Κεφάλαιο 11

331 29 1
                                    

Αυτός είναι , τι θέλει τέτοια ώρα; πρέπει να ανοίξω θα ξυπνήσει όλη την γειτονιά. Πήρα μια βαθιά ανάσα και του άνοιξα την πόρτα, μπήκε μέσα με φορά και άρχισε να μου φωνάζει.

Νίκος - Που είναι αυτός;

Έλλη - Ποιος; τι θέλεις Νίκο σε αυτά τα χάλια μέσα στο σπίτι μου;

Νίκος - Αυτός ο Γιάννης σε απατάει, μια βδομάδα τώρα τον παρακολουθώ, δεν μένει στην Θεσσαλονίκη, εδώ μένει και έχει και κοπέλα.

Έλλη - Ωραία και εσύ τι ζόρι τραβάς;

Νίκος - Δεν θα αφήσω κανέναν να σε αγγίζει και πόσο μάλλον να σε κοροϊδεύει.

Έλλη - Είσαι μεθυσμένος;

Νίκος - Μια χαρά είμαι και θα κάτσω να τον περιμένω, θα το πληρώσει ακριβά αυτό που έκανε.

Έλλη - Ότι και να έγινε δεν σε αφορά πήγαινε σπίτι σου και άσε με στην ησυχία μου.

Νίκος- Είπα θα κάτσω εδώ, δεν θα το ξαναπώ, εσύ να πας πάνω να ξαπλώσεις.

Έλλη - Όλα ήταν ψέματα εντάξει; Μπορείς τώρα να φύγεις από το σπίτι μου;

Νίκος- Τι εννοείς;

Έλλη - Ο Γιάννης είναι ο πατέρας του παιδιού αλλά δεν είμαστε μαζί. 

Νίκος - Και τι ήθελε εδώ χωρίς μπλούζα;

Έλλη - Επίτηδες το κάναμε για να τον δεις και να μην ξανά έρθεις.

Νίκος - Τι πράγμα; τόσο πολύ σε ενοχλώ δηλαδή; Ακόμα δεν έχεις καταλάβει πόσο σε αγαπάω; πότε δεν σε ξεπέρασα θέλω επανορθώσω για τα λάθη που έκανα γιατί δεν μου δίνεις μια δεύτερη ευκαιρία;

Έλλη - Δεν έχω περιθώρια για άλλες ευκαιρίες, δεν σε θέλω στην ζωή μου το καταλαβαίνεις;;;

Νίκος - Εντάξει λοιπόν, θα φύγω και δεν θα σε ενοχλήσω ξανά, άλλα αν καταλάβω ότι το παιδί είναι δικό μου θα έχουμε κακά  ξεμπερδέματα εμείς οι δυο.

Έλλη - Στα τσακίδια.

.......

Σίγουρα οι φωνές μας ξύπνησαν όλη την γειτονιά, του φώναζα και έκλαιγα ταυτόχρονα πως του είπα τόσα ψέματα δεν ξέρω, φυσικά τον θέλω στην ζωή μου.

Μέτα την τελευταία μου φράση (''στα τσακίδια'') μου γύρισε την πλάτη και άνοιξε την πόρτα, δεν πρόλαβε να φύγει όταν έβγαλα μια δυνατή κραυγή, γύρισε με κοίταξε και με είδε στο πάτωμα....

......

Νίκος- Αγάπη μου τι έπαθες μίλησε μου;

Έλλη - Νίκο αιμορραγώ, ένα ασθενοφόρο γρήγορα...

Νίκος - Έλλη; αγάπη μου; κρατήσου....

Απρόσμενο πάθοςWhere stories live. Discover now