Azıcık da katilin ağzından anlattım son olayı. Baya gecikti sürekli hastanede olduğumdan yazamadım yenı bölümü. 2 - 3 bölüm sonra final yapmayı düşünüyorum siz ne dersiniz ?
Sabah onun odama girmesiyle uyanmıştım. Elinde birşeyler vardı.
'' Bunları giyiceksin akşam yemeğe gidiyoruz. ''
'' Ben gelmiyorum. ''
Siyah gözlerini bana dikti ve sinirli bir şekilde baktı. Tamam anlamında kafamı salladım. Belki akşam yemeğe gittiğimiz zaman kaçabilirdim. Yolları iyi ezberlemem gerek. Aşağıdanda bana laf söyluyordu.
'' Git bir duş al leş gibisin. '' Sensin be leş pislik herif ! Sinir sinirli bir tavırla aşağıya indim. Yemek hazırlamıştı.
'' Yemeğini ye, sonra toplarsın. Ben akşama doğru geleceğim. ''
Evden çıktığğı gibi kaçıcak yer aramaya başladım. Her camda demirlikler vardı . Telefon bulsam haber versem belki kurtarırlardı. Odaya çıktım benim için getirdiği elbiseye baktım. Gözleri gibi siyahtı elbise. Elbise aslında güzeldi güzel seçmiş aslında. Akşama kadar nasıl vakit geçirecektim. En iyisi evin her yerini karıştırmaktı. Belki yedek anahtarı saklamıştır. Salonu karıştırdım bir şey bulamadım. Birde onun odasına bakayım belki birşey çıkar. Odaya girince burnuma parfümün kokusu gelmişti.
Kokusu çok güzeldi. Ben etrafa göz atarken arkamdan birinin hafifce öksürmesiyle yerimden sıçramıştım. O ise gülüyodu.
'' Odamda ne arıyosun ? '' Bir şeyler bulmalıydım bir yalan söylemeliydim belki kurtulurdum.
'' Şeyy.. ''
'' Ne şeyyy ? ''
'' Makyaj malzemesi bakıyordum. '' Başka yalan bulamazmıydım ki gülmeye başladı.
'' Benim odam da makyaj malzemisi arıyorsun ha öylemi ?
'' Evet. Makyaj malzemlerinin yerini bilmiyorum. Aklıma ilk senin odan geldi bende geldim bakıyordum çok mu komik ? '' Bir nefeste söylemiştim bunu.
'' Tamam sakin ol. Hazırlan gidiyoruz. ''
'' Makyaj malzemelerim olmadan asla gelmiyorum. ''
'' Odan daki aynalı dolaba bak 2. kapısını aç orda makyaj malzemesi var. '' Beni bildiğin göt etmişti. Pes etmeyecektim.
'' Saçlarım kıvırcık bu saçlarla gelemem. Düzleştirmem lazım. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul
Mystery / ThrillerOkulunun güvenli olduğunu mu düşünüyorsun ? O zaman tekrar düşün.Çünkü güvenli değil.