Bölüm 2

1.3K 34 3
                                    

Okulun içerisine girmiştik.  Etrafa bakınıyorduk ki ;  ' Yeni öğrenciler sizsiniz galiba ? ' 
' Evet ' demiştim  kadın çok kötü bakıyordu biraz korkmuştum açıkcası.
'' Sandra kızlar yatakhanesi git, 3. kattan soldaki oda da  kalıcaksın.''
Kafamı sallayıp bavulumu alıp odama doğru yol almaya başladım.Odanın önüne gelmiştim. Kapıyı tiklatıp açılmasını bekledim.
'' Sen yeni oda arkadaşım olmalısın.''
Kafamı evet anlamında salladım. Eşyarımı dolabıma yerleştirmeye başlamıştım.
'' Adın nedir ?''
'' Sandra senin ?
'' Bella tanıştığıma memnum oldum.'' 
'' Bende. ''
Okula alışmam zaman alıcağına benziyordu, belki de hemen alışırım. Yarın dersler başlıcak bütün  sene inek gibi çalışıcaktım. Oda arkadaşım iyi bi kızdı, iyi anlaşıyorduk.
***
Dersler başlıyalı 2 hafta  oldu. Geometri dersim iyiydi ama  hoca bana takmış gibiydi. Gözleri hiç ayırmazdı  sürekli bana bakardı sanki suç işlemiş biriyim  yada birini öldürmüşüm gibi bakıyordu artık korkuyordum. Onun derslerine  girmek istemesemde mecbur giriyordum.
'' Bugün  4 ders geometri var hiç çekilmez .''
'' Evet maleseff var. ''
Bella  ve Monica'yla sınıfa doğru yürüyor ve  sınavlara  beraber çalışmak için   bizim odada  toplanacaktık. Sınıfa girer girmez  herkes  kendi yerine geçti. Sırama birisi gül bırakmıştı.  Şaşırmıştım. Kızlar da  şaşırmıştılar.
'' Kim koymuş o gülü Sandra ?''
'' Bilmiyorum Monica.''
Dayanamayıp konuşmaya Bellada katılmıştı '' Kesin  gizli hayranı bırakmıştır.''
Sadece gülümsemekle yetindim. Geometrici biraz geç kalsa sanki ölecekti ya.

Neyseki öğlen  arasına girmiştik. Kantine gidip oturduk. Arkasından Sammy ve Benjamin geldiler.

'' O gülü kim aldı sana ? '' 
Benim cevap fırsat vermeden Monica cevap vermişti. '' Gizli hayranı sırasına bırakmış.''


Odama gittiğimde gene şaşırmıştım  yatağımın üstüne gül bırakımıştı. Odalarımızda  kilit vardı bunu Bellanın bıraktığını düşünmeye başlamıştım. Bir şey dikkatimi çekti.Gülün   yaprağındaki  gülücük . Keçeli kalemli yapılmıştı. 10 dakika sonra Bella gelmişti. 
''Bella bu gülü yatağıma sen mi bıraktın ?''
'' Hayır, hangi  ara bırakmış olabilirim hem bütün gün yanındaydım.''
'' Oda doğru o zaman kim bırakmış olabilir?''
'' Bilmiyorum ki. ''  
Birinin çığlığını duymuştuk . Direk  çığlığının geldiği yere gittik. İnanamıyorum,  bi kız ölmüştu ve elinde bi gül vardı. Bana gelen güllerle aynıydı.

Şaşkınlığımı atamıyordum kızın yüzü tanınmaz haldeydı. Polisler gelmişti, herkesi uzaklaştırdılar. 
Polislerden biri  '' Siz gitmeyin sizle konuşacaklarım var ! '' dedi.
Biraz korkmuştuk bizim yerimizde kim olsa  korkardı.

***

''  Lily sizin sınıfınızdanmış doğrumu ? ''
'' Şaka yapıyo olmalısınız. O  kız  Lily mi ? '' 
Ben  şok geçirmiştim cevap bile veremiyordum, benim yerime Bella veriyordu. Olayın etkisinden çıkamıyordum bir türlü böyle bir şeyi kim  yapmış olabilirdi ki ? 

'' Yüzüne ne oldu peki onun ?
'' Yanıcı bir maddeyle yakmışlar yüzünü. '' 
''  Peki kim yapmış bulabildiniz mi ? '' 
'' Hala araştırıyoruz. '' 
Sanki Bella aklımı okuyordu aklımdaki bütün soruları sormuştu. Odamıza gidene kadar  hiç konuşmadık. Lily'le pek  yakın değildik ama   iyi bir kızdı  ona böyle şeyler olması beni şok etmişti.

'' İyimisin Sandra ? '' 

'' Pek sayılmaz böyle bir şeyi kim yapmış olabilir  aklım almıyor.''

'' Sandra    o yatağının üstündeki bi  CD mi ? '' 

'' Evet ama bu benim değil ki. ''

'' Bilgisayarı getiriyorum  bakalım neymiş o . ''

'' Birde not var burda. ''

'' Ne yazıyor ? '' 

' Hediyemi  beğendin mi  Sandra. ''

'' Ne hediyesi ? ''

'' Galiba CD'yi kast ediyor. Hadi bakalım.''

'' Hadi ver bakalım CD 'yi. ''

 
CD 'yi taktık ve izlemeye başlamıştık. Dehşete düşmüştüm  Lily i öldüren  şahıs  videoya alıp benim odama bırakmıştı. Videonun sonunda   bir yazı belirdi  'Bunlar başlangıç dahası gelecek.' 



Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin