Výmluvy, výmluvy a výmluvy. Mám asi tisíce různých výmluv, proč jsem celou věčnost nepřidala další díl. Ale nebudu vás tímto zdržovat, protože důležité je jen to, že přece jenom je tady po sto letech další díl a doufám, že budou i další.:)
Z pohledu Lilly:
Úterý a středa byly jen další rozmazanou čmouhou, jako všechny podzimní dny.
Čtvrtek:
Už od pondělí nebyl Shawn ve škole, ale dnes jsme měli domluvené doučování. Celé včerejší odpoledne jsem strávila nad chystáním materiálu, co by se měl doučit. Přesně ve čtyři jsem dorazila do parku, tam kde jsem měli sraz v pátek. Jen při pomyšlení na ten den, na tu party, na toho slizouna v autě, se mi udělalo špatně.
"Ahoj." Utrousil mým směrem, když dojížděj na skejtu. Naposledy si ještě potáhnul cigarety a odhodil ji na zem.
"Ahoj," odpověděla jsem. Rukou mávnul na znamení, abych ho následovala. K němu domů to bylo necelých pět minut, díkybohu, že ne déle, protože celou cestu mezi námi panovalo trapné ticho.
Když jsme došli k jejich domu, jen kopl do zadních dveří které se s obrovským rámusem rozletěli. "Lucasi, jestli tam máš v posteli zase nějakou děvku, tak ji okamžitě vykopni, nebo se alespoň na chvíli uklidněte." Zakřičel Shawn a prolomil to ticho, které po celou dobu panovalo. "Myslím to vážně." Dodal ještě, když se z domu ozývalo holčičí chichotání. "Máme návštěvu." Jakmile to vyslovil, jeho bratr byl okamžitě u dveří.
"Hmmm," projel mě očima od shora dolů a zpátky a potom se šibalsky usmál. "Dneska sis přivedl konečně pořádnou šu*nu, ne ty obyčejné dě*ky co vždycky." Znovu ze zasmál a svlékal mě pohledem. "Bude vám stačit pohovka, nebo je slečna divoška a potřebujete pořádnou postel v ložnici?"
"Jojo, radši si vezmeme tu ložnici." Shawn se na mě otočil a pokynul mi ať jdu dále. Ale já jsem tam jen stála jako přibitá. Vypadám snad jako nějaká levná cou*a? A to Shawn opravdu spí každý den s jinou, jak se o něm říká? Všechny řeči jeho bratra tomu nasvědčovali, ale já tomu pořád nemohla uvěřit, nemohla jsem uvěřit tomu, že Shawn, kterého znám, je opravdu takový, ale potom jsem si uvědomila, že oněm asi opravdu nic nevím. Asi je opravdu takový jak se navenek tváří.
"No tak zlato, nestyď se." Plácl mě Shawn přes zadek a natlačil dovnitř. Vzal mě kolem pasu a vedl do místnosti v zadu v domě, jakmile za námi zabouchl dveře tak mě pustil.
"Už mi nikdy nesahej na zadek úchyle." Vyštěkal jsem na něho v šoku, co si o sobě jako myslí, že mě tady bude osahávat? Asi jsem mu na žádné doučování kývnout neměla.
"Snad ze zas tolik nestalo ne?" Prohodil ledabyle a začal se smát. Když viděl, že jsem se začala dívat zpátky ke dveřím a naznačila mu, že jdu domů a žádné doučování se konat nebude, přestal se smát a zvážněl. "Sorry za bráchu, ale myslel si, že si jen moje další holka na spaní."
"Tak proč si mu neřekl, že tě jdu doučovat?" Chtěla jsem slyšet, proč se mně nezastal, já přece nechci, aby si o mě kdokoliv myslel, že jsem holka na jednu noc.
"Protože by to byl pěknej trapas. Myslel by si, že tě nedokážu dostat do postele, proto chci aby si mě doučovala. A dalších milión nesmyslných keců o tom jak jsem přišel o mužství, protože jsem tě nedokázal dostat do postele. Prostě jde o moji čest už to chápeš?"
"Jo, asi jo." Nevěděla jsem, co mu mám na tohle říct, mrzelo mě, že mu dělá dobře, když si o něm někdo myslí, že je děvkař.
Sedli jsme si na postel a já vytáhla složky s materiály. Asi deset minut jsem mu látku vysvětlovala a on jen mlčky přikyvoval. "Už to chápeš?" Zeptala jsem se ho konečně. Opět jen přikývl, zadíval se ven z okna a potom konečně promluvil: " V sobotu je u je u Jonyho další akce, slíbil jsem ti, že tě za doučování vytáhnu mezi lidi, takže jestli máš zájem tak v osm u něj.
Uběhlo asi půl hodiny, když jsem si všimla, že mi odhrnul vlasy za ucho a zdálo se mi, jako by si ke mně blíže přisedl, ale byla jsem do vysvětlování tak zažraná, že jsem tomu nevěnovala pozornost. Po chvíli jsem ucítila jeho ledové ruce pod mým trikem, neměla jsem ani šanci na to nějak zareagovat, protože mě okamžitě svalil na postel a zaklínil mě pod svým tělem, abych se mu nevysmekla. Jeho ruce bloudily po mém břiše a pomalu ale jistě se přibližovaly k mému hrudníku, zatímco mi vášnivě líbal krk.
"Sakra nech mě ty hajzle!" Zaječela jsem se slzami v očích a vlepila mu facku, hned jak jsem si uvědomila, co se vlastně děje. Zaslepená slzami jsem co nejrychleji vstala, popadla tašku a utíkala ven z pokoje, když jsem ještě za sebou zaslechla Shawna: "Jestli mi ještě někdy řekneš, že jsem hajzl, tak teprv poznáš, jaký hajzl umím být, ty couro."
Doufám, že se vám tahle část alespoň trošku líbila a taky, že to nebyla úplná blbost. Když mi napíšete do komentu, co si o tom myslíte, budu moc ráda.:) V.
ČTEŠ
Good girls love bad boys
RomansaLilly 16 (Liana Liberato) byla vždy vzornou dcerou svých rodičů. Shawn 16(Shawn Mendes) děvkař, po kterém touží prostě každá.. Co se stane , když se osudy těchto dvou naprosto odlišných lidí střetnou? Rusty 18 (Nat Wolf). Kamarád, který nikdy nezkla...