utalt mikor azt mondta, hogy különleges vagyok? Ha, belegondolok sosem fogok kiigazodni ezen az emberen és még mindig imád Skylar-girl-nek hívni, ami irritál.
Semmi kedvem részt venni egy újabb bajnokságon, senki sem azért játszik, mert élvezni akarja a játékot, hanem, hogy híres és gazdag legyen. A húgom miatt vettem részt az Amerikai bajnokságon, élvezi mikor párbajozok és szúrkolni nekem, a többi bajnokságon, amin részt vettem még régebben, azért mentem el rájuk, mert jól éreztem magam, de azok az idők már elmúltak.
Pegazus bajnokságán is mindenki azért fog részt venni, mert híres lesz tőle és egy rakást pénzt nyerhet. A gondolataimból a húgom hozott vissza, miközben a pólómat rángatta. Mosolyogva lenéztem rá, várva, hogy mit szeretne mondani.
- Mi volt a levélben? - kérdezte izgatottan.
- Meghívtak az itteni Nemzeti Bajnokságra. - meséltem.
- Akkor láthatlak megint párbajozni? - jött izgalomba a húgom és csillogó szemekkel nézett rám.
- Sajnos nem. Nézőnek hívtak meg. - törtem le.
- Pedig szívesen megnéztelek volna. - fonta össze a karját maga előtt és egy durcás arcot vágott.Kuncogva a fejére tettem a kezem és megsimogattam, hogy megnyugodjon. Már, csak Cross-nak kell mondanom, hogy holnap este nem leszek a hotelban. Leraktam az éjjeli szekrényre a levelet és vissza mentem játszani Liával.
A nappaliba ültem a többiekkel, hogy megnézhessük a Nemzeti Bajnokságot, aminek a válogatóján Jounouchi is részt vett. Anzu próbálta fel vidítaní a legjobb barátomat, aki kicsit le van törve, hogy nem jutott be a döntött be.
Már az elején tudtam, hogy nem fog bejutni, de így is bekerült a nyolc legjobba. Annyira lettem figyelmes, hogy Honda elkezdte cukkolni Jounouchi-t, de abba hagyták mikor nagyapa bejött a nappaliba egy csomaggal a kezében.
- Srácok kezdődik! - szóltam rájuk, mikor hallottam a bemondót.
Honda és Jounouchi vissza ültek a helyükre és a tévére koncentráltak. Ahogy gondoltam Haga nyerte a meccset, amennyire ismerem mindig felturbóza a szörnyeit, amivel legyőzi az ellenfeleit.
A műsor vezető bejelentette, hogy a trófeát két különleges vendég fogja át adni. Kíváncsian figyeltem, hogy kik lesznek azok. Meglepetésemre a Párbajszörnyek létre hozója és az Amerikai bajnok voltak azok. Mégis mit keres Japánban Skylar Cross?
- Ki az a lány? - kérdezte Anzu.
- Skylar? Őt tartják az egyik legjobb játékosnak Kaiba mellet. - feleltem.
- Így igaz egyszer láttam párbajozni. Hihetetlen tudása van, ráadásul nála van egy nagyon értékes és ritka lap. - szállt be nagyapa a beszélgetésben.
- Nagyapó ismeri azt a lapot? - érdeklődött Jounouchi.
- Sajnos nem. Annyit tudok róla, hogy erősebb a Kékszemű Hósárkánynál. - válaszolta nagyapa.Nem is tudtam, hogy létezik Kaiba ütő kártyájánál erősebb lap Exodia mellett. A párbaj és a beszélgetés miatt majd el felejtettem a csomagot, amivel Nagyapa beállított.
Megis kérdeztem, mire az volt a válasz, hogy nekem jött. Át vettem a dobozt Nagyapától és leraktam az asztalra, majd kinyitottam. Az Industrial Illusions-tól jött, miért küldene Pegazus csomagot nekem? A dobozban egy VHS kazetta volt és egy ujjatlan kesztyű. Kivettem a kazettát és beraktam a lejátszóba.
Meg hoztam a következő részt! Nem hinném, hogy leírom Pegazus és Yugi párbaját. Kicsit nehéz a párbajokat lebonyolítani írásban, de a további részekben fogok a játszmákról írni, vagyis megpróbálom. Remélem tetszett a rész!🐺🌙💫💜
YOU ARE READING
Lost soulmates
FantasySkylar Cross, Seto Kaiba unokatestvére, üzleti ügyben látogat el Dominó city-be. Amiből az lesz, hogy Pegazus párbaj szigetére megy, közben az unokatestvére Seto eltűnik. A fiatal lány megismerkedik Kaiba legyőzőjével, akivel mintha találkozott voln...