Κεφάλαιο 4

405 29 3
                                    

Σηκώθηκα από το κρεβάτι έκανα ένα μπάνιο και κατέβηκα κάτω,ο Νίκος ήταν στον καναπέ και έπινε τον καφέ του, μόλις με είδε να κατεβαίνω τις σκάλες μου χαμογέλασε...

.....

Νίκος - Κάτσε σου έχω φτιαξει καφέ..

Έλλη - Ευχαριστώ, τι έλεγε ο αδερφός μου;

Νίκος - Καλά είναι έρχεται αύριο!!

Έλλη - Ωραία, τι λες να κάνουμε σήμερα;

Νίκος - Νομίζω μετά τα χθεσινά καλύτερα να μείνουμε σπίτι..

Έλλη - Εντάξει θα παραγγείλουμε τίποτα να φάμε και να δούμε καμιά ταινία!!

Νίκος - Ωραία, λοιπόν φεύγω έχω κάτι δουλείες να κάνω, δεν θα αργήσω,

Έλλη - Οκ θα κάνω και εγώ καμιά δουλειά εδώ μέσα..

Νίκος - Γεια..

.....

Ήταν πολύ ψυχρός, ''γιατί μου φέρεται έτσι; τι τον εμποδίζει ο αδερφός μου η μήπως δεν με θέλει;'' Άρχισα να κάνω δουλείες, όταν τελείωσα τηλεφώνησα στην Μαρίνα άλλα δεν το σήκωνε '' μμμ μάλλον θα είναι απασχολημένη με το αγόρι της''.

Ούτε που κατάλαβα πότε πέρασε η ώρα, Γύρισε ο Νίκος με ένα σωρό σακούλες....

......

Έλλη - Καλέ τι είναι όλα αυτά;

Νίκος - Πήγα στα μαγαζιά ήθελα να ψωνίσω κάποια πράγματα, και αυτό είναι για σένα..

Έλλη - Για μένα; γιατί δεν γιορτάζω;

Νίκος - Δηλαδή πρέπει να είναι γιορτή για να κάνω ένα δώρο στην..

Έλλη - Στην;

Νίκος - Στην αδερφή του κολλητού μου..

Έλλη - Μάλιστα στην αδερφή του κολλητού σου, είναι πολύ ωραίο κολιέ ευχαριστώ δεν ήταν ανάγκη!!

Νίκος - Δεν κάνει τίποτα..

Έλλη - Είμαι λίγο κουρασμένη πάω να ξαπλώσω..

Νίκος - Δεν θα φας;

Έλλη - Όχι δεν πεινάω μου κόπηκε η όρεξη..

Νίκος - Εντάξει καλή ξεκούραση...

....

Έλεος γιατί με βασανίζει έτσι γιατί, κάτι πρέπει να κάνω να δω με θέλει η όχι;

Ξάπλωσα στο κρεβάτι και με πήρε ο ύπνος, όταν ξύπνησα η ώρα ήταν οχτώ, λες και με είχαν ναρκώσει ήμουν, μπήκα απότομα στο μπάνιο και τότε είδα τον Νίκο γυμνό, μόλις είχε βγει από το ντουζ, οι σταγόνες κυλούσαν αργά και βασανιστικά στους κοιλιακούς του, ένιωσα το σώμα μου να καίγεται, πήρε μια πετσέτα και την τύλιξε γύρω από την μέση του, εγώ είχα μείνει ακόμα καρφωμένη και τον κοιτούσα από πάνω μέχρι κάτω σαν χαζή...

Απρόσμενο πάθοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora