Eric'in uyandığını görünce içim rahatlamıştı.
'' Sandra biz nerdeyiz? ''
'' Evimdesiniz Eric. '' Benden önce cevap vermişti. Kapının arkasından bizi gözetliyormuş.
'' Sende kimsin ? '' Eric soru sormaya başlamıştı katilimize ben hiç soru sormamıştım.
'' Tanıdın mı beni Eric. ''
Eric'in yüz ifadesi değişmişti. '' Abi ! '' diyebilmişti. İşte ozaman bende şoke olmuştum. Eric'in abisi benim peşimde olan katildi. Başını evet anlamında sallayarak pis pis sırıtmıştı sonra odadan çıktı.
'' Eric iyi misin sen ? '''' Bacağım feci şekilde ağrıyor incildi galiba. Hala inanamıyorum bizi kaçıranın abim olduğuna. ''
'' Bende inanamıyorum. Burdan kaçmalıyız yoksa öldürecek bizi. '''' Nasıl kaçabiliriz ki? ''
'' Orasını bana bırak hallediceğim.''
Katil tekrar gelmişti. İri yarı birşeydi onu nasıl atlatabiliriz ki. Ellerim bağlı olmasa belki birşeyler yapabilirdim. Karşımıza oturmuştu simsiyah gözlerini bana dikmiş bakıyordu bense yere bakmaya başlamıştım. Birden birşeyler söylemeye başlamıştı. '' İkinizi de öldürebilirim ama şimdi öldürmeyeceğim. ''
'' Eric senin öz kardeşin onu nasıl öldürebileceksin ? ''
'' Öz kardeşim değil o.''
'' Anlayamadım. '' Eric hiç bir şey söylemiyordu sadece dinliyordu bizi.
'' Annemle babam ayrıldıktan sonra babam Eric'in annesiyle evlendi o zamanlar Eric küçüktü bi sorun olacağını sanmıyordum. Bi gün sinemaya gitmiştik eve geldiğimizde babamla o kadını öldürmüşlerdi. Hemde Eric yüzünden öldürmüşler onun yerini söyleyemedikleri içindi hemde. Ailemi kim öldürdü biliyor musun Sandra ? ''
Başımı hayır anlamında salladım.
'' Baban öldürdü. Ailemi Eric için baban öldürdü. Babanın nasıl bi işler karıştırdığını biliyor musun ? ''
'' Hayır, yalan söyluyorsun. Babam öyle bişey yapmaz. ''
'' Sen hiç bir şey bilmiyorsun. ''
'' Asıl sen yalan söyluyorsun. '''' Gel bakalım. '' Kolumdan tuttuğu gibi başka odaya götürmeye başladı beni. Kolumdan çekiştiriyordu. Üst kata çıkmıştık. Kilitli bir odaya gelmiştik elleri titriyordu resmen buda beni biraz korkutmuştum. Sonunda kapıyı açmıştı. Beni zorla odaya soktu. İçeri girdiğimde bir şok daha yaşamıştım. Duvarlarda benim fotoğraflarım vardı. Duvarları incelerken ellerimi çözmüştü. Bu resimlerin hepsi bizim evdendi.
'' Bu resimleri nasıl buldun ? ''
'' Aileni öldürdükten sonra aldım. ''
'' Hayır, yalan söyluyorsun ailem öldürülmedi, öldü. ''
'' Sana yalan söylemişler, aileni öldürdüm. '' Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Hem ailemin hemde arkadaşlarımın katiliydi. Burda biraz daha kalırsak bizide öldürecekti. Burdan kurtulmalıydık. Masada duran vazo dikkatimi çekmişti. Bu işime yarayabilirdi. Onu bayıltabilirdim belki. Kafasına vurdum. Yere düştü. Hemen aşağı indim. Masada ki telefonu alıp Erici çözdum. Kaçmaya başladık. Ormanın içindeydik otoyola çıkmalıydık. Ama bir türlü yolu bulamıyorduk kahretsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul
Mistério / SuspenseOkulunun güvenli olduğunu mu düşünüyorsun ? O zaman tekrar düşün.Çünkü güvenli değil.