Taehyung : Tanrım! Okula Lisa ile geldin neler oluyor???
Jungkook : Hyung biz önce konuştuk hep oradan onunla, sonra ben itiraf ettim biz aynı okuldayız ve seni seviyorum diye öyle de bir süre konuştuk en son dün yüzümü attım işte.
Taehyung : Çarpıldı değil mi?
Jungkook : Hayır tabi ki, dünyanın en yakışıklı adamı da olsan kalbinde biri varken beni göremeyecek. Her neyse.
Jungkook : İşte yürüyelim falan dedim. Gerçi o kabul etmedi ben biraz zorlamış gibi oldum öyle yani.
Taehyung : Olsun oğlum bu da bir gelişme. Ben Jennie'yi tavlayacağım diye neler çektim. Peki ne yaptınız yürürken?
Jungkook : Önce hiç konuşmadık. O da ben de sadece yürüdük. Sonra bir ben bir bakkala girdim. Sigara falan almak için. Ona da çikolata aldım. Teşekkür etti sonra sorular sormaya başladı. Ne zamandan beri aşıksın ne zaman başladı vesaire.
Jungkook : Öyle işte.
Taehyung : Senin adına sevindim. Ama bir şey söyleyeceğim. Geçen bana jimin mesaj attı. Jungkook neden bana artık soğuk falan dedi. Neredeyse son bir yıldır benimle konuşmuyor falan dedi.
Jungkook : Bilmiyorum deseydin.
Taehyung : Jimin çok üzülüyor.
Jungkook : Boşver.
MERMAID
- Biliyorum.. O dikenli yolun sonunda gül bahçesi var. Yürüyorum, ayaklarımda açılan yaraları öpecek dudakların var. Biliyorum, yürümeni bekliyorum. .1. Gün - Onu hâlâ kendime aşık edemedim.
3.789 kişi bunu kuyrukladı.
A : Hassiktir
B : Abi biliyordum resmen
L : Biliyordum biliyordum! İşte bu be!
N : #L alırız senden tahminler
V : Ohaaaaaa
U : Ya amına koyayım of harika
L : Şimdi başlıyorum. Moonlight başından beri okunduğunda karşılıksız aşk ve benzeri tarzda şeyler yazıyordu. Lisa'nın da başından beri JM adlı birine karşılıksız aşık olduğunu biliyoruz. İlk tahminim şu, Moonlight ya burada ya da realde Lisa'ya bir şekilde aşıktı ya da aşık oldu. Ve şuan Lisa'yı kendine aşık etmeye çalışıyor.
O : Konuş kral.
İ : L senin ağzını yerim birader.
Y : Arkadaşlar bir L aşkına düşmüşüz...
C : L bir fan sayfası açıp teori paylaş bacım. Bak nasıl tutar o sayfa
G : Yalnız Moonlight ve Lalisa çok güzel ve yakışıklı değiller mi?
------
Lalalisa : Bugün için teşekkür ederim.
Moonlight : Ne demek her zaman.
Lalalisa : Çiçekler içinde.
Lalalisa : Çikolata içinde.
Lalalisa : Fotoğraf içinde.
Moonlight : Lisa bunların hiçbiri önemli değil.
Lalalisa : Yazdıklarını gördün mü?
Moonlight : Evet.
Moonlight : L'yi bulup alnından öpmek istiyorum.
Lalalisa : Delirmişsin sen. :)
Moonlight : Günaydın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight
FanfictionJeon Jungkook, Lalisa'ya platonik aşıktır. Aşkı yılları aştığı için artık dayanamaz ve blog üzerinden yazılar yazmaya başlar bilmediği tek şey ise Lisa'nın da o bloğa üye olmasıdır. #1 lizkook 08/02/2021 #3 liskook 08/02/2021 Kapak : @lizonta