Doučování? (part 2 - Z pohledu Shawna)

420 23 10
                                    

Takže je tady další díl
:)

 Z pohledu Shawna:

   Když jsem se ve čtvrtek v poledne probudil, okamžitě mi blesklo hlavou, že dneska odpoledne nesmím zapomenout na to zku*vené doučování. Dneska bych nejradši nedělal vůbec nic, takže jsme chvilku uvažovat, že bych na to doučování prostě nepřišel, ale když jsem v hlavě slyšel slova mé výchovné poradkyně, tak jsem se donutil vstát a šel jsem si dát sprchu.

   Seděl jsem v pokoji, na neustlané posteli a opíral se zády o tmavě modrou zeď. V ruce jsem držel mobil a snažil se zapnout nějakou pořádnou písničku, která by přehlušila bráchovy sexuální hrátky ve vedlejším pokoji.  Ale neměl jsem špatnou náladu jen kvůli němu a té jeho dě*ce, zase jsem udělal tu stejnou chybu, moc jsem přemýšlel o tom, jaké všechno je, jak rychle čas utíká a jak čím dál tím rychleji posílám svůj život do hajzlu.

   Asi dvě hodiny jsem ležel v posteli v jedné ruce jointa a v druhé ruce vodka, jediní dva "kamarádi", kteří mi vždy zpříjemní chvíli, když mám depku. Kdybych dneska nebylo to doučování, na které jsem se rozhodl jít, tak bych se pořádně zřídil a bylo by mi lépe, ale dneska jsem se držel. 

   Ve čtyři jsem měl sraz s tou šprtkou v parku, bylo jednodušší ji nazývat takhle, protože jsem její jméno už dávno zapomněl.

   Když jsem dojel na skejtu do praku, už tam stála a vyhlížela mě. Vypadala lépe než jindy, ale pořád vypadala moc slušně, žádný výstřih, prostě pořád to byla ta slušná holka.

  "Ahoj." Stroze jsem ji pozdravil a potáhl si naposledy z cigarety. Kouř se mi rozlil po těle a já cítil, že už ve mně začala působit vodka, ale snažil jsem se dělat jako že nic, protože kdyby zjistila, že jsem pil, tak by nejspíš doučování zrušila, výchovná poradkyně by se na mě už vy*rala a já bych byl ještě ve větších s*ačkách, než jsem doposud.

   "Ahoj." Odpověděla mi, než stačila něco dalšího říct, otočil jsem se a pokynul ji, aby mě následovala. Ke mně domů to bylo naštěstí asi jen pět minut, nohy se mi pletli a hlava se mi točila, ale vypadalo to, že si ničeho nevšimla, protože celou cestu držela hubu, za co jsem ji byl velmi vděčný.

   Kopl jsem do zadních dveří našeho zku*veného domu a zařval:" Lucasi, jestli tam máš v posteli zase nějakou děvku,  tak ji okamžitě vykopni, nebo se alespoň na chvilku uklidněte." Snažil jsem se ho varovat, protože jsem nechtěl, aby ho Lilly viděla, jak tam s tou dě*kou spí.  "Máme návštěvu." Zařval jsem znovu, když se v domě dále ozývali hlasy té dě*ky. Jakmile jsem to dořekl Lucas stál u dveří a tu šprtku doslova svlékal pohledem, měl jsem sto chutí mu říct, ať na ní takhle nečumí, že to není další moje dě*ka, kterou ráno odkopnu, jenže kdybych mu řekl, že je to jen holka na doučování, tak by se mi začal smát, že bych ji nedokázal dostat do postele. Takhle to zní asi dost divně, ale aby jste to pochopily, museli by jste znát mého vyšinutého bratra.

   "Dneska sis přivedl konečně pořádnou šu*nu, ne ty obyčejné dě*ky, co vždycky. Bude vám stačit pohovka, nebo je slečna divoška a budete potřebovat pořádnou postel v ložnici?" Měl jsem sto chutí mu říct, ať se o Lilly(konečně jsem si vzpomněl na její jméno) takhle nevyjadřuje, že ona žádná šu*na není, ale potom jsem si to rozmyslel, akorát by se mi vysmál do ksichtu, že se zastávám holky, s kterou nespím. A pak jsem si uvědomil, že by mi na ni vlastně vůbec záležet nemělo.

   "Jojo, radši si vezmeme tu ložnici." Snažil jsem se rychle dostat z této situace dřív, než by Lilly něco řekla. Otočil jsem se k ní a pokynul ji ať už sakra zaleze dovnitř, ale ona na mě jen debilně čuměla. "No tak zlato, nestyď se." Plácl jsem ji přes zadek a zatlačil ji dovnitř do domu. Byl jsem stejně šokovaný jako ona, ale byla to první věc, která mě napadla, doufám, že se teď nenasere a neseřve mě před bratrem, to by byl asi největší trapas v mém životě. Vzal jsem ji kolem pasu a rychle ji vedl do pokoje, naštěstí mlčela.

"Už mi nikdy nesahej na zadek ty úchyle." Spustila hned, jakmile jsem zavřel za námi dveře.

"Snad se zas tolik nestalo ne? " Musel jsem se začít smát, tvářila se jako bych ji znásilnil, přitom jsem ji sotva sáhl na zadek. Tahle holka asi fakt žije v jiném století. Smál bych se ještě dlouho, ale když jsem zaregistroval, že chce odejít, uklidnil jsem se a snažil jsem se ji přimět, aby zůstala, i když omlouvat se je pod mojí úroveň. " Sorry za bráchu, ale myslel si, že si jen moje další holka na spaní." Jakmile jsem to vyslovil, bylo mi mizerně, já se přece nikdy neomlouvá a zvlášť už vůbec ne holkám, jako je ona. Čím to je, že mě vždycky tahle šprtka ze mě dokáže vždycky udělat idiota, který se najednou chová zdvořile a omlouvá se?

"Tak proč si mu neřekl, že tě jdu doučovat?"

"Protože by to byl pěkný trapas. Myslel by si, že tě nedokážu dostat do postele, proto chci aby si mě doučovala. A dalších milión nesmyslných keců o tom jak jsem přišel o mužství, protože jsem tě nedokázal dostat do postele. Prostě jde o moji čest už to chápeš?

  "Jo, asi jo."  Přikývla, ale podle mě to stejně pořád nechápala.

Sedli jsme si na postel a ona vytáhla nějaké materiály, kterých nebylo zrovna nejméně. Jako vážně? Ona se chce opravdu učit? To snad nikdy neviděla žádný film nebo seriál, aby nechápala, co znamená doučování? Asi ji to bych ji to měl vysvětlit.

Seděli jsme na posteli těsně vedle sebe a ona pořád něco žvatlala, vůbec jsem ji nevnímal. Jediné, co jsem byl schopen vnímat bylo její krásné tělo.

"Už to chápeš?" Vytrhla mě z prohlížení jejího těla. Přikývl jsem a vzpomněl jsem si na naší dohodu. Za to, že mě dneska doučuje ji musím někam vzít. "  V sobotu je u je u Jonyho další akce, slíbil jsem ti, že tě za doučování vytáhnu mezi lidi, takže jestli máš zájem tak v osm u něj."  

Opět začala něco vysvětlovat, ale tomu jsem nevěnoval ani nejmenší pozornost. Znovu a znovu jsem si ji prohlížel. Jak to, že jsem si nikdy předtím nevšiml toho, že je tak krásná. Její obličej byl opravdu pěkný, aniž by na sebe patlala tunu make-upu jako všechny dě*ky se kterýma spím. Celkově byla pěkná, měla postavu, z které se může mnoho kluků zbláznit. Jen si toho nikdo nevšimne, protože nikdy nenosí výstřih, nebo třeba legíny.

Asi po půl hodině, kdy jsem se na ní nemohl už jenom dívat, zabloudil jsem rukama pod její triko, svalil ji na postel a vášnivě ji začal líbat krk. Rukama jsem se blížil k jejímu hrudníku a rty směřovat k jejím, když zaječela: "Sakra nech mě ty hajzle!" Vlepila mi facku. Myslel jsem, že ji na místě zabiju. Odkopla mě, popadla svoje věci a utíkala pryč. 

  "Jestli mi ještě někdy řekneš, že jsem hajzl, tak teprv poznáš, jaký hajzl umím být, ty couro." Byl jsem neskutečně nas*anej, co si vůbec skara myslí? Všechny holky ze školy by dali cokoliv za to kdybych to na ně zkusil, jenže ne, já to zkusím na takovou krávu, která je děsně  hodná a děsně nezkažená.

 


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 19, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Good girls love bad boysKde žijí příběhy. Začni objevovat