13.01.2021 sabah uyandığımda Deniz yoktu yanımda ben rüya mı gördüm yoksa gerçek miydi gerçekse Deniz nerde iyice kafayı yedim .
Yatağımdan kalktım ve odaların hiçbirinde değil bir tek mutfağa bakmamıştım derken bir müzik sesi geldi ve oraya doğru gittim.
Adı yalnızlık (Sude Bulut'un) şarkısını açmış şarkının sözleri onu anlatır gibi, onu kapının arasında izledim kahvaltı hazırlıyordu benim evde ilk defa biri kahvaltı hazırlıyor ona doğru gittim Günaydın dedim
Deniz:Günaydın .Kusura bakma sana sormadan mutfağına girdim kahvaltı hazırlıyorum.
Ceren :Sorun yok olurmu hiç bilakis çak mutlu oldum ilk defa bu evde kahvaltı yapılacak ben kavhvaltı yapmam sabahları detoks içiyorum kilo almamak için.
Deniz: hey Allahım gerek varmı detoksmuş metoksmuş içme gerek yok ihtiyacın yok be kızım .
Ceren:teşekürler Deniz.bende sana yardım ediyim bari .
Deniz :bir şey kalmadı sen bur da otur az kaldı menemen 'im olmak üzere parmaklarını yiyecen,hem sen beni evine aldın o da yetmedi benim kim olmadığumu sormadan bana yardım ettin bırak bari senin için bir şey yapayım.
Ceren:o zaman bende bu şarkı eşliğinde dans edeyim berki seni güldürürüm.
Deniz :Adı yalnızlık şarkısı ,çalıyor sen dans edeceksin ve ben gülecem bak gerek yok yanlış anlam ama bu haline şuan gülüyorum .
Ceren :bak iyi izle şimdi kendini tutamayıp gülecen.
O sırada başladım duygusal bir şarkıda eğlenceli,deli gibi dans ettmeye
Gülmemek için kendini zor tuttu ama sonunda onu güldürmeyi başardım hani gülmüyecektin der gibi de baktım.
Kahvaltı hazır olmuştu masya oturup kahvaltı yapmaya başladık yedik ,içtik ,sohbet ettik baya bi güldük derken bulaşıkları ben haledecem dedim o da tamam dedi ve gitti .
Deniz:Ceren ben film izliyecem sende izliyicenmi istersen seni bekliyeyim dedi.
Ceren:yok teşekürler ama benim markete gidip bir şeyler almam lazım,gelecem sonrada giyinip okula gidecem kusura bakma istediğin gibi takıl okul dan sonra gelecem hemen merak etme.
Deniz : hiç önemi yok istediğin zaman gel benim için sorun değil.
Deniz ben gittim diyip kapıyı kapatım markete gittim tüm eksikleri aldım ve arbamla eve doğru gidıyordum derken telefon çaldı arayan Yağmurdu açtım .
Yağmur:Ceren benle Derin Berkayın evinin önündeyiz onları alacaz sonra senin evine doğru geliriz sende gel hay8r gerek yok deme sakın gelecez neyse ben kapatayım , Berkay ve Reyha geliyor hadi by.
Bende tamam dedim ve eve doğru gittim ,eve geldim sonuda Deniz Deniz ben geldim hemen giyinip gidiyorum umarım beni duydu müzik sesini sonuna kadar açmıştı intagram da canlı yayın yapıyordu odada onu rahatsız etmek istemedim .
Telefonuma mesaj geldi,
Yağmur :biz geldik seni bekliyoruz✔
Ceren:Geldim✔
Aşağıya indim birden ,uzunlar_evdeki saat müziğini Deniz açmıştı dışarıya kadar geliyordu ses çok hoşuma gitmişti "Bilmem ne olabilir aramızda"🎶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu musun?
Fiksi RemajaHerkezin mutluluğunu mutlu olmasını istiyorum yanlışmı yapıyorum annem bana böyle öğreti... Mutlu musun? diye sorduklarında duymamış gibi yapıp bir an konuyu değiştiriyorum sizde bana sormayın olurmu...