Έλλη
Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα το ξυπνητήρι '' πότε πήγε δέκα; χρίστε μου τι πονοκέφαλος είναι αυτός; τι το θέλω και το πίνω αφού δεν το σηκώνω'' όπως ήμουν κατέβηκα κάτω πήγα στην κουζίνα να βάλω καφέ και τότε είδα έναν άντρα ξαφνικά μπροστά μου, με είδε και αυτός κοιταζομασταν και ουρλιαζαμε και οι δυο....
.......
Έλλη - ποιος είσαι εσύ; τι κάνεις μέσα στο σπίτι μου;
Νίκος - εγώ εδώ κοιμήθηκα εσύ ποια είσαι;
Έλλη - Εγώ εδώ μένω, πως βρεθηκες εδώ σε παρακαλώ μην με πειράξεις...
Νίκος - Πας καλά κοπέλα μου τι λες;
Δημήτρης - Τι έγινε ρε παιδιά γιατί φωνάζετε πρωί πρωί;
Έλλη - Δημήτρη πότε ήρθες ποιος είναι αυτός;
Δημήτρης - Αδελφούλα μου γλυκιά χτες τα μεσάνυχτα ήρθαμε αυτός είναι ο κολλητός μου, ήθελα να σου κάνω έκπληξη..
Έλλη - Ωραία έκπληξη ενθουσιαστηκα...
Δημήτρης - φιλάκι στον αδερφούλη;
Έλλη - Άντε παράτα με αδερφούλη....
Δημήτρης - Καλά τώρα που πας πάνω βάλε και μια μπλούζα!!!
Νίκος - Ρε Μαλάκα έμενα μπορούσες να μου πεις ότι μένεις με την αδερφή σου..
Δημήτρης - Ε το ξέχασα!!! άντε πάω πάνω για ύπνο με ξυπνήσατε με τις φωνές σας....
.......
Ανέβηκα πάνω μέσα στα νευρά μου ούτε που άκουσα τι μου είπε ο Δημήτρης καθώς έφευγα, μπήκα στο δωμάτιο και αντίκρισα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και ούρλιαξα '' αααα πως είμαι έτσι χριστέ μου τι μέρα και αυτή, δεν φτάνει που έχω πονοκέφαλο, έπεσα πάνω και στον άσχετο και είμαι και με το σουτιέν και ενα σορτσάκι έγινα ρεζίλι κανονικά, άλλα χέστηκα δεν μου φάνηκε και πολύ σόι ο τύπος''
Όταν σηκώθηκα ξανά από το κρεβάτι η ώρα είχε πάει εννιά το βράδυ, ''τι ύπνος ήταν αυτός; πως είμαι έτσι πρέπει να κάνω ένα μπάνιο'' μπήκα στο μπάνιο να κάνω ένα ντουζ να συνέλθω όταν βγήκα τυλίχτηκα με την πετσέτα ξαφνικά άνοιξε η πόρτα...
.......
Έλλη - δεν το πιστεύω πάλι εσύ;
Νίκος - ωχ συγνώμη δεν ήξερα ότι είσαι μέσα..
Έλλη - Δεν σου έχουν μάθει να χτυπάς την πόρτα;
Νίκος - Κοιτά σου ζήτησα συγνώμη ας μην το τραβήξουμε άλλο..
VOUS LISEZ
Απρόσμενο πάθος
Roman d'amourΜέτα από την πρώτη μου ιστορία ''Μια αλήθεια για λίγο παράδεισο'' ξεκινάω την δεύτερη ιστορία.. Η Έλλη, ο Νίκος, Η Μαρίνα και ο Δημήτρης είναι οι τέσσερις βασικοί χαρακτήρες της ιστορίας μου.. Ένα πάθος από εκεί που δεν το περιμένουν, θα κρατήσει; ε...