Všude samá lež.

600 33 12
                                    

"Děkuju, že si se stavil. Myslím, že je mi už lépe." Usmála jsem se na Rustyho, když odcházel.

"Za málo." Jeho dokonalá tvář se opět rozzářila a pevně mě objal. Jak takový kluk, jako je on nemůže mít holku? Nechápu to. 

Odšourala jsem se zpátky do pokoje. Bože, cítím se tak provinile, ještě nikdy jsem Rustymu nelhala. Ležela jsem na posteli a ještě se stále trochu klepala při pomyšlení na toho kluka v autě, fuj slizoun jeden. Po chvilce přemýšlení jsem se šla osprchovat, abych ze sebe smyla pach cigaret a alkoholu.

Sobota a neděle nestojí za zmínku. 

Pondělí.. 

"Hej Lilly." Slyšela jsem za mnou volat Shawna. 

"Co je?" Otočila jsem se bez sebemenšího zájmu.

"Co to bylo za týpka v tom autě v kterém si odjela?" On si všiml, že jsem odešla. Myslela jsem, že dělal že mě neznal.

"Co já vím." Odbyla jsem ho a naznačila mu, aby mi uhl z cesty.

"Mohl tě znásilnit, nebo tak něco." Tvářil se smrtelně bážně až se mi z jeho výrazu chtělo brečet.

"Nedělej, že by ti na mě nějak záleželo." Nechápu o co mu jde. Nepamatuju si, že by jsme byli zas tak dobří přátelé, aby se omě zajímal a měl o mě strach. Asi se dneska ráno trochu více napil a neví co říká.

"Mě na tobě záleží," podíval se mi hluboko do očí, "kdo by mě potom doučoval?" Uchcechtl se.

"To máš pravdu no, kdo by tě potom doučoval." A já jsem si už chvíli myslela, že je tady ještě nekdo kromě Rustyho, komu na mě záleží. Ale jak už sám řekl, kdo by ho potom doučoval.

Ještě jedno use na mě usmál a odkráčel. Zbytek dne jsme na sebe už nepromluvili, i když jsem měli společné skoro všechny hodiny.

Celý den jsem přemýšlela o našem rozhovoru a snažila se v něm nějak zorientovat. Myslela jsem si, že bude ve škole dělat, že mě nezná, myslela jsem si, že mě ani nepozdraví. A ona takhle vyšiluje? dneska je vážně úplně jiný.

Rusty mě po škole čekla na parkovišti. Opíral se o jeho auto a už z dálky se na mě usmíval jeho dokonalým úsměvem. "Ahoj Lilly." "Ahoj" Pozdravili jsme se a objali se, jako vždy.

Hodila jsem si batoh do kufru a šla se posadit na místo spolujezdce, když jsem chtěla zavřít dveře, zaslechla jsem jeho hlas. "Hej Lilly, počkej!" Vykoukla jsem z auta, Shawn běžel směrem k nám.

"Co potřebuješ?" 

"Zítra ani ve středu nebudu ve škole..."  " A?" Popoháněla jsem ho, aby to ze sebe rychle vyklopil a zmizel dřív, než by se stihl prořeknout před Rustym o tom pátku.

"No a chtěl jsem se tě zeptat, jestli by si měla ve čtvrtek čas, na to doučování." 

"Jasně." Odbyla jsem ho při pomyšlení, že by mohl konečně zmizet.

"Dobře ve čtyři v parku, tam jako v pátek..." "Ach ahm." začala jsem co nejhlasitěji kašlat, aby Rsuty nic neslyšel. Ale on už něco zaslechl, protože se přes mě naklonil blíž k Shawnovi.

"Dobře, Ahoj." Probodla jsem ho pohledem a naznačila mu, aby příště držel jazyk za zuby, jinak ho zabiju. Vypadalo to, že pochopil, teda aspoň doufám.

"Co říkal o tom pátku? Myslel jsem, že ti bylo špatně." Jeho pohled byl najednou tak ostrý.

"Bylo, ale on mi ve škole přibral sešit a potom mi psal na facebooku, jestli mi ho může přinést. Nechtěla jsem, aby chodil k nám domů, víš, jaký je můj taťka ze všeho vždycky vyvozuje závěry." Bože jak já se nenávidím. Myslela jsem si, že Rustymu už nebudu muset lhát, ale zamotávámn se do toho čím dál tím víc.

"Aha. To je pravda, tvůj otec je přes tohle vážně debil." Usmál se a rozjel se směrem pryč ze školního pozemku.

Snad poprvé jsem byla ráda, že jsem konečně doma. Další lhaní bych asi fakt nezvládla.

Takže tady je po dlouhé době další díl. Vím, že stál asi za nic, protože se v něm nic moc nestalo, ale příště by se to snad už mělo více rozjed. Příště to bude z pohledu Shawna. Dále mě napadlo, že bych to mohla psát taky z pohledu Rustyho, takže možná nějkou takovouhle kapitolu budu občas přidávat.  Strašně moc bych vám chtěla poděkovat za vote a za vaše čtení. Už je tady víc než 1000 ani nevíte jakou radost jste mi udělali a dali mi opět chuť psát. Vážně mě to hodně potěšilo. Další díl snad zítra:) Teď budu snad přídavat častějí ?

Tuhle část věnuju jako omluvu těm, kterým jsem slíbila část už před dvěmi dny, ale nebyl čas..:D

 Jestli by jste chtěli někdo věnování v přístí části, napište koment a já si někoho vyberu :D

Good girls love bad boysKde žijí příběhy. Začni objevovat