Musím si ji nějak namotat..

675 28 8
                                    

Z pohledu Shawna:

Do školy jsem doarzil na poslední chvíli snad jako každý den. Lilly si mě celý den nevšímala, dělala, jako bych neexistoval. Ne že by mi na ní nebo jejím přátelství nějak záleželo, to vůbec, ale potřebuju to doučování, takže budu muset dělat debila a lézt za ní já.

"Hej Lilly."  běžel jsem za ní a sotva popadal dech, chtěl jsem si s ní promluvit ještě než začne první hodina.

"Co je?" Otočila se bez sebemenšího zájmu.

"Co to bylo za týpka v tom autě v kterém si odjela?" Zeptal jsem se vážným tónem a zadíval se jí hluboko do očí.

"Co já vím." Odsekla. 

"Mohl tě znásilnit, nebo tak něco."  Tvářil jsem se co nejdůležitěji, co umím, aby si myslela, že mě to zajímá.

"Nedělej, že by ti na mě nějak záleželo." 

"Mě na tobě záleží," podíval jsem se jí hluboko do očí, "kdo by mě potom doučoval?"  Zasmál jsem se, abych odlehčil situaci a aby to nebrala tak vážně. Nezáleží mi na ní, ale musím si ji nějak namotat ne?

"To máš pravdu no, kdo by tě potom doučoval." Dodala už s trochu přívětivějším tónem.

Usmál jsem se na ni a odešel. Zbytek dne jsme spolu už nepromluvili, i když jsme měli společné skoro všechny hodiny. 

Poslední hodinu jsem si uvědomil, že tady nebudu až do čtvrtka a tím pádem se musím domluvit s Lilly na tom zku*veném doučování. Výchovná poradkyně mi řekla, že jestli do konce týdne nebudu mít alespoň jedno doučování, pošle k nám sociálku, jak už od začítku slibuje. 

Poslední hodinu jsem měl tělocvik, jediná hodina, kterou jsem dneska neměl s Lilly společnou, doufám, že ji ještě někde zastihnu.

 "Hej Lilly, počkej!"  Zařval jsem, když jsem ji zahlédl nastupovat do auta od toho buzeranta Rustyho.

"Co potřebuješ?"  Zase měla nas*aný tón. Kdybych tak moc nepotřeboval to doučování, tak bych ji hned na místě seřval, že ona semnou takovým tónem mluvit nebude, jestli nechce dostat přes hubu.

"Zítra ani ve středu nebudu ve škole..." Doufal jsem že ji to dojde. " A?" Nadzvedla obočí a nahodila nechápavý výraz.

"No a chtěl jsem se tě zeptat, jestli by si měla ve čtvrtek čas, na to doučování." 

"Jasně." Počkat co? Nečekal jsem, že to bude tak jednoduché. Vím, že jsme si slíbili, že když ji vemu na párty tak mě bude doučovat, ale myslel jsem, že se na to vyse*e, protože tu párty si v podstatě vůbec neužila.

"Dobře ve čtyři v parku, tam jako v pátek..." nestihl jsem dokončit větu, když začala silně kašlat a něco naznačovat očima, nechápal jsem.  Rusty se naklonil přes ní ke mě. Nevěnoval jsem mu nejmenší pozornost.

"Dobře, Ahoj." Rychle ze sebe vydala a naznačila mi, abych co nejrychleji vypadnul.

Otočil jsem se a odešel. 

Z pohledu Rustyho:

Přes víkend jsem Lilly neviděl. Když jsm se u ní v pátek stavil, přišla mi nějaká divná, v podstatě poslední dobou je pořád divná.

Ve škole jsem ji dneska zahlédl jen jednou, zamával jsem ji a ona mi zamávala zpátky, po zbytek dne jsem ji už neviděl.

Byly jsme domluveni, že ji počkám po škole na parkovišti a hodím ji domů, jako každé pondělí. Opíral jsm se o kapotu auta a čekla, kdy už konečně přijde. 

"Ahoj Lilly." Pozdravil jsem ji, když ode mně stála asi metr.

 "Ahoj" Odpověděla a s úsměvem mě objala. Tohle je ta Lilly, kterou znám.

"Hej Lilly, počkej!" Zakřičel někdo na ní, když nasedala do auta. Otočil jsem se, abych zjistil, kdo to je. K autu běžel ten debil Shawn. Od kdy se ti dva spolu kamarádičkují? Pomyslel jsem si. Myslel jsem si, že vím o Lilly všechno, ale s tím, že má nového kamaráda se mi vážně nesvěřila. Shawna nemůžu vystát. Je to debil, který si o sobě myslí jaký není frajer, když o panictví přišel dřív jak v patnácti a každý den střídá jednu holku po druhé, těch holek mi je vážně líto, ale především mi je líto ho. Já si svoje poprvé šetrím pro holku, kterou budu nadevše milovat, nechci o něho přijít jen tak s někým. Dále taky chlastá a hulí, jednou jsem i slyšel, že si snad i něco píchá.

"Co potřebuješ?"  Lilly nevypadala, že by byla zrovna dvakrát nadšená, že ho vidí.

"Zítra ani ve středu nebudu ve škole..No a chtěl jsem se tě zeptat, jestli by si měla ve čtvrtek čas, na to doučování."  Cože, ona ho bude doučovat?

"Jasně." Usmála se na něho.

"Dobře ve čtyři v parku, tam jako v pátek..." Lilly začala hlasitě kašlat, takže jsem zbytek věty neslyšel. Co to mele o pátku? Vždyť Lilly ke mě nemohla přijít, protože ji bylo špatně nebo snad ne?

"Dobře, Ahoj." Rozloučila se s ním a on konečně zmizel.

Chvilku jsem přemýšlel nad celým tímhle rozhovorem a snažil si urovnat nové informace v hlavě.

"Co říkal o tom pátku? Myslel jsem, že ti bylo špatně." Řekl jsem možná až moc ostrým tónem.

"Bylo, ale on mi ve škole přibral sešit a potom mi psal na facebooku, jestli mi ho může přinést. Nechtěla jsem, aby chodil k nám domů, víš, jaký je můj taťka ze všeho vždycky vyvozuje závěry."  Nevinně se na mě podívala a já se cítil provinile, že jsem ji chvilku podezříval z toho, že mi lhala. Ale Lilly není jako ostatní holky, ona je výjimečná.

"Aha. To je pravda, tvůj otec je přes tohle vážně debil." Usmál jsem se na ni a odjel pryč ze školního pozemku.

Tady je další díl. Děkuju že to alespoň někdo čte a doufám, že se vám tehle díl líbil. Jestli chcete napište mi nějaký komentík, vždycky potěší.:)) For: Pavla_Smidkova a Patnactka, které jsou tohohle asi největší čtenářky:) Děkuju i ostatním za komentíky:)

Good girls love bad boysKde žijí příběhy. Začni objevovat