Bölüm 9

632 20 11
                                    

Seslendiğimi duyunca hemen kaçmıştı. Korkudan titriyordum. Eric bakmaya gitmişti. 

'' Sandra sakin ol. Kimseler yok.''

'' Biri vardı sesleri sende  duydun. Birde çalıların ordan bana  bakan   o simsiyah gözleri nasıl açıklayacaksın pek ? ''

'' Yorgun bir gün geçirdin  hayal görmüşsündür. Hadi git uyu dinlen yarın konuşuruz. '' 

Birşey söylemenin anlamı yoktu inanmamıştı. O simsiyah gözler unutulucak ve hayal görülücek gibi değildi. O gözleri hiç görmemiştim okuldan biri değildi. Bu kesin katildi. Başka açıklaması olamaz. Böyle güzel gözlere sahip olan biri katil olmamalıydı. Bana bu kadar çok yaklaştığını hatırladıkca  tüylerim diken diken oluyor. Biraz uyumak iyi gelecekti. Yarın sabah birde abim gelecek beni burdan götürmek  elinden geleni yapacaktı. Katili öğrenmeden hiç bir yere gitmek yoktu.

Sabah 7' de uyanmıştım Bella çok yorgun olmalıydı hala uyuyordu. Sessizce hazırlandım sonra Bellayı uyandırmaya  çalıştım.

'' Sandra ben kendimi iyi hissetmiyorum. ''

'' Bella senin ateşin var.  Hemşirenin yanına gitmeliyiz.''

'' Hareket edicek halim yok. Hadi sende  derse git geç kalma.''

'' Sürekli seni kontrol etmeye gelicem.''

Ama çoktan tekrar  uykuya dalmıştı.Çantamı alıp  odadan  çıkmıştım. Bahçeye indiğimde dedektifi gördüm.Yanına  gelmem için işaret yaptı. Yanına gittim hiçbir şey söylemedi o rehber öğretmenin odasına gidiyordu bende  onu takip ediyordum.  '

'' Odaya gir.''  Odaya girdiğimde tek bir kişi vardı. Abim erken gelmişti. Hemen sarıldı. Sürekli tartışsakda  ailemden geriye abim kalmıştı. Herşeyden korurdu beni küçükken, hatta bikeresinde  beni kaçırmaya kalkmışlardı abim adama taş atarak beni kurtarmıştı.  Herkes abisinden şikayet ederdi arada bende ederdim ama abimi çok seviyordum.

'' Buraya taşınmayı düşünüyorum. Sana  yakın olmak istiyorum. Bu okulda okumak istemezsen seni başka okula yazdırabiliriz, olanları biliyorum.''

'' Abi ben burda devam etmek isityorum. Sammy ve diğer arkadaşlarım burda.''

'' Tamam tatlım nasıl istersen öyle olsun. Hadi git dersine geç kalma.''  

'' Peki .'' Diyişimle tekrar sarılmıştı bana.Sınıfın yolu gözukmüştü tekrardan ağır ağır adımlarla sınıfa gidiyordum. Biri beni köşeye çekti. Ödüm patlamıştı resmen !  Ah Eric sana kaç kere daha söylemem gerekiyor böyle şeyler yapmaman  gerektiğini.

'' Birdaha böyle şeyler yapma. ''

'' Haklısın  korkuttum özür dilerim ama diğer arkadaşların yanında  konuşamıyoruz. O yüzden seni köşe çektim.''

''  Ne konuşucağız ki ? ''

'' Yarın bütün gün ders boş abimle tanışmanı çok istiyorum oda senle tanışmayı çok  istiyor. Onun yanına gitsek diyorum.''

'' Tamam gideriz. '' Yüzündeki o gülümseyişini çok seviyordum. Bunu ona asla söyleyememiştim. Hoca çoktan derse girmişti biz geç kalmıştık. Birşey demedi. Felsefe  hocamız iyi birisiydi bize bağırmazdı. Dersin ortasında  Ericin  bana baktığını gördüm göz göze gelmiştik. Gülümsedim oda öyle yapmıştı. Hocanın sözleriyle  donupkalmıştım.

'' Aramızda genç aşıklar var anlaşılan '' Herkes bize bakmaya başlamıştı. Kızardığımı hissedebiliyordum. Tam bu sırada zil çalmıştı kurtuluş ! Kantine inmiştik. Sammyin yüzü asıktı soruyordum geçiştiriyordu. Birden  Ericin kapının orda durup bana kaş göz yaptığını farkettim. Hemen yanına gittim. 

'' Bugün okuldan kaçalım diyorum dolaşırız? ''

'' Tamam bekle  üstümü değiştirip geliyorum. ''  Sevinmişti. Gözlerinin içi gülüyordu. Odama hızlıca gittim. Kapının önünde bir  zarf vardı. Üstünde SANDRA'YA  yazıyordu. İçeri girip  zarfın içindeki bakmakla bağırmam bir olmuştu resmen. Ericle  o gece öpüşürken fotoğrafımızı çekmişti. O simsiyah gözlerin katile ait olduğunu biliyordum.

'' Sandra ne oldu bağırıyorsun? '' 

'' Birşey yok sen uyumana bak üstümü değiştirip  çıkacağım. ''  

'' Peki. ''

Hemen  üstümü değiştirip çıkmıştım. Eric kapının yanında beni bekliyordu. Arabası olduğunu o an öğrenmiştim.

'' Abine gidelim istersen yarın da bütün gün bize kalır. ''

'' Tamam arıyorum haber verelim geleceğimizden haberi olsun.'' Abisiyle konuştuktan sonra  yola devam ettik. Yol boya uzun sürücekti galiba. Birden arabının önünü kestiler. Ellerinde sopalarla aşağı inmişlerdi. 

'' Sandra kaçç.'' Eric benim kaçabilmem için fırsat  yaratmıştı. Kaçmaya çalışıyorum ama beceremeceğim biri yetişiyor bana . Becerememiştim önümü biri kesmişti. Öbürü beni tutmuşum ağzımı gazla kapatmışlardı. Araba gütürüldüğümü hatırlıyorum. Sonrası zaten karanlık.

**

Bir evde uyanmıştım.  Başım  dönüyordu   gazlı bezin  etkisi olsa gerek. Ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Duvarda ki resimleri görünce asıl şoka uğramıştım. Ölen arkadaşlarımın resimleri vardı. Masada o günlük duruyordu.  Kahretsin!  Katilin evindeydik. Erice  baktığımda hala baygın ve elleri   ayakları bağlıydı. Nasıl kurutulucaktık. Erici uyandırmam lazım kaçmamız lazım. Yoksa ölecektik. Erici dürtmeme rağmen uyanmıyordu. Hayır, lütfen ölmüş olmasın. Ağlamaya başlamıştım. Birden birinin yaklaştığını duydum.  İşte oydu! Simsiyah gözlü katil oydu. Bütün arkadaşlarımı öldüren oydu.  Dışarıdan bakıldığında katil tipi yoktu. Yakışıklıydı siyah saçları ve siyah gözleri vardı. Gözlerine  baktığımda masumluk görmüyordum. İnsanların çığlıklarını görüyordum. Benden sadece 2- 3 yaş büyüktü bundan emindim.

'' Uyanmışsın.''

'' Ne istiyorsun bizden?  Erice naptınız ? ''

'' Merak etme o yaşıyor. Onu düşünmeyi bırak da kendi başına gelecekleri düşünsen iyi edersin. ''

Odadan  çıkıp gitmişti. Öldürecekti beni. Ericin uyanması lazım buradan çıkmalıydık. Arkadaşlarıma acımayan bir katil bana  hiç acımazdı. Evde tek o vardı  galiba onu  atlatabilirdik aslında.  Camdan kaçmak imkansız demirlikler vardı. Tanrım bize yardım et ! Bir kurtuluş yolu göster!


Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin