Κεφάλαιο 3

377 31 2
                                    

Το ξυπνητήρι μου χτύπησε η ώρα έδειχνε εννιά, πριν καν σηκωθώ πήρα τηλέφωνο την Μαρίνα για να μου πει τι θα κάνουμε σήμερα...

....

Έλλη - Καλήμερα φιλενάδα πες μου που θα με πας σήμερα;

Μαρίνα - Καλήμερα, θα στο χαλάσω δεν θα σε πάω πουθενά, έφυγα ταξίδι με τον Δημήτρη!!

Έλλη - Τι πράγμα πότε, καλά είσαι τρελή μόλις τον γνώρισες!!

Μαρίνα - Και τι έγινε, αυτός μου το πρότεινε, πάμε στην Αθήνα, λοιπόν δεν θέλω να μιλάω πολύ έχω άλλα πράγματα να κάνω...

Έλλη - Είσαι θεότρελη!!!

Μαρίνα - Το ξέρω, να σου πω στο μπαράκι που είχαμε πάει προχτές έχει πάρτι, πήγαινε μην μείνεις μέσα..

Έλλη - Καλά θα δω τι θα κάνω άντε καλά να περάσεις!!!

Μαρίνα - Ευχαριστώ, φιλάκια!!!

......

Έκλεισα το τηλέφωνο, και χάθηκα για λίγο στις σκέψεις μου χαιρόμουν πολύ για την φίλη μου, ''εγώ τι θα κάνω σήμερα; Θα πάρω τον Νίκο να πάμε στο πάρτι μην μείνουμε μέσα κρίμα είναι''. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατέβηκα κάτω, εκεί με περίμενε ο Νίκος και είχε ετοιμάσει πρωινό...

....

Νίκος - Καλήμερα

Έλλη - Καλήμερα τι είναι όλα αυτά;

Νίκος - Πρωινό για σένα το έκανα..

Έλλη - Ευχαριστώ άλλα είναι πολλά για μένα, θες να με παχύνεις;

Νίκος - Τι σημασία έχει όπως και να είσαι, κούκλα θα είσαι!!

Έλλη - Ευχαριστώ, λοιπόν θες σήμερα να πάμε σε ένα μπαράκι που έχει πάρτι;

Νίκος - Οι δυο μας;

Έλλη - Ναι η φίλη μου έχει φύγει ταξίδι με το αγόρι της..

Νίκος - Ωραία ναι και δεν πάμε, γιατί να μείνουμε μέσα;

Έλλη - Τελεία κατά τις έντεκα να είσαι έτοιμος!!

Νίκος - Οκ 

......

Η μέρα πέρασε χαλαρά, κατά τις δέκα μπήκα να κάνω μπάνιο και να ετοιμαστώ, φόρεσα ένα μαύρο μίνι στενό φόρεμα και τις μαύρες μου τις γόβες, όταν κατέβηκα τις σκάλες είδα τον Νίκο να με περιμένει, είχε ακουμπήσει στον τοίχο και είχε τα χεριά του στις τσέπες του παντελονιού του, ήταν πολύ όμορφος φορούσε ένα τζιν σκούρο παντελόνι και ένα λευκό πουκάμισο...

Απρόσμενο πάθοςWhere stories live. Discover now