- aç değilim ama
1.974 kişi bunu kuyrukladı.
A : Abi kız bu galiba.
O : Pü o kadar teori gitti desene.
H : Yalnız kız çok güzelmiş.
M : O zaman hayırlı olsun diyeceğiz ne diyeceğiz.
W : Şaşkınım
T : Neyse kız çok güzelmiş mutlu olsunlar.
P : Çok sevindim senin adına!
L : Hepiniz kıza o kız diyorsunuz ama bence değil. Baksanıza amına koyayım o kadar acı dolu sözlerden sonra sizce sevdiğine kavuşsa bu çocuk sadece böyle bir açıklama mı yapar? Bu kız o kız değil. Bence hâlâ Lisa.
A : #L lan bak yine umutlandım.
-----------------
Lalalisa : Jisoo ile arkadaş mısınız?
Moonlight : Evet en yakın arkadaşlarımdan biri.
Lalalisa : Seni bulmayacağıma o kadar eminsin ki saklanması düşünmüyorsun bile |
Lalalisa : Anladım Jisoo iyi kızdır bir iki kez konuşmuştum.
Moonlight : İyi kızdır evet.
Moonlight : Lisa?
Lalalisa : Hm?
Moonlight : Sana çok aşığım ve ben artık içimde tutamıyorum bırak anlatayım.
Moonlight : Seni ilk gördüğümde Yoongi hyung'un maçı vardı. Orası çok kalabalıktı ama ben onca sesin içinde senin gülüşünü duydum. Sadece iki küçük kıkırtı Lisa.
Moonlight : Duydum ben ve bir daha da başka bir şey duyamadım.
Moonlight : Çok seviyorum seni yemin ederim ki çok seviyorum bak varya dünyayı ser önüme desen yaparım.
Moonlight : Ne olur bana bir şans ver. Bak mutlu ol diye neler yaparım bir bilsen. Bana bir inansan. Çok mutlu ederim seni.
Moonlight : Al bütün canım senin olsun ben hazırım yemin ederim ki ben hazırım.
Lalalisa : Ay ışığı yapma...
Moonlight : Dayanamıyorum artık çok canım yanıyor kendi kendime kafayı yiyeceğim ben delireceğim artık anlamıyorsun beni. Yapamıyorum ne olur bana bir şans ver bak ben başarabilirim.
Lalalisa : Ne olur benden bunu isteme.
Moonlight : Gör beni Lalisa. Sana nasıl aşığım gör artık beni bak ben varım ben seninle her şeye varım. Gör beni.
Lalalisa : Ne olur yapma...
Moonlight : Peki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight
FanficJeon Jungkook, Lalisa'ya platonik aşıktır. Aşkı yılları aştığı için artık dayanamaz ve blog üzerinden yazılar yazmaya başlar bilmediği tek şey ise Lisa'nın da o bloğa üye olmasıdır. #1 lizkook 08/02/2021 #3 liskook 08/02/2021 Kapak : @lizonta