Dur ne yapıyorsun?😈

176 26 9
                                    

Tarih 12.01.2021 akşamı unutup yeni bir güne başladım her uyandığım da kendime yeni bir sayfa açıyorum böyle yapmasam hayatın bir anlamı kalmaz benim için ,gidip Yağmura bakayım derken Yağmur bana mesaj attı.

Yağmur: Ceren ben okula geç kaldım hemen çıktım ,kusura bakma bebeğim by.😘✔

Ben:Sorun değil Yağmur sen iyi yapmışsın tatlım ben bugün izinliyim okula gelmiyecem Müdürün haberi var.By💜✔

Bende kahvaltımı yapıp yürüyüşe çıkayım deniz kenarında, yemeğimi yemiş hazırlanıp çıktım saat08.00 dı evime yakındı deniz kenarını önüne doğru gittim baya bi yürüdüm iyi geldi bana bu yürüyüş, biraz soluklanayım derken birden ne görüyüm dur dur yapma diye çağırdım ...

Deniz:Sakın sakın yaklaşma ben ölmek istiyorum bunca aydır kandırılmışım haberim bile yok ben ölmeyi hak ettim ve ölecem engel olma bana

Ben: Dur yapma ne yapıyorsun? değermi kendini öldürmeye sen kendini öldürürsen aielen perişan olur seni kandıran insan için değermi onlar için kendini öldürmeye lütfen atlama yapma nolur.

Deniz:kendini benim yerime bırak bana engel olma git burdan ...

Kendini tam attıyordu engel olmam lazımdı derken onun kolundan tutup kendime doğru çektim ...

Üstüme düştü uzun süre birbirimize baktık ilk defa birinin gözlerinin içine içine bakıyordum ,huzurlu hisettim kendimi olduğumuz durum çok farklıydı ve kalktık ikimizde etrafa bakmaya başladık derken alkış sesleri geldi olduğumuz duruma mı? yoksa ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme düştü uzun süre birbirimize baktık ilk defa birinin gözlerinin içine içine bakıyordum ,huzurlu hisettim kendimi olduğumuz durum çok farklıydı ve kalktık ikimizde etrafa bakmaya başladık derken alkış sesleri geldi olduğumuz duruma mı? yoksa onu kurtardığım içinmi anlayamamıştım, ilk defa utanmıştım o da bana tuhaf tuhaf bakıyordu .

Orda ki insanlar yavaş yavaş gitmişti.

Deniz:neden beni durdurdun nasıl cesaret alıp yeniden intihar edecem.

Ben:ben Ceren ,nerelisin ?,burda mı yaşıyorsun ?,neden intihar ediyordun??

Onu deli etmeye başladım benimle uğraşsınki bi an her şeyi unutur belki onu güldürmeye çalışırım

Deniz: hahaaaaa çok komiksin be Ceren ben burda ne diyom sen ise bana sc'mi soruyorsun.Bende Deniz tanıştığıma memnun oldum ,
Ben Karslıyım ve Karsta yaşıyorum ,buraya süpriz yapmak için geldim sevgilimi görmeye gelmiştim ki bi de ne görüyüm başkasıyla gördüm onu benim kıyamadığıma meyerse başkaları kıyabiliyormuş of neyse seninde canını sıkmıyayım ben de Kars 'a geri dönerim ilk uçakla bidaha da buraya geleceğimi sanmıyorum.

Mutlu musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin