Bölüm 6

943 19 12
                                    

Uyandığımda direk saat baktım 07:02 geçiyordu. 09:00 ' da Monicanın cenaze törenine gidicektik. Bella haya uyuyordu diğerleri de uyuyordu .Yavaş yavaş uyandırmam lazım önce  okula gitmemiz lazımdı. Üstümüzü değişmemiz lazım hastane kokusu sinmiş.  Hepsini bir kez  dürtmem yetmişti kalkmışlardı. Yola koyulmuştuk.  Bella, Benjaminin koluna girmiş  bizim önümüzde yürüyordular.


'' Sandra dikkat ettin mi? Birbirlerine eskisinden de  yakınlar. ''


'' Evet. Bırak yakın olsunlar. Belki Monicanın ölümünü atlatmasına yardımcı olur.''


'' Doğru.''

Sonunda  okula gelmiştik. Sessizdi. Herkes derste olmalıydı.  Kızların yatakhanesine doğru yol aldık. Hazırlanıp hemen aşağı inecektik. Bellanın bi sessizliğ korkutuyordu. Etrafa  neşe saçan kız gitmişti yerine etrafa  hüzün saçan kız gelmişti. Ağlamaya başladı tekrardan grupca fotoğrafımızı görünce.


''  Bella herşey geçecek. Söz veriyorum. Monicayı intihara sürükleyen o katili bulacağız.''

 Hiç bişey söylemedı sadece sarıldı, sonrada gidip elini yüzünü yıkamak için lavaboya gittiği sırada bir not vardı kapının altında direk aldım. Bellanın görmemesi lazımdı yani şuanlık görmemesi lazımdı. Notu okuduğumda bir ürperti gelmişti. '' Oyun yeni başlıyor. Herşeye hazırlıklı ol. Sandra.''   Notu direk cebime koydum. Cenaze töreninden geldiğimizde   söylecektim. Monicanın bana yazdığı mektupu bile daha okuyamadım. 


'' Bir şey mi oldu ? ''

'' Bir şey olmadı. Hadi aşağı inelim yoksa geç kalacağız.''


Bi taksi çağırmıştık. Ona binmiştik. 1 saatte varırdık yürüyerek gitseydik 15 dakika sonra  orda olmuştuk. Bella direk Monicanın ailesinin yanına gitti.  Bizde oraya gittik. 10 dakika sonra  tören başladı. Birden  Dedektif Maddeni gördüm demek ki oda gelmiş. Biri tarafından izlendiğimi hissediyordum. Arkama döndüm  ağacın arkasında  biri vardı . Bizi izliyordu. Yüzünü göremiyordum maske vardı bi anda  koşmaya başladı. Peşinden koşmaya başladım. Bu katildi. Koşmaya başladığı görünce arkamdan  Dedektif Madden geldi.


'' Ne oluyor burda ? ''

'' Katil kaçıyor.''

Ne kadar peşinden koşsak da yetişemedik birde üstüne izini kaybettik. Hangi cesaretle buraya gelebiliyor ki. Monicanın gerçekten ölüp ölmediğinemi bakmaya gelmişti saçmalık.

'' Benimle gelin küçük hanım.''

'' Sorgu için polis merkezine mi gidiyoruz? ''


'' Evet.''

Arkadaşımın cenazesinde bile duramadım  katil peşinden koştum yetmezmiş gibi izinide kaybettik, birde sorgu için merkeze gidiyorduk. Belki de katil  kaçamamıştı saklanıyordu ve biz  her yeri aramadan merkeze  gidiyorduk.  

Bi anda araba durdu. Şaşırdım.


'' Neden durduk ? ''

'' Burda anlat sesini kaydediceğim. ''


'' Peki.''

'' Onu nasıl fark ettin?

'' İzlendiğimi  hissettim. Arkama döndüm etrafa göz gezdiriyordum ağacın arkasına saklanmış birini gördüm. Bana bakıyordu, yanına  gidiyordum ki kaçmaya başladı. ''

Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin