Bugün yepyeni bir gün benim için sabah olmuştu Deniz uyuyormu acaba gidip bir bakayım gittim odasına Deniz uyuyordu en iysi uyandırmıyayım gidip kahvaltı hazırlıyayım güzel bir kahvaltı yaparız bugün derken bir mesaj geldi mesaj Yağmur dandı.
Yağmur:Bizim sınıf toplanmış arabaları bekliyoruz gitmek için şimdilik bir sıkıntı yok her şey yolunda tam istediğin gibi olucak umarım.✔
Ceren:Bu çok iyi şimdilik her şey yolunda olmasına sevindim ben gelene kadar kavga etmelerine izin verme olurmu tatlım✔
Yağmur:tamam tatlım bir an önce gelmen dileğiyle İzmire aaa neyse benim kapatmam gerek telefonumu arabalar geldi internetimde bitmek üzere kapattım By.✔
Ceren :tamam tatlım iyi eğlenceler size bizim sınıfa selamlar by.✔
Diyip kapatım internetimi, bugün son gün Deniz yarın gidecek memleketine bari iyi bir gün geçirme dileğiyle kahvaltı hazırladım sofrayı sermeye başladım Denizde birazdan uyanır saat epey geç olmuştu
Kahvaltı hazırdı, Denizi uyandırmaya gideyim diyecektim ki .Deniz:Günaydın Ceren yapmışsın bu ne? ev mis gibi kokuyor .
Ceren :Sen uyanmadan temizlik yaptım ve kahvaltı hazırladım hadi gel ,kahvaltıya kahvaltıda vazgeçemediğin menemen de yaptım tabi senin yaptığın gibi olmasada soğumadan gel.
Deniz elini yüzünü yıkamaya gitmişti,oturma odasına gelirken Ceren diye seslendi ,efendim dedim.
Deniz :öylesine çağırdım .
Ceren: gıcıkmısın sen ya.
Deniz :huyum kurusun biraz öyleyimdir ,baya bir acıktım bir an önce menemenini yiyeyimde bakalım benim yaptığım gibi yapmışmısın.
Denizle kahvaltımızı yapıyorduk Deniz menemeni yiyordu derken birden bu ne dedi? bi an korktum çok mu kötü olmuş Deniz ?
Deniz: Bu ne? bu menemen hayatımda gördüğüm en iyi menemen kimse senin gibi yapamaz bu muhteşem olmuş .
Ceren :ya şımartıyorsun beni Deniz.
Deniz:Şımarman gerek çünkü;sen şımartılmaya layıksın,benim gözümde.
Kahvaltımız bol keyifli,eğlenceli sohbetlerle güzel geçti ve doymuştuk Deniz bulaşıkları yapacağını söyledi ben kabul ettmedim sonuçta bu gün onla son günümüz ,bulaşıkları yapıyordum Denizde giyinmeye gitti .
5dk sonra gelmişti yanıma giyinmişti çok yakışıklı görünüyordu her zamankinden fazla gün geçtikçe daha yakışıklı,güzel mi gözüküyordu yoksa zaten mi böyle iyice kafayı yemiştim .
Deniz:Ceren hadi hazırlan sabaha kadar dışarda olucam son kez İstanbulda seninde yanımda olmanı istiyorum hadi ne bakıyorsun koş hazırlan .
Ceren:Tamam ,Deniz madem öyle istiyorsun gelecem ben gidip giyineyim sende in aşağıya ben gelirim hemen gelirim bekletmem seni .
Giyinmiştim evden çıkmıştım ,Denizin yanına doğru gittim arabadaydı birden arabadan çıktı çok güzel olmuşsun diyip, ön kapıyi açtı ondan sonra oda arabaya bindi ve bana nereye gidiyoruz bile söylemedi.
İstanbulda en güzel yerlere gittik.
Topkapı SarayıKapalı Çarşı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu musun?
Teen FictionHerkezin mutluluğunu mutlu olmasını istiyorum yanlışmı yapıyorum annem bana böyle öğreti... Mutlu musun? diye sorduklarında duymamış gibi yapıp bir an konuyu değiştiriyorum sizde bana sormayın olurmu...