part 13

32 3 0
                                    

Unicode

အတိတ်က ဆုတောင်း (or) အတိတ်က ဖူးစာ
Lesbians ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ ဆိုတာကို ပြသပေးမယ့် ပညာပေး ဇာတ်လမ်းတွဲ 
Season 1 ရှေးဘဝအတိတ်ကာလ အပိုင်း ၁၃

ဤသို့ဖြင့်နေသွေးသည် သူ၏မကောင်းသော သူငယ်ချင်းများထံသို့ ရောက်ရှိသွားလေသည်
"ဟေ့ကောင်တွေ သော်တာကတော့ လက်ထက်ခွင့်တောင်းရမ်း တာကို ငြင်းဆန်နေတယ်လေ "
"အဲ့တော့ ငါတို့က ဒုတိယ အစီအစဉ် ကို လုပ်ရတော့မယ် "
"အင်း ဟုတ်တယ် ငါ သူ့ကို မဆုံးရှုံးချင်တော့ဘူး အာ့ကြောင့် အနုနည်းနဲ့မရတော့ အကြမ်းနည်းကို သုံးရတော့မယ် မင်းတို့ကူညီပေးကြဦး ပြိးရင်တော့ မင်းတို့ကျေးဇူးကို ငါမမေ့ပါဘူး"
"ရပါတယ်ကွာ အချင်းချင်းတွေကို ကူညိပေးရမှာပေါ့ ဒါနဲ့လေ ဘယ်လိုဆက်လုပ်ကြမလဲ"
"အေး ငါလဲ မကြံတက်လို့ မင်းတို့ဆီ အကြံဉာဏ်လေး လာတောင်းတာ "
"အင်း မြို့ပြင်မှာ လူမနေတဲ့ အိမ်အဟောင်းကြိးတော့ ရှိတယ်အဲ့တာ "
"အဲ့တော့ငါက ဘာဆက်လုပ်ရမလဲ "
"မင်း သော်တာကို ငါတို့ဖမ်းပြိး အဲ့မှာပဲ ချုပ်ထားမယ် ပြိးရင်မင်းက ဆက်လုပ်ပေါ့ကွာ"
"အေး ဟုတ်ပြိလေ မင်းတို့ပေးတဲ့ အကြံဉာဏ်လေး မဆိုးဘူး ကောင်းတယ် ခက်တာက သော်တာက ကားနဲ့ အိမ်ကနေကျောင်ကို သွားနေကြဆိုတော့"
"အာ့များ ဘာခက်တာမလို့လဲ မင်းလဲ ကားရှိနေတဲ့ဟာ သူပြန်တဲ့ လမ်းက လူရှင်းတဲ့ နေရာမှာ ငါတို့ထဲကတစ်ယောက်က ကားလမ်းပေါ် ကားတိုက်ခံရတဲ့ပုံစံလုပ်ပြိး သူဆင်းလာတဲ့အချိန်မှာ ငါတို့က ဖမ်းပြိး မျက်စိကို အဝတ်နဲ့အုပ်ပြိး မင်းကားပေါ် တင်ပြိး မင်းကားနဲ့ မြို့ပြင်က လူမနေတဲ့အိမ်အဟောင်းကြိးကို ခေါ်ပြိး ဟိုရောက်ရင် မင်းလုပ်ငန်းစလို့ရပြိပေါ့"
"အေးကောင်းတယ် အဲ့အစီစဥ် အကောင်ထည်ဖော်ရမယ် အချိန်ကတော့ သိပ်ဆွဲလို့မရဘူး မြန်မြန်လေး လုပ်ရမယ် ခုလထဲ ငါနဲ့ သူ့ကို စေ့စပ်ပွဲ မတိုင်ခင်"
"အေးဟုတ်ပြိလေ ငါတို့ကိုပဲ လုပ်ငန်းစမယ့် ရက်ကိုသာပြော ကြိုတင်ပြိး ပြင်ဆင်လို့ရအောင်"
"Ok ကြိုပြောမယ် "
နေသွေးက စိတ်ထဲ၌ကြုံးဝါးလိုက်သည်
'သော်တာရေ မင်းကိုချစ်လို့ မင်းကို မဆုံးရူံနိင်လို့ မင်းရဲ့ အချစ်ကို မရရင်လဲ မင်းရဲ့ ခန္ဓာကိုယ်ကို ရဖို့အတွက် မုဒိန်းကျင့်ယူပြိး ရအောင်တော့ လုပ်မယ်' ဆိုပြိး ကြုံးဝါးလိုက်သည်

အတိတ်က ဆုတောင်း (or) အတိတ်က ဖူးစာWhere stories live. Discover now