Bölüm 7

759 29 6
                                    

Katilin gizemli notları  beni ürkütüyordu. Bu akşam katili aramak için iyi olmazdı diğerleri bugün aramakta kararlı gibiydi.

'' Bir şey mi oldu Sandra? ''



'' Bugün onu aramak için iyi bir fikir olacağını sanmıyorum.''

'' Tamam bizde bugün aramayız, diğerlerine mesaj atalım.''


Benjaminde benle aynı fikirde olduğu için aramayacaktık, bugün olmasa bile yarın kesin aramaya çıkıcaktık.  Saate baktığımda  7'ye geliyordu. Yarın bir de ders başı yapıcaktık. Hiç moralim yoktu biraz kitap okumak iyi gelirdi. Kitap okumak her zaman iyi geliyordu zaten. Bellaya baktığımda  müzik dinliyordu her zaman ki gibi. Kitap okumayı sevmeyen biriydi. Bir kaç kez beni kırmamak için okumuştu. Kitapta sıkmıştı ,ders çalışayım biraz. Geometri defterimi aldığımı görünce direk konuşmaya  başladı.




'' Geometrimi çalışacaksın? ''


'' Evet Bella. Boş boş durmaktan iyidir. ''


'' Sınavımız olsa tamam derdim fakat sınavı boşver,  yeni hoca bile gelmedi geleceğinide sanmıyorum.Bırak şu defteri. ''

''  Tamam bırakıyorum.''

'' Aferim.'' diyip gülmeye başladı.

Aslında ona Monicanın mektubundan bahsetmeliydim en yakın arkadaşımdan bir şeyler  saklamam doğru olmazdı.




'' Bella sana birşey anlatmam lazım.''

'' Seni dinliyorum tatlım. ''

Anlatmaya başladım sadece dinledi. Konuşmadı. En son mektubu okumak istedi mektubu verdim. Okudu ama birşeyler söylemedi.  Sadece sarıldı.


'' Diğerleri mektubu biliyorlar mı ? ''

'' Hayır, daha söylemedim.''


'' Söylemeyelim.''

Bunu söylemesine şaşırmıştım. Birşey söylemedim sadece başımı evet anlamında sallamıştım. Saatte bakmadığımda  10' a geliyordu. Bella uyumuştu. Uykum yoktu. Birden masada katilin günlüğü dikkatimi çekti. Okumalımıydım ki? Okumalıydım aslında kendimi kötü hissedecektim muhtemelen ama  okumalıydım.



Günlüğü elime aldım biraz inceledim. Kapağını açtım. Bir fotoğraf vardı. O fotoğrafta ki kız bendim.  Şaşırdım bu fotoğrafın burda olmasına  bu fotoğrafım ben dersteyken çekilmişti. Bu fotoğrafı nasıl çekebilmişti  anlayamıyorum.  Katil çoktan  çok yakınıma girmişti demek buda demek oluyor ki istediği an bana ulaşabilecekti. Muhtemelen fotoğrafı  görmüşlerdi  ama  Bella görmemiştir ona  göstermem lazım . Artık uyusam iyi olucak Bella  lamba yüzünden uyanıcak.

 Bu sabah Belladan önce  uyanmıştım, genelde o uyanır beni uyandırırdı. Bugün ben uyandırıcağım ama öncelikle hazırlanmam lazım. Öncelikle hemen duşa girdim. Odada birinin yürüdüğünü duyuyordum  Bella kalkmıştı. Duştan çıkıp saçımı kuruttum, hafif birde makyaj  okul  formalarımız yoktu herkes  istediğini giyebiliyordu. Bu gerçekten güzeldi. Banyodan  çıktığımda  hala Bellanın uyuduğunu gördüm. Şaşırdım. Olamaz ! Katilin günlüğü gitmişti, birde not vardı.  '' Bana ait olan bir şeyi almamalıydınız.''

Katil sadece günlüğünü almıştı, Bellaya bir şey yapmamıştı.  Bunu  şimdi ona nasıl söyleyebilirim ki ?Söylersem eğer odada tek  kalamazdı. Bellaya söylemeden önce erkeklere söylemeliydim onlarla karar verip söylerdik Bellaya ben terk söyleyemezdim bunu. Şimdilik ağzıma kilit vurmalıydım. 



Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin