Bu apartman dairesinin kusurlarından biri şuydu: Banyo kapısının bir camı yoktu, bu yüzden içeriden ışık sızıyor mu, içeride biri var mı anlamak zordu.
Hyunjin, her zamanki dalgınlığıyla banyoya yöneldi, banyo kapısına elini uzattığında kapı içeriden açıldı. Hyunjin, banyodan çıkmakta olan Jeongin'le aniden burun buruna geldi ve irkildi.
- Ah, kusura bakma.
~ Ne kusuru, ne olacak.
Hyunjin gözlerini aşağıya indirince yutkundu. Jeongin'in bol sweatshirtler içerisinde gizlenen biçimli bedenini ilk kez görüyordu.
Jeongin hep bu kadar yakışıklı mıydı?
Sixpack görüntüsü vermese de sıkı olduğu belli olan karın kasları, pürüzsüz teni, ince belinin etrafına sarılı beyaz bir havlu, bir de bedeninden yayılan erkeksi bir koku.. Hyunjin, üstünde "men" yazan duş jellerinden biri olduğuna emindi bu kokunun. Pek aşina değildi, zira kendisi genelde çiçekli olanları kullanırdı.
Jeongin kibarca gülümseyerek Hyunjin'in yanından geçip odasına yöneldi. Islak sarı saçları arasında parmaklarını gezdirdiğinde Hyunjin içinde bir kıpırtı hissetti. Kafasını iki yana salladı, gözünün önüne izinsizce gelen karelerden kurtulmak istedi.
" Saçmalama Hyunjin!" diye içinden azarladı kendini. Arkadaşının kardeşi hakkında böyle düşünceler çok tehlikeliydi. Banyoya girdi ve kapıyı kapattı. İçeride hala Jeongin'in duş jelinin kokusuyla bezeli buhar vardı. Hyunjin ellerini lavabonun kenarına koydu ve aynaya baktı. Yüzünde bir değişiklik ararcasına baktı aynaya bir süre.
Neler oluyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışın Değil / Hyunin AU
FanfictionGüzel sanatlar öğrencisi Hyunjin'in hayatı, ev arkadaşı Chan'ın kardeşi Jeongin üniversiteyi kazanıp onların evine yerleşince birdenbire değişir..