11.01.2021'de yazdım ve okudum bu bölümü sizde okuduğunuz tarihi yazın sizlere cevap verecem 😘yorumlarınızı alırım💖
Bugün hava çok güzel insan havaya bakınca içi ferahlıyor umarım bugün çok güzel bir gün yaşarım dışarıyı izleyip detoks içiyordum iyice dalmıştım bu havaya kendimi kaptırmıştım.Eyvah !
unutmuşum baya bi geç oldu okula gittmedim hemen hazırlanıp çıkayım ...oh be sonunda hazırlandım bugün değişiklik olsun arabam'la gideyim...nihayet okulun önündeyim okulun etrafında tuhaf şeyler var ama ne olduğunu anlamadım umarım kötü bir durum ya da olay yoktur.Okulun içine girdim Rehber Öğretmeni çağırdı beni,hemen gittim yanına ne oldu hocam kötü bir şey yok dimi?
R.Öğretmeni: kötü bir şey yok sadece Müdür bey ,Ceren geldiğinde odama uğrasın dedi.
Tamam hocam diyip ayrıldım ordan Müdür odasına doğru gittim ve kapıyı çaldım
Müdür bey:Gel Ceren dedi.
Adam beni görmeden gel Ceren dedi o kadar sık uğruyorum ki kapı vuruşumu biliyordu,odaya girdim hocam beni çağırmışsınız dedim evet sana diyeceklerim var dedi söyleyin hocam dedim.
Müdür:Sizin sınıf ne durumda?
Hocam şuan 2 grupta bir olay çıksın diye bekliyor hemen kavga ettsinler diye ama merak etmeyin Batuhan ve Yalın grubu bi tek onlar kaldı barışmayan geriye kalan sınıftaki arkadaşlarımda eskisi gibi olmamızı istiyorlar .
Müdür:hımmm bu duruma sevindim eskiden sizin sınıfın hepsi kavgalıydı sen hariç ,sen aramızda hain var amacı bizim sınıfı yıkmak ve neden yapıyor bilmiyorum dedin,dediğinde inanmadım şimdi sana inanıyorum kızım iy ki gelip bana anlatın okulda garip olaylar oluyor gittikçe.Ceren umarım sizin sınıf yeniden bir arada olur okulun huzuru eski haline gelir.
Ceren:Hocam sınıf bi arada olduktan sonra herkez mutlu olur hocam ben artık gittsem iyi olur aramızdaki hain kimse beni burda görmesin bir şeyler sezer.
Müdür:tamam.Kızım git sen Ceren "mutlu musun?"
Cevap veremedim hocam geç oldu ben gidiyim ders başlıyacak diyip çıktım odadan oh be dedim ve birden önüme Ufuk çıktı ne yapıyorsun burda? dedi.
İnsan bi günaydın der direk sorulurmu ne yapıyorsun?
Ufuk:Günaydın seni burda görünce ve morelin bozuk gibi gözüküyordu ondan öyle direk sordum pardon.
Sorun değil dedim ben senle şakalaştım hadi sınıfa gidelim derse geç kalıcaz dedim ve sınıfa doğru gittik nihayet 11\F ye sınımıza geldik dedim birbirimize bakıp güldük sırama doğru gittim ve oturdum Ayşe hoca geldi sınıfa ders anlatmaya başladı gelir gelmez bir an önce ders bitsin diye uğraşan sınıfımız vardı kendilerinden emin hoca anlatsada anlatmasada biz başarırız pozisyondalar vardı seviyorum ya ben bu sınıfı... 💙
Bugün 4 dersimiz vardı çünkü;öğretmenler toplantısı vardı ,şu an okuldan çıkmak üzereyim neyse ki bün ne kavga oldu ne de olay oldu bizim sıf bugün bir durgundu bunun sebebi de beni üzüyor 11 Ocak bizim sıfın arkadaş,sırdaş 9\F olduğu tarih şimdi ise 11\F kagalıyız hala bir an önce eve gitmek istiyorum arabama bindim ve eve doğru gidiyorum telefonum çaldı Eda arıyordu açtım ne oldu Eda kötü birşey yok değilmi dedim.
Eda: yok dedi, merak etme biz bu akşam bara gidecez bizim sıfın kızlarıyla bu özel günümüzü arkadaşlık tarihimiz bizim sıfın erkekleri kavgalı biliyorsun onları aradım, gelmiyeceklerini söylediler .Bari sen gel be Ceren seni akşam bekliyoruz her zaman takıldığımız bar "Arkadaş Bar" gel olurmu hadi by aşkım.
Telefonu kapatım bi ara düşündüm gitmem lazım bari ben yapmıyım gitmeyipte onları üzmiyeyim eğleniriz ne güzel bizim sınıftaki erkeklerde barıştıktan sonra yine gideriz bu günleri unuturuz işsallah ay deli gibi kendi kendime konuşuyorum, evin önündeyim hemen gidip hazırlanıyım ve eve geldim gidip hemen duş alayım dedim ve gittim...
Duştan çıkmış ve giyinmiştim baya geç oldu ya telefonuma mesaj geldi Yağmur'dandı hemen baktım.
Yağmur:Benle,Almeda geldik diğer kızlarda gelmek üzere hadi gel bir an önce seni bekliyoruz❄
Gelicem diye mesaj attım görüldü, hazırlanıp çıktım arabama bindim ve oraya doğru gittim ve geldim nihayet bara girdim, bizim kızlar hepsi gelmişti hepsiyle selamlaştım,kucaklaştım çok eğleniyorduk bir den bir şarkı çaldı.
Bizim sınıfımızın şarkısıydı birden kızlar sustu hakklılar eskiden hep birlikte söylerdik bu şarkıyı şimdi ise biz kızlarla tek söyliyemezdik düşünceleri vardı ben bi an şarkımızı çalan müzikle söylemeye başladım kızlar bana baktı. Almeda,Eda,Selin,Derin... hepsinin tek tek adını söyledim hadi sizde söyleyin dedim ve benim gibi onlarda söylemeye başladılar...
Devam etim kaldığım yerden baya eğlendik birazda içmişim çok sarhoş olmuştum ... kızlar yavaş yavaş gitmeye başladı benle,Yağmur kalmıştık bize gel dedim o da olur dedi ve eve doğru gittik eve gidip duş aldım ve uyumaya gittim.
Ben duştan çıkana kadar Yağmur 'da benim yatağımda uyuya kalmıştı bende başka bir odaya gidip uyudum umarım yarın güzel bir gün geçiririz,😉
ve uyudum...
Arkadaşlar benim romanımı okuyan arkadaşlarım şarkıyı açıp okursanız daha iyi anlarsınız tabi sizin tercihiniz size kalmış yorumlamayı ve oy verirseniz sevinirim...😘
Bidaha ki bölümde görüşmek üzere ...☺ okuyan arkadaşlarım beğendiyseniz oy verip ,yorum yapmayı unutmayın😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu musun?
Fiksi RemajaHerkezin mutluluğunu mutlu olmasını istiyorum yanlışmı yapıyorum annem bana böyle öğreti... Mutlu musun? diye sorduklarında duymamış gibi yapıp bir an konuyu değiştiriyorum sizde bana sormayın olurmu...